Ei kannata tulla, jollei setelinippu oo hitusen paksumpi.
Äläs nyt ole tommonen, oisin huomenna muuten helsinkiin tulossa? Että jos raha kiinnostaa eikä renkaanpotkinta niin paas puhelua niin poksautetaan tosta bemarista kaupat
Äläs nyt ole tommonen, oisin huomenna muuten helsinkiin tulossa? Että jos raha kiinnostaa eikä renkaanpotkinta niin paas puhelua niin poksautetaan tosta bemarista kaupat
Huominen olis muutenkin vähän paha päivä duunien ja iltaohjelman suhteen. Mutta 7 kilolla muuten tervetuloa hakemaan.
Huominen olis muutenkin vähän paha päivä duunien ja iltaohjelman suhteen. Mutta 7 kilolla muuten tervetuloa hakemaan.
Soittelehan kun tuut toisiin aatoksiin, oon ens viikolla menossa turkuun niin täältä katottuna se on melkein samassa suuntaa jotenka paas mietintä myssy päähän ja vähän kun tuut hinnasta alaspäin niin poks ja kaupat
Soittelehan kun tuut toisiin aatoksiin, oon ens viikolla menossa turkuun niin täältä katottuna se on melkein samassa suuntaa jotenka paas mietintä myssy päähän ja soita ensi viikolla
Miks ette vaan laita puolesta välista hinnan poikki niin kumpikin on tyytyväisiä. Kompromissit pitää käydä puoleen ja toiseen näissä autokaupoissa.
Soittelehan kun tuut toisiin aatoksiin, oon ens viikolla menossa turkuun niin täältä katottuna se on melkein samassa suuntaa jotenka paas mietintä myssy päähän ja vähän kun tuut hinnasta alaspäin niin poks ja kaupat
Ei ehtiny edit näköjään. Mistä sun puhelinnumeron löytää?
Edit: vaara on kyllä että Harri tinkii sen 500 vielä pois ;-)
Sehän tässä pelottaaki. toisaalta ikävää jos tulis turha reissu sen takia että siihen en suostu. Täytyy vähän miettiä asiaa ja sopia hommat puhelimessa jos siihen asti päästään.
Eipä kaverista kuulunut tuon viestin jälkeen mitään. Vielä siis myynnissä. Yksi ihminen on vaivautunut paikan päälle saapumaan tähän hetkeen mennessä ja hänkin etsi mielummin 330 mallia, ilmeisesti vertailun vuoksi kävi katselemassa.
Comment