memebuy23buy

Dynavin kiinanavi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ezra
    replied
    Oisko jo kimppatilausta odotettavissa =) ?

Leave a comment:

• cor
    replied
    kyselin tuolta schiedmannilta dynavinia mutta jäi vähän ihmetyttää tuo android version navi. kun ilm. sitä pitää käytää onlinessa joka tarkoittaa että se pitäisi yhdistää puhelimella tms??

Onko täällä käyttäjäkokemuksia noista versioista kumpi noista on parempi käyttis noissa?

Leave a comment:

• -santtu-
    replied
    mulla on e46:ssa nyt tämmönen Wince6 käyttiksellä http://www.ebay.co.uk/itm/HD-CAR-DVD...item3a6e5b7bfd

Haluaisin tuon igon tilalle tomtomin ja olen nyt viikonverran yrittänyt saada tehtyä toimivaa pakettia enkä pääse pitemmälle kun että tomtom käynnistyy mutta ei löydä karttaa, menee hermo enkä ymmärrä sit just yhtään noista perkl muutoslogeista ym... On valmiiksi koneella tompalle sopivat karttävärit, autologot, poit ym.siksi tomtomin haluan .....enkä saa ton igon kanssa toimimaan muutakun tolpat ja muutenkin tykkään enemmän tomtomista

Jos nyt jollain sattuis olemaan valmis toimiva ohjelma nii vaikka privalla vois olla yhteydessä jos jonkinlaiseen kauppaan päästäisi!

kiitos!!

PS, Ihan kätevä tämäkin ja halvempi kuin in-motion

Leave a comment:

• rikuh1
    replied
    En tuosta uudemmasta tiedä mutta pari v5 dynavinia ollut ensimmäinen kesti n. 4kk ja sitten yhtenäpäivänä mykkä.

Siinä pätkäs musiikit häiritsevästi aina jos teit navin puolella jotain, tästä selviää kun ottaa navi sound kohdasta täplän pois. Näin ei myöskään kuullut puheohjausta mutta sitä en kyllä kaivannut.

Toivottavasti uudempi on edes vähä fiksumpi mutta ilmeisesti pienet ärsyttävyydet haittaa edelleen.

Tommonen pätkiminen ei kyllä oo normaalia, ite laittaisin takuuna vaihtoon.

Leave a comment:

• exvol
    replied
    Dynavin DVN-E46-D99

Tuli hankittua tommonen uusi 2012 mallinen Dynavin DVN-E46-D99 autooni (2002 330d Touring). Laite on muutamaa ärsyttävää "häiriötä" lukuunottamatta ihan pätevä. Kertokaapa viisaammat mistä seuraavat häikät voisivat johtua?

1: Satunnaista n. sekunnin kestävää pätkimistä niin cd, radio tai usb:n kautta kuunnellessa. Toimii max 5min häiriöittä ja sitten katkos. Olen moneen kertaan tarkastanut kaikki piuhat ja liittimet, ja kaikki näyttää olevan kunnossa.

2: Kun navi tilassa klikkaa jotain niin tapahtuu myös lyhyt pätkäisy. Onko se vika vai ominaisuus?

3: Kun auton sammuttaa ja kääntää virrat pois kuuluu joko "pamaus" tai 1-2 sekunttia vielä ääntä, mutta ei ihan aina.

Ostin soittimen ensi-ilta.com:ista ja siellä epäiltiin jotain kaapeli häikkää. Sieltä kerrottiin ettei kenelläkään ole ollut mitään vastaavia ongelmia noiden Dynavinien kanssa. Onko kenelläkään ollu mitään vastaavia ongelmia? Onko vika kuitenkin itse soittimessa vai jossain piuhoissa? Orkkis mankalla ja edellisellä Pioneerin soittimella oi kuitenkaan ollut mitään ongelmia.
    Last edited by exvol; 10-02-2012, 21:28.

Leave a comment:

Working...
X