Jokohan löytyis kuvia etuovien asennuksista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 hifi projekti 2-DIN soittimen asennus kuvilla jne...
Collapse
X
-
Originally posted by Boiga View PostMahtaakohan tuollaisen asennuksen jälkeen saada webastoa toimimaan enää? jos se webaston nappi on siin mid taulussa.. Itse myin w505 alpinen pois kun ajattelin ettei se mahdu tähän autoon toki vois ostaa takas kun on ominaisuuksiltaan loistava soitin ja dsp löytyy vielä kaapista kyseiseen soittimeen..
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostMahtaakohan tuollaisen asennuksen jälkeen saada webastoa toimimaan enää? jos se webaston nappi on siin mid taulussa.. Itse myin w505 alpinen pois kun ajattelin ettei se mahdu tähän autoon toki vois ostaa takas kun on ominaisuuksiltaan loistava soitin ja dsp löytyy vielä kaapista kyseiseen soittimeen..
Originally posted by Kabe View PostJuu ei saa OBC tietoja tuosta näkymään, mutta mittariston näytöstähän ne näkyy vieläkin. MID:n tulen asentamaan hanskalokeroon kun kerkeän. johdot vedin sinne jo valmiiksi soittimen asennuksen yhteydessä.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by ///THe View PostEli piuhasarjan jatkaminen ja MID esim. hanskalokeroon, kuten Kabe jo aiemminssa postauksissa mainitsi.
Comment
-
-
Pattis, se on se keskimmäinen paneeli(middle->mid) siinä soittimen alla ja ilmastoinnin paneelin yläpuolella Eli itse toistaiseksi vedin myös tuon midin hansikaslokeroon, ei ole jaksanut vielä jatkaa johtoja joten se on hanskalokerossa väärinpäin, mutta pystyy webastoa käyttämään... ja soitinhan itsellä on tuo alpinen w505+prossu ja janus designin sovitteella -99 530d autona..Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostPattis, se on se keskimmäinen paneeli(middle->mid) siinä soittimen alla ja ilmastoinnin paneelin yläpuolella Eli itse toistaiseksi vedin myös tuon midin hansikaslokeroon, ei ole jaksanut vielä jatkaa johtoja joten se on hanskalokerossa väärinpäin, mutta pystyy webastoa käyttämään... ja soitinhan itsellä on tuo alpinen w505+prossu ja janus designin sovitteella -99 530d autona..
Comment
-
-
Originally posted by pattis1 View Postmikäs perhana tuo midi oikein on, juu varmaan tyhmä kysymys mutta eipä ole aikasemmin tullu pelattua bmw:n kanssa? ja varmaan löytyy tietoa siitäkin jos rupeen haulla etsimään!
Ei ole kaikissa. Voi olla ihan perus radio tai vaikkapa naviE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Tuollaiselle sivulle eksyin, vähän tyhmältä näyttää soittimen asennus, liekö tila takana tiukalla.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
Comment