Originally posted by jape3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paine jää takakonttiin!
Collapse
X
-
Originally posted by riuska View PostAllekirjoittaako jotkut muutkin kyseisen homman refleksiputken paikasta????????????????:think
E: Mikä auto muuten kyseessä???Audi s4 b5
e21 323 (Ikuisuus rojekti)
M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc
Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,
Comment
-
-
Kyllä elementti ja putki samalle seinää itsellä molemmat osoottaa ns. "taakse":äi ja kyllä mukavasti paine tuloo sisälle.. itellä on hattuhyllystä vakiokajarit irti..- Käyttöauto Bmw Service -
NSC Motorsport
Nykyiset:
- 318d -16 B47d20 Mineralweiss
- 316ti -98 M43b16 Alpinweiss
- 328i -99 M52b28 Cosmosswartz Metallic "Drifter project"
Ex:
- 525i -09 N53b30 Monacoblau Metallic
- 523i -96 M52b25 Calypsorot Metallic
- 318i -08 N43b20 Montegoblau Metallic
- 320i -02 M54b22 JapanRot
- 316i -95 M43b16 Alpinweiss
- 316i -89 M40b16 Citroen KJA
Comment
-
-
Originally posted by j.laitine View PostKyllä tuo on ihan totta, että putki samalle seinälle kuin elementit.. Itselläni on e36 sedani ja kotelo on varapyörä koteloon tehty, niin että portti on mahdollisimman takana perä konttia ja elementit aivan siinä portin etu puolella. elementteinä 2x12" GZ radioactive spl.ää ja päätteenä ext-3000 ja mitattu 146,2 yhdellä P..skalla akulla.. Eli aika toimiva toteutus, mutta jos et koteloa jaksa hieroa sinne varapyörä koteloon, niin kotelo toiseen reunaan konttia ja elementit ja putki keskelle päin ja kaikki mielellään avartaa vähän sitä hattuhyllyäe46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica
Comment
-
-
Originally posted by Stirlitz View PostItselläni on sigun sedanissa suksipussi valmiina. Saisiko enemmän painetta, jos irroitan tuon pussin kehyksineen niin, että vain se nahkaläppä jää käsinojan ja kontin väliin :thinkKäyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by ojmichael View PostItselläni on sedanissa suksiluukun pelti irroitettuna, ja elementti suunnattuna siitä kabiiniin ja kotelo tiivistetty selkänojaa vasten. Ihan mukavasti painetta näin.
Coupessa onnistuisi varmaan jonkinlaisella refleksikotelo ratkaisulla, jolloin putket tulisivat hattuhyllyn läpi, vaikka takakaiuttimien paikoista. Työtähän tässäkin asennuksessa tietysti on. :think
omassa coupessa on hattuhyllyn kajarit otettu pois ja refleksikotelo selkänojaa vasten ja ihan riittävästi on painetta tullu ainakin omasta mielestä.
Comment
-
-
Originally posted by Stirlitz View PostOk. Onko millainen homma tuo suksipussin irroitus? Tarkoitus olisi saada se suhteellisen ehjänä irti.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Zuuzo View PostCoupessa ei toimi ainakaan kunnolla refleksikotelo jossa putjet tulee hattuhyllyn läpi, kyselin tuon eräältä kaverilta jolla on kokemuksia erilaisista asennuksista coupe bemariin.
omassa coupessa on hattuhyllyn kajarit otettu pois ja refleksikotelo selkänojaa vasten ja ihan riittävästi on painetta tullu ainakin omasta mielestä.
Tutulla on kyl omassa coupessaan aika mielenkiintonen ratkaisu tehty poppien suhteen jonkun nahkahousun toimesta. Kaks 12" Cerwinin elementtiä kiinnitetty siten takapenkin selkänojiin kontin puolelta että kalvot on penkkeihin päin. Tuon virityksen taakse konttiin on laitettu vielä paksu pleksilevy elementtien taakse, ja vasemmalle sekä oikealle on jätetty raot painetta varten. Kiinnostas kyllä enemmänkin tutkia että miten toi on tarkalleen tehty, soi meinaan sen verran kiitettävästi. Ja se mikä on parasta tossa asennuksessa on se että sinne konttiin mahtuu vielä ihan kiitettävästi tavaraa humppavehkeiden lisäksi. Itellä ei mahdu nimittäin ku hätäsesti se pari kaljakoria mikä kyllä häiritsee..E36 320iA Individual Coupé '94, Veilchenblau Metallic
E46 330d Touring '00, Titansilber Metallic
"Nothing is more expensive than a cheap BMW"
Comment
-
-
itellä oli coupessa aikoinaan 2x12 suljetus jotka aluksi suuntasin eteen ja ihmettelin, ku ei kuulunut juuri mitään vaikka oli selkänojat alhaalla, sitten käänsin ne taaksepäin ja sointi parani ainakin 3 kertaisesti. nykyään 15" 36hz refleksis ja kokeilin piruuttani senkin kääntää eteen päin, niin ei kuulunut mitään.
tein hattuhyllyn uusiksi, niin sitten loppui räminät ja kuuluu kopissa vaikka selkänojat on ylhäällä.
nyt ollu samat vehkeet talvi rassissa golf 2, jossa on avoin perä, eikä kuulu sen kovempaa kuin tossa pemarissakaan, vaikka pemu on porrasperäinen, joten kyllä tuo pemun kontti nyt hengittää kapiiniinE28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Itsellä e36 sedan, niin hyvin kuuluu, ainakin omasta mielestäni eli itselläni vain 15" ja noin 70litranen 6" aeroportilla. Viritaajuus jotain 37-38hz väliin. Hattuhylly ja peräkontti rämisee kyllä nii perkeleesti mutta se ei paljua sisälle kuulu tukka tärisee päässä kun edessä istuu ja ei ole otettu pistehitseillä olevaa lätkää pois, ja subi suunnattu nyt kontinkanteen päin. Hattuhyllyn kajarit kun ottaa pois niin ei mitään vaikutusta kuuluvuuteen, takapenkkiläisten valitus vain kun ei diskantti kuulu ollenkaanE39 525ia M-sport -01
e21 315 -83 (Prokkis)
Audi a4 1.8t avant -05(EX)
e91 320d -06 Barrique rot (EX)
e21 316 -79 (Prokkis) (EX)
e46 320d M-sport Touring -03 (EX)
e36 318i -96 Toukka(EX)
e46 316i -99(EX)
e39 520i -97(EX)
e36 316i -98(EX)
!Autotrailerin vuokrausta!
Comment
-
-
Itsellä kokeilussa pioneerin 12" littu, 15 ja 25litran kotelossa apukuskin jalkatilassa. menossa hanskalokeroon/jalkatilaan tehtyyn koteloon, kunhan kelit sallii kuiduttaa ulkona. kotelosta voisi tehdä niin suuren kuin tuohon paikkaan on mahdollista. toimii omasta mielestä paremmin kuin mikään subbari bemareissa aiemmin! hattuhyllyä en ole puhkaissut. mutta suksi luukut tms. kokeiltu.BMW 318iM -88
BMW 525iA -94
Comment
-
Comment