Dynavin kiinanavi
Collapse
X
-
Ketään tilannut nyt lähiaikoina Erisin soitinta tuolta erisin.com sivuilta? Mitenkä nuo tullimaksut ym.. :think
-
-
Originally posted by topsi View PostTähän webasto-asiaan olis mukava saada selvyys ennenkuin tuommoista harkitsee
Voinko ostaa jostain jonkin erillisen webasto-ohjauksen jos laitan tuommosen Dynavin laitteen E39:n?
Itse laitoin tilaukseen tuon AVINin ja GSM startterin.
Leave a comment:
-
-
Ei ole Webasto-ohjausta ainakaan minun silmieni eteen tulleissa malleissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by epikki View PostEi taida olla webaston ohjausta missään näissä kiina-malleissa?
Voinko ostaa jostain jonkin erillisen webasto-ohjauksen jos laitan tuommosen Dynavin laitteen E39:n?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Teme ///M View PostEi toimi orkkis webaston kanssa, ellei ole kaukosäädöllinen..
Please note: If you have a original pre-heater it will be out of function after installing the Dynavin system - because you control the pre-heater over the boardcomputer/multi-information display that will be removed! It might still be possible to activate it by a remote control!
Onkos noissa vehkeissä rca lähtöjä ?
Leave a comment:
-
-
Onkos noissa kiinan ihmeissä missään muussa kun Dynavinissä tuota ajotietokoneen ohjausta?
Mikäs tämä on:
Lukee että Dynavin mutta erinäköinen ja halvempi.Last edited by Tuonela; 29-11-2013, 07:59.
Leave a comment:
-
-
Ei toimi orkkis webaston kanssa, ellei ole kaukosäädöllinen..
Please note: If you have a original pre-heater it will be out of function after installing the Dynavin system - because you control the pre-heater over the boardcomputer/multi-information display that will be removed! It might still be possible to activate it by a remote control!
Onkos noissa vehkeissä rca lähtöjä ?
Leave a comment:
-
-
Avin
Onko tästä kellään vielä kokemusta?
Ainakin speksien perusteella vaikuttaa lupaavalta verrattuna Dynaviniin.
AVIN USA offers the most advanced Android car multimedia systems. Tailored for BMW, Mercedes, and more with seamless factory replacement and superior performance.
Last edited by sonikk; 22-11-2013, 18:12.
Leave a comment:
-
-
Toimiiko alkuperäinen webasto tuon Dynavinin tai jonkun muun tuollaisen laitteen kanssa, kun sehän kytketään päälle siitä alkuperäisestä soittimesta. :think
Leave a comment:
-
-
Nonniin tossa hommasin jonku aikaa sitte Dynavin Wince mallin ja ihan hyvä peli on varsinkin nytten kun pikkasen muokkailin ja hommasin wince patchit ja internet patchit niin sai tässäki mallissa netin toimimaan wifin kautta! Nettikin toimii ihan hyvin. Uutisten lukuun yms ihan hyvä peli! Vielä täytyy kartat hommata niin saan navigaattorin toimimaan!
Leave a comment:
-
-
Mulla vois olla ylimääräisena e46 Faceliftiin käypänen tuommonen mööbeli!
Suomenkielinen navi viimevuoden ainakin euroopan kartoilla, voi olla isompikin alue
AVI musiikkivideoita oon sillä SD:ltä katellu, ja subi on omalla linjalähdöllä toiminnassa ja rattinapit pelaa täysin, on jopa BT puhelinta kokeilta ja toimii!
BMW logo startatessa ja tottakai oranssit napit
Jyväskylässä majailee auto ja itse olen Uuraisilla, mutta jykylässä saa tulla koeajamaan!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by riippis View PostMitenkä nuo tv kanavat näkyvät nuissa laitteissa? Ja onko kellään kokemusta Erisin ja Eonon? Kumpiko olisi käypänen?Last edited by ADiJA; 12-09-2013, 10:29.
Leave a comment:
-
-
Mitenkä nuo tv kanavat näkyvät nuissa laitteissa? Ja onko kellään kokemusta Erisin ja Eonon? Kumpiko olisi käypänen?
Leave a comment:
-
Leave a comment: