Missäs konttorilla noita kehuja oikein sanellaan, kun itse en ole moisia koskaan kuullut sanottavan mistään katsastettavasta autosta mukaan lukien omat ja käytän kuitenkin sen about 50 ajoneuvoa vuosittain katsastettavana. Mitä ne katsurit oikein sitten sanoo, jonka voi kehuiksi tulkita? Vai onko se kehujen paikka, jos vanhempi BMW menee kerrasta läpi leimalla
Missäs konttorilla noita kehuja oikein sanellaan, kun itse en ole moisia koskaan kuullut sanottavan mistään katsastettavasta autosta mukaan lukien omat ja käytän kuitenkin sen about 50 ajoneuvoa vuosittain katsastettavana. Mitä ne katsurit oikein sitten sanoo, jonka voi kehuiksi tulkita? Vai onko se kehujen paikka, jos vanhempi BMW menee kerrasta läpi leimalla
Eiköhän niitä kehuja jaeta joka paikassa mikäli aihetta Toki ihmisiä on monenlaisia jotku katsastajat eivät meinaa sanaa saada suustaan, joidenki kanssa juttua tulee niin paljo, että ei meinaa eroon päästä Itse ainakin olen aina kiinnostunut tai ainakin esitän kiinnostunutta katsastus tilanteessa niin monesti sitä juttua, sitten saa aikaiseksi ja mahdollisesti niitä kehujakin
Lähinnä kehut kohdistuvat aina siisteyteen puhtauteen ruosteettomuuteen yms Yleisin mitä kuulee "Näkee kyllä, että on juuri Saksasta tuotu, kun pohja on näin siisti ja hyvässä kunnossa"
Ei mun vaan veljen auto, miksei kelpaa? Uudet talvirenkaat orggis vanteilla, kai niilläkin joku arvo on? Siistit style 32 18" ok renkailla ja vielä orggis 16" alut. Eihän tuossa autolle pitäisi jäädä enää hinnaksi kuin muutama satanen?
Kehän autokatsastus konalassa. Sinne meni, koska schmiedmanin pojat suositteli että on asiallinen paikka.
Mä lasken kehuksi, jos katsastaja sanoo että todella hyvässä kunnossa ikäsekseen eikä mitään moitteita löytynyt.
Kehän autokatsastus konalassa. Sinne meni. Koska schmiedmanin pojat suositteli että on asiallinen paikka.
Mä lasken kehuksi, jos katsastaja sanoo että todella hyvässä kunnossa ikäsekseen eikä mitään moitteita löytynyt.
Muutenkin oli mukava heppu ja juttu lensi.
Sekä Vantaalla, että Konalassa on todella hyvä palvelu Kehän autokatsastuksen konttoreissa. En muita enää käytä, jos katsastan pääkaupunkiseudulla. Ei jaksa sellasia konttoreita joissa ei oo mitään asiakaspalveluasennetta, kun hyvääkin palvelua löytyy.
En pysty ymmärtämään mitä ylpeiltävää on siinä, että voi asettaa alhaisen hinnan autolleen ja siten saa sen kaupaksi. Mitä ihmeellistä siinä on? Alhaisempi hinta tarkoittaa sitä, että useammat ihmiset ovat potentiaalisia ostajia ja auton saa siten helpommin kaupaksi… huh olipas ihmeellistä!
Huh, pitikö sittenkin tiputtaa hintaa, että löytyisi enemmän potentiaalisia ostajia?
Huh, pitikö sittenkin tiputtaa hintaa, että löytyisi enemmän potentiaalisia ostajia?
Joo piti. Autolla on ollut enempi kysyntää kun millään tähän asti myymälläni. Rahaa ei oo kellään, audeja ja volvoja on. Jospa halpa hinta auttaisi pääsemään autosta eroon.
Joo piti. Autolla on ollut enempi kysyntää kun millään tähän asti myymälläni. Rahaa ei oo kellään, audeja ja volvoja on. Jospa halpa hinta auttaisi pääsemään autosta eroon.
Tero
Se taitaa olla semmosta nykyään. Jos ei tolla lähde niin ihmettelen kyllä.
Comment