Nyt on tuo uusin teleatlaksen 2005/2006 ja hyvin näyttäis toimivan ja näyttää kaikki kadut suomeksi toisin kuin tuo BMW:n kartta Eli tämä on nyt kyllä paras mitä saatavilla on..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Nyt on tuo uusin teleatlaksen 2005/2006 ja hyvin näyttäis toimivan ja näyttää kaikki kadut suomeksi toisin kuin tuo BMW:n kartta Eli tämä on nyt kyllä paras mitä saatavilla on..
Tarkemmalta näyttää näin ensituntumalta, kuin Navtech 2-2005
Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Teleatlas on toiminut tähän päivään asti kohtuullisesti. Sellaista pikkutietä ei ole ollut, jota se ei olisi löytänyt (ongelmat ovat olleet väärin tehdyissä liittymätyypeissä, eritaso/tunneli/risteys jne). Nyt vaan tuli eteen tilanne että piti löytää Kuopiosta osoite mutta levy ei tunne Kuopio-nimistä kaupunkia.
Luulisi tuollaisen bugin tulleen eteen jo levyntekovaiheessa..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Tarkennus edelliseen viestiini: Minulla ei ole käytössä uusin versio Teleatlaksesta vaan se edellinen. Onko sinulla, Rahu, uusin versio ja onko se CD vai DVD?
Tarkennus edelliseen viestiini: Minulla ei ole käytössä uusin versio Teleatlaksesta vaan se edellinen. Onko sinulla, Rahu, uusin versio ja onko se CD vai DVD?
Jep, mulla on se uusin mikä eilen ilmestyi ja on cd ja löytyy myös kuopio
Jep, mulla on se uusin mikä eilen ilmestyi ja on cd ja löytyy myös kuopio
Juuri kävin vähän pidemmällä koeajolla alueella Kempele, Oulu, Oulunsalo. Paljon paremmin osasi neuvoa noita pikkuteitä, kuin Navtech Suosittelen!
Edelleen kuitenkin jonkin verran digitoimattomia alueita, jossa opastus loppuu, mutta reitti näkyy silti kartalla? Kuitenkin suuri parannus verrattuna Navtechin 2005-2 levyyn...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Juuri kävin vähän pidemmällä koeajolla alueella Kempele, Oulu, Oulunsalo. Paljon paremmin osasi neuvoa noita pikkuteitä, kuin Navtech Suosittelen!
Edelleen kuitenkin jonkin verran digitoimattomia alueita, jossa opastus loppuu, mutta reitti näkyy silti kartalla? Kuitenkin suuri parannus verrattuna Navtechin 2005-2 levyyn...
Navteqissa on kuitenkin paremmin ainakin Oulunseudun jokia ja järviä kartalla, harvemmin niillä tulee ajeltua mutta kuitenkin...
Hyvä juttu. Nyt sitä saa, mutta mun tavis tietää käykö näistä rompuista joku mun koneeseen. Auto on 330,vm-01 ja laitteessa jossain kohtaa lukee Philips.
Ainakaan karttakeskuksen laitevalikoimasta en löytänyt/osannut etsiä.
Laite on kyllä alkuperäasennus. Tietääkö kukaan?
Hyvä juttu. Nyt sitä saa, mutta mun tavis tietää käykö näistä rompuista joku mun koneeseen. Auto on 330,vm-01 ja laitteessa jossain kohtaa lukee Philips.
Ainakaan karttakeskuksen laitevalikoimasta en löytänyt/osannut etsiä.
Laite on kyllä alkuperäasennus. Tietääkö kukaan?
Siihen menee tuo sama VDO Dayton levy, mikä muihinkin penareihin.
Ihan mielenkiinnosta: Joku jolla on mK4 DVD:llä vois kertoa osaako se lukea myöskin cd karttoja, eli käykö nuo samat kartat myös niihin???
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Siihen menee tuo sama VDO Dayton levy, mikä muihinkin penareihin.
Olin puhelinyhteydessä Karttakeskukseen ja sieltä ilmoitettiin, että todennäköisesti ei käy. Pyysi käymään, niin voisin testata pihassa. Vähän hankalaa, toi matka jne. Onkos tässä Mansen nurkissa kellään levyä, et vois kokeilla.
Comment