Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 16:9 navi ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeePee
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 31
    • Finland

Originally posted by Tontsa_S View Post
    BeePee saitko ongelman ratkottua? Mulla on samanlainen vika ja olen myös vaihtunut tuon pelkän laserin. Laserin vaihdon jälkeen lukee levyä välillä todella hitaasti ja välillä ei ollenkaan eri levyt ei toimi sen paremmin, kokeiltu on. Täytyy varmaan seuraavaksi miettiä tuon koko kelkan vaihtoa.
    En saanu korjattua. Oon ajellu sillä 2009 cd levyllä joka toimii hyvin.

Comment

• E.k
      BTCF Member
      • Mar 2012
      • 88
      • Kuopio

Ei nyt aivan sama ongelma itsellä, mutta paras otsikko asian esittämiseen.

Eli siis 16:9 navi kyseessä, auto oli ilman akkua 2vko jonka jälkeen vika ilmaantui. soitin/navi ei toimi ollenkaan, kuva eikä ääni tule. Ainut nappi mikä reagoi on, mistä näyttö laskeutuu ja saa cd sisään. Mikään muu ei reagoi, valot kuitenkin napeissa palaa. Tarkisti sulakkeet ja 7 oli palanut, sen kun vaihtoi niin ääni rupesi kuulumaan(taajuus ei kohdillaan joten lähinnä särinää), mutta ei kuvaa eikä edelleenkään muut napit reagoi. Surina kuuluu noin 10sec ja sitten sammuu. Kokeiltu toisella radiomodulilla ja toisella videomodulilla, ei vaikutusta. Voiko näyttö olla itsestään hajonnut vai mistä tuota vikaa seuraavaksi lähtisi paikantamaan, onko kenelläkään kokemusta?

Tietysti jos joltain Joensuun seudulta löytyy e46 iso navi ja pientä korvausta vastaan voin näyttöä kokeilla niin saisi vielä senkin sulkea pois.

Comment

• Supa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 7597
        • Järvenpää

Olisiko päässyt vettä takaloosteriin. Nappaa navilaskuri irti, tällöin kuva pitäisi tulla videomoduulilta.
        - E90 320i LCI M-sport -09
        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎