Juu, nyt on Navilevyjä. BMW 2005-2 on jo sitten koko suomen laajuinen. TeleAtlas 2004/2005 on samaa luokkaa, kun BMW 2005-1 (etelä- ja keskisuomi) .Eli ne kaksi viimeistä on myynnissä, anyone?
Mitäs eroa DVD:llä ja CD:llä? CD:t tulevat ilmeisesti niihin vanhempiin navi-yksiköihin?!
Onko mitää eroa sisällöissä?
No, DVD on ihan kunkku...Mahtuu koko Eurooppa samalle levylle ja paljon muuta ekstraa. Muistaakseni ne DVD - pohjaiset soittimet tulivat joskus vuoden 2002 aikoihin lisävarusteeksi.
No, DVD on ihan kunkku...Mahtuu koko Eurooppa samalle levylle ja paljon muuta ekstraa. Muistaakseni ne DVD - pohjaiset soittimet tulivat joskus vuoden 2002 aikoihin lisävarusteeksi.
Mulla on DVD-navi tossa uudessa. Saksasta tarjosivat BMW:llä 231 Eur hintaan sitä Eurooppa DVD:tä. Siinä pitäisi siis olla koko Europpa, Suomi mukaanlukien siis? US DVD:n laittavat sitten kun auto siirtyy rapakon yli.
Soitin tänään Genimapille ja kysäisin TeleAtlaksen kartan kohtaloa, kesäkuussa
pitäisi ilmestyä. Saa nähdä kuinka käy kun sitä on jo kolme kertaa siirretty aiemmin.
Asiaan liittyen, mulla on autossa nahkahousun asentama blaukkarin navi:
tuolla sivuilla oli noita tele-atlaksen karttoja ja ainakin siellä tuossa skandinavian kartassa ei mainita olevan ku tanska,ruotti ja norja. Eli onko toi nyt vaan sitte koristeena tuossa vai mitä levyjä tonne vois änkeä?
Asiaan liittyen, mulla on autossa nahkahousun asentama blaukkarin navi:
tuolla sivuilla oli noita tele-atlaksen karttoja ja ainakin siellä tuossa skandinavian kartassa ei mainita olevan ku tanska,ruotti ja norja. Eli onko toi nyt vaan sitte koristeena tuossa vai mitä levyjä tonne vois änkeä?
katso karttakeskuksen sivuilta, siellä on blaukkariin sopiva koko Suomen kattava kartta.
Moi, keskustelua on käyty jo kovasti ja mulla olisi hakusessa rommi kattaen myös Baltian maat. Saksan cd (alkup. BMW cd diileriltä) kattaa 2005 mallissa vain nahkapöksyjen tieverkoston. Vantaalla näyttää saharaa riittävän tuusulanväylän molemmin puolin ; )
Eli onko antaa vinkkiä Baltian tiestöön? Kiitosh.
E39 530dA touring -01/02
Last edited by Luxi; 04-06-2005, 20:27.
Reason: autoni
Almandin Brown | Mineral Silber A14 | Ostra - grey
G31 540 xd -17 | F25 X3 35d -14 | BMW K13R 2013 1300cc
Tänään saapui paketti jonka olin tilannut Saksan Ebayn kautta. Nopea toimitus, hinta 46euroa, täysin käyttämättömän näköinen levy, Navteqin logoilla reiän ympärillä, vai miten sen nyt sanoisi? Mitään isoa DVD-leffan kantta ei ollut mukana, mutta eiköhän niitä saada sillä säästetyllä 200 eurolla muutama ostettua jos tarvii.
Kokeilua ei pahemmin vielä ehtinyt tehdä mutta antoi neiti lähimarketilta kiltisti ohjeet kotipihalle.Tämä siis Kaarinassa Turun kupeessa. Huomenna lähden työmatkalle jossa pääsee sit kokeilemaan vähän enemmän.
Aiheeseen liittyen kannattaa lukea viimeisin mikrobitti.. eli kesäkuun numerossa on autonavi testi ja myös vaihtoehtoiset puhelimeen liitettävät bluetooth gps vehkeet ja karttaohjelmat.
EDIT:
Laitetaan nyt tähän vähän tietoja suoraan lehdestä:
Tänään saapui paketti jonka olin tilannut Saksan Ebayn kautta. Nopea toimitus, hinta 46euroa, täysin käyttämättömän näköinen levy, Navteqin logoilla reiän ympärillä, vai miten sen nyt sanoisi? Mitään isoa DVD-leffan kantta ei ollut mukana, mutta eiköhän niitä saada sillä säästetyllä 200 eurolla muutama ostettua jos tarvii.
Kokeilua ei pahemmin vielä ehtinyt tehdä mutta antoi neiti lähimarketilta kiltisti ohjeet kotipihalle.Tämä siis Kaarinassa Turun kupeessa. Huomenna lähden työmatkalle jossa pääsee sit kokeilemaan vähän enemmän.
Millä maksutavalla hoidit kaupat, vinkkejä !
Kauanko kesti toimitus ?
Millä maksutavalla hoidit kaupat, vinkkejä !
Kauanko kesti toimitus ?
Toimituksen nopeus riippuu tietysti siitä kenen kanssa teet kauppaa. Eli mikäli et ole käyttänyt Ebaytä aikaisemmin täytyy ensimmäiseksi rekisteröityä käyttäjäksi, sen jälkeen haet tuotteen jonka haluat. Siitä löytyy linkki jossa on myyjän kauppahistoria.Siitä näkee positiiviset palautteet,neutraalit ja negatiiviset Jotkut ovat tehneet kauppaa tuhansia kertoja kuten minun tapauksessa oli, positiivisia palautteita oli 99,7%. Monet pitivät kaveria nopeana joten munkin tapauksessa tuote tuli kirjattuna postina muutamassa päivässä. Osittain myös siksi koska maksoin kamat heti, siihen käytin Paypal -sivustoa. Helppo tapa maksaa, rekisteröi luottokorttisi vain sinne. Muita maksutapoja voi myös käyttää mutta Paypal on käsittääkseni helpoin. Sitä vain ei kaikki myyjät sitten hyväksy.
Muita maksutapoja voi myös käyttää mutta Paypal on käsittääkseni helpoin. Sitä vain ei kaikki myyjät sitten hyväksy.
Nopein ehdottomasti, sillä myyjä voi nähdä maksusuorituksesi välittömästi.
Ongelma on varmaankin siinä, että Paypal ei salli kuin tietyn suuruiset maksusuoritukset kuukaudessa, sen jälkeen siitä peritään maksua. Eikä se limittikään muistaakseni ollut mikään valtava jos ei palvelusta maksa.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment