Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulkonäkö vai Teho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • muuris
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 3501
    • Jyväskylä

    #31
    Originally posted by RiiQuu
    Molemmat jees, ensin kuitenkin teho, ei ole varmaan hauskempia autoja kuin ne joita ei usko menevän mihinkään, mutta kuitenkin jättää "kaikki" muut valoissa

    Ite tykkään enemmän sellaisesta rakentelutyyliistä, jossa priorisoidaan moderneja ratkaisuja ja teknologiaa vanhan auton uudenaikaistamiseen, tyylillä, ilman turhia härpäkkeitä ja tuuningia. Esim. laitetaan autoon sellaisia orkkis lisävarusteita, mitä siinä ei ole ollut tehtaalta, ja tehdään autosta yleensä enemmän hitekki. :wink: mutta samalla kuitenkin paremman näköiseksi isommilla vanteilla, madalluksella ja ehkä miedoilla muutoksilla auton koriin.
    Ehdottomasti samaa mieltä eipä tarvinnu alkaa ite sepustelemaan kun RiiQuu teki sen jo puolestani
    E30 325iX '86
    Instagram

    Comment

    • bimmerman
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 2146
      • Jyväskylä

      #32
      kyllä sitä voimaa pitää olla... :wink:
      e36 325iM....Moni kehunut takavaloja...

      Comment

      • sami.V.kasi
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2002
        • 559
        • Kotka

        #33
        Molemmat yhtä tärkeitä, mut tietty sitä mielummin iso koneisel ajelis, mut en valita jos on pienempikin..
        Köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa!
        Hullu saa olla ,mutta ei tyhmä!

        E30 316i vm89, Octavia RS vm03
        ex:
        E34 540iA vm94
        E30 318i vm85

        http://www.maxtuned.com/

        Nick change: ex. luikq^ --> sami.V.kasi

        Comment

        • Ezzy
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2003
          • 422
          • Espoo

          #34
          mukavuus. (talvella on kuitekin ihan kuppasen näköinen eikä kulje/ei voi ajaa lujaa)

          Comment

          • LASSI-S
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 4918
            • hattula/hämeenlinna.

            #35
            sekä että. toisaalta ekaksi teho mutta toisaalta hillitty näyttävä ulkokuori joka kätkee sisuksiinsa äkäisen kiukaan ja hyvän ajettavuuden. ekaksi nyt laitan ulkonäön kuntoon ja sit tehoa hakeen kun on hilloa siihen
            E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

            Comment

            • Zoui
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 6350
              • Tampere

              #36
              Ei ainakaan itselle tullut mieleen laittaa ulkokuoreen mitään muutosta ennen puhallinta, mutta sen mutkan laiton jälkeen...
              Elämä on pihakivestä.

              Comment

              • M_Power
                Moderator
                • Jul 2003
                • 2758
                • Espoo, HML

                #37
                Näin itse tekisin, jos pitäisi kyseisellä hetkellä omistuksessa olevaa autoa laittaa.
                1. Alusta ja vanteet
                2. Tehoa ja jarrut
                3. Muu ulkonäkö

                Tai tietty jos uutta autoa on hankkimassa, niin sitte valitaan suoraan mallisarjan tehokkaammasta päästä
                ja aletaan laittaa hillitysti ulkonäköä.
                BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                Team vier Zylinder!

                Comment

                • Dualfun
                  Moderator
                  • Jan 2003
                  • 17835
                  • PKS

                  #38
                  Sopivassa suhteessa molempia 8)
                  E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                  E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                  E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                  ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                  ½ E36
                  ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                  Muut talouden vehkeet:
                  E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                  Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                  Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                  Comment

                  • JOuMan
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2003
                    • 587
                    • E-Pohojanmaa

                    #39
                    All show all go,eli fifty fifty.Mutta tehoa ei ole koskaan tarpeeksi :(
                    E30 329i M50 Turbo (SOLD)
                    E39 M5 Twinturbo
                    Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
                    Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
                    Audi A8l 4.0tfsi
                    E24 635Csi

                    Comment

                    • Rozer
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2003
                      • 573
                      • Tornio, SuomiFinlandPerkele

                      #40
                      olempas yksi niistä harvoista joka kannattaa tuota ulkonäköä, 316i kun ei ole sielltä ripeimmästä päästä niin keskityn sit siihen sen ulkonäön kohennukseen.
                      Nyt: BMW 318i E36

                      Exät: BMW 316i E36, Volkswagen Golf VR6 mk3, Honda Civic Coupe 1,6L ROARING VTEC POWER


                      Comment

                      • jjheimo
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2003
                        • 652
                        • Helsinki

                        #41
                        Englanti on tossa asiassa aika hyvä esimerkki,siellä laitetaan maailman valloittaja-korisarjoja 1.1 saxoihin ja toisalta esim taas perus lookin omaaviin sierroihin lyödään tehoo niin maan perkeleesti

                        tosin kyllähän siellä niitä "tehoo ja ulkonääköö on"-meininkiäkin löytyy..
                        F33 435i Xdrive

                        Comment

                        • matti
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2002
                          • 3137
                          • Oulu conneksön

                          #42
                          ehkä ulkonäkö ensin.riippuu hyvin paljon tilanteesta,et onko kohteena 320,325 vai m3

                          Comment

                          • A-P
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2003
                            • 72
                            • Järvenpää

                            #43
                            ostaa sellasen auton mikä miellyttää silmää ja laittaa siihen sitten tehoa

                            Comment

                            • E46
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2004
                              • 73
                              • Varsinais-Suomi

                              #44
                              Jos ei ole varaa muuhun kun 316-versioon, niin poikkeuksetta varmaan aletaan "tuunaamaan" pelkästään ulkonäköä. On älyttömän hintaista saada edes 10 lisäheppaa yxkutoseen.

                              Mutta jos autossa on kaikki siivekkeet ja härpäkkeet, splitterit ja splätterit, niin kyllähän sen sitten kuuluisi johonkin mennäkin.

                              Paras vaihtoehto on suht ripeästi kulkeva, tyylikkäästi (hillitysti) ehostettu menopeli.

                              Comment

                              • ///Mikko
                                Pornographer
                                • Jan 2003
                                • 3202
                                • Helsinki

                                #45
                                Originally posted by jjheimo
                                Englanti on tossa asiassa aika hyvä esimerkki,siellä laitetaan maailman valloittaja-korisarjoja 1.1 saxoihin ja toisalta esim taas perus lookin omaaviin sierroihin lyödään tehoo niin maan perkeleesti
                                Tämä perustuu siihen valitettavaan tosiasiaan, et vakuutukset maksaa niin perkellesti englannissa..
                                Originally posted by E46
                                Paras vaihtoehto on suht ripeästi kulkeva, tyylikkäästi (hillitysti) ehostettu menopeli.
                                Vähemmän on enemmän :wink:
                                E84 BMW X1 2.0d XDrive
                                Ex: BMW F45 225xe Active Tourer M-Sport
                                ex: BMW E46 330CiA Individual

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎