älä rälläköi! mieti mikä kipinä kasa sieltä lentää pitkin autoa... tee niinkuin minä---> kuviosahaan peltiterä niin ei kipinöi yhtään...!
joo mutta eiköhän senkin suojattua saisi. olisi kyllä aika ikävää jos jonnekkin penkkiin sopivasti lentää kipinä ja syttyy tuleen.
jos nyt teen sinne sen reijän niin onko subbarilla mitä väliä kumpaan suuntaa kalvo on (eli nojiin päin vai peräluukkua kohti)? mieluusti laittaisin sen peräluukkua kohti mutta katoaako "tehot" silloin
jos nyt teen sinne sen reijän niin onko subbarilla mitä väliä kumpaan suuntaa kalvo on (eli nojiin päin vai peräluukkua kohti)? mieluusti laittaisin sen peräluukkua kohti mutta katoaako "tehot" silloin
No ite tuli aikonaan omaan e30:n kokeiltua ni elementti taaksepäin soi paljon paremmin,ja oli reikä takapenkin takana ja käsinoja alhaalla,elementtinä oli 15" vegaline
joo mutta eiköhän senkin suojattua saisi. olisi kyllä aika ikävää jos jonnekkin penkkiin sopivasti lentää kipinä ja syttyy tuleen.
saahan sen tietenki suojattua mutta ite ainakin olen kuviosahan ja peltiterän kannalla niin kaikista varminta touhua...
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
tuon ongelman takia ottaisin mielelläni touringin ku ei oo siinä ei oo tavaratilaa matkustamosta erottavaa peltilevyä. mulla oli nimittäin eka auto 86 318i
ja voin sanoa ett ei oikee soinnu hyvin vaikka käytössä oliki peräti 12" SUBI
ja jatkuvaa tehoa 350w antava pääte. :(
ei siihen kyllä 15" ihan äkkiä laiteta.... (missäs vaiheessa oli puhetta, että sinne pitäs 2 kpl 15" mahtua???) =) Subit kuvissa 2 * Spl Dynamics Pro 12D4 / tai 2* v-12s
Tohon vielä sellanen musta verhoilukangas kuten kotikauittimien edessä on niin olis todella siisti ja huomaamaton.
eli siis jos minä nyt ostan 2*10" niin ne kannattais ehdottomasti iskeä hattuhyllylle että niistä tulee yhtään mökää...??? tai jos sinne konttiin työntää 12"/15" niin riittäis muutama reikä (ei siis reffari) hattuhyllyssä?!?!?!...
-Mitä te ootte taas ryssineet...
... Antakaas kun isi näyttää-
Comment