Olis kiva saada vähän vihjettä mitä tekis tolle takaluukulle... mulla on takaluukusssa 2 tsubia ja resonoi niin saatanasti.... en kehtaa missään ihmisten ilmoilla soittaa kovempaa.. 8)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 36:sen takaluukun vaimennus ???+++?????
Collapse
X
-
Peltiosiin bitumia ja itse sidoin vielä vähän paremmin pellin kiinni tukirakenteisiin pisteillä sikakittiä.
Paikka joka itselläni aiheutti myös pärinää oli takaluukun lukkomekanismissa olevat rautatangot :arrow: Pääsivät heilumaan noin 1,5mm ja pitivät yllättävän kovaa ääntä. Älä kuitenkaan tivistä tankojen niveliä liikaa että pääsevät liikkumaan... :wink:530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by substanzaMassaa tai bitumimattoa pelteihin sisäpuolelle :juo
Varmaan se rekisterikilpikin siellä rämisee, joten hieman kilpeä pienempi bitumimatto sinne alle ja kilpi päälle...
Comment
-
-
Originally posted by hOGiMulla ei auttanut bitumimatto rekisterikilven takana. Täytynee turvautua siihen ainoaan ja oikeaan thyyningiin, eli lyödä se kilpi sikaflexillä kilven taustaan kiinni. Saa nähdä miten helposti sen sitten joskus saa irti, jos tarvetta ilmenee... No, eivätpähän polliisisetät niin helposti vie kilpiä pois tiellä :wink:- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeOriginally posted by hOGiMulla ei auttanut bitumimatto rekisterikilven takana. Täytynee turvautua siihen ainoaan ja oikeaan thyyningiin, eli lyödä se kilpi sikaflexillä kilven taustaan kiinni. Saa nähdä miten helposti sen sitten joskus saa irti, jos tarvetta ilmenee... No, eivätpähän polliisisetät niin helposti vie kilpiä pois tiellä :wink:
Comment
-
-
Originally posted by hOGiHmm.. No tota vois kyllä kokeilla, tuskin tulos ainakaan huonompi on kuin tolla bitumilla. Mutta mitenkäs tuon kestävyyden laita on - sinne väliin kun menee varmasti vettä ja luulis että toi vaahtomuovi hapertuu kun se on jatkuvasti kostea?Kyllä se hieman hapertuu, mutta ei toimintaa haittaavasti.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by DualfunOriginally posted by hOGiHmm.. No tota vois kyllä kokeilla, tuskin tulos ainakaan huonompi on kuin tolla bitumilla. Mutta mitenkäs tuon kestävyyden laita on - sinne väliin kun menee varmasti vettä ja luulis että toi vaahtomuovi hapertuu kun se on jatkuvasti kostea?Kyllä se hieman hapertuu, mutta ei toimintaa haittaavasti.
On kai olemassa erilaisia vaahtomuoveja, kannattanee valita sellanen mikä imeee vähiten nestettä. Mulla se oli parin pesun verran siellä ja sitte sai kyytiä.
Comment
-
-
Originally posted by TomiTOriginally posted by DualfunOriginally posted by hOGiHmm.. No tota vois kyllä kokeilla, tuskin tulos ainakaan huonompi on kuin tolla bitumilla. Mutta mitenkäs tuon kestävyyden laita on - sinne väliin kun menee varmasti vettä ja luulis että toi vaahtomuovi hapertuu kun se on jatkuvasti kostea?Kyllä se hieman hapertuu, mutta ei toimintaa haittaavasti.
On kai olemassa erilaisia vaahtomuoveja, kannattanee valita sellanen mikä imeee vähiten nestettä. Mulla se oli parin pesun verran siellä ja sitte sai kyytiä.
Comment
-
-
Onhan noita vaahtomuoveja, en muista mistä oma oli tarkoitukseen ryöstetty, olisiko ollut edellisen auton vaimennusmateriaalia tms.? Mutta ei sen kanssa mitään probleemia kumminkaan ollut. Jos ottaa jostain vanhasta patjasta palasen niin varmasti imee kosteutta- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Mä ostin starkista ihan sitä varten rullan sellasta n 7cm. leveetä, ja 3mm paksua tarrapintaista bitumimattoa jossa on toisella puolella ohut (0,9mm alumiinipinta) (se oli tarkoitettu johonkin vaikeiden paikkojen ilmastointi tai viemäröinti putkien tai saumojen tiivistykseksi), Sitä sitten laitoin koko rekisteri kilven taustaan 3 kerrosta. Vaimeni erittäin paljon. Ongelmaksi jäi kuitenkin vielä koko auton takaosan peltien liikehdintä, samoin kuin niiden muovisten kontin sisuksienkin resonointi. Ilmeisesti kontti hiljeni nyt jonkin verran kun auto massattiin.
Comment
-
-
Sikaflexillä vaan kiinni... tosin edellisissä autoissa on tullut käytettyä wurthin liimamassaa ja samaa sovellan varmaan tälläkin kertaa... on vähän halvempaa ja ei oo niin vaikeeta saada :-D
Kastemato, mato jonka auto on aina vaiheessa...I've got a need... a need for speed...
e34 5xxi *virn* Barbie-bemu
e34 5xxi (touring)
Volvo 850 T-5 STW "Sporttractor"
Saab 9000 CSE "What can you say?"
Comment
-
Comment