No jos ei jännitä tuo E46 Gm loota niin siitä vaan. Aika montaa ostajaa se kyllä hirvittää
Hyvä pointti. Ajattelin käyttömukavuutta mitä itsellä on ollu e9x ja e6x korisissa, niin vannoutunu manuaalin käyttäjä kallistui automaattiin dieselissä
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
No jos ei jännitä tuo E46 Gm loota niin siitä vaan. Aika montaa ostajaa se kyllä hirvittää
Hyvä pointti, tuota en tullut ajatelleeksi.
Ylipäätään, jos auto menee pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, manuaalilla pärjää ihan ok. Täällä alkaa jo noita ruuhkia olla sen verran, että automaatti puoltaa paikkansa.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Kyllä se 330 automaatilla kulkee ihan kivasti kun vaihtaa vanoksen tiivisteet ja hoitaa muutkin m54 ongelmat kuntoon että siitä saa kaiken väännön pihalle..
M-Sportista ja 6 koneesta ei kannata ainakaan tinkiä, mielummin jättää ostamatta. Siis jos aikeina on saada se helposti myytyä.
Mulle ei taas aukea automaatti isossa koneessa, dieselissä tai bensassa. Menee hyvä alakierrosten ajettavuus aivan hukkaan. Ei siis jakille vaan yleisesti.
Moni mieltää avoauton cruiseriksi. D päälle, luu ulos ja katto auki.
Minulla se oli automaattina, kyllä se siihen sopi. Taitaa vaan muuten olla aika nuorekasta e46 avojen ostajat ja he haluavat manuaalin.
Moni mieltää avoauton cruiseriksi. D päälle, luu ulos ja katto auki.
Minulla se oli automaattina, kyllä se siihen sopi. Taitaa vaan muuten olla aika nuorekasta e46 avojen ostajat ja he haluavat manuaalin.
Eikös tuollainen M54B30 väännä niin hyvin, että 3 sisään ja voi ajella kaupungissa täysin kadunkulmatkin. ainoastaan jos pysähtyy niin sitten vasta käsi kepille?
Pohdiskellaanpa:
Mennään parin viikon päästä Saksaan lomamatkalle ja ajot Saksassa + takaisin tulen autolla, edullisella sellaisella.
Vaihtoehdot:
1. E46 avo M52/54 koneella, automaatilla ja nahkaisustalla
2. E46 330d touring automaatti, hyvät varusteet ja aito M-sport.
Mitään tiliä näin vanhoilla tuskin pystyy tekemään (periaatteella, että saisi ostohinnan pois), mutta onko tuollaisen avon kauppaaminen täysin epätoivoista puuhaa? Ikinä ole avoa ollut, mutta nyt jotenkiin houkuttelisi pieni hetki tuollaisella ajella.
Voisi nyt kuvitella, että tuollaisen touringin myynti ei ihan mahdottoman vaikeaa olisi.
Mielellään myisin auton vielä taxfree, kun en kumpaakaan noista oman käytöön tarvitse.
Yhtä 330ia cabia katselin viime syksynä ja yritin hieroa siitä kauppaa. Tarjosin siitä kesällä 10te, eikä myynyt. Syksyllä pyynti tippui 10te, enkä tiedä menikö pyyntihinnalla vai alle sen. Tuo oli ihan ok kuntoinen, huoltohistoria tiedossa, nahkalättänäpenkit ilman penkinlämmittimiä.
Joten jos kesän meinaat ajella itse niin kannattaa varautua, että verollinen hinta olisi 10te tai alle. Voi tietysti kalliimmallakin mennä, mutta jos varman/helpon kaupan haluat.
Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Ei nyt sietämätön vaikeus vielä kun ei ole ihan kokonaista viikkoakaan ollut myynnissä mutta tuntuu että kyllähän on kaikennäköstä vaihtoa tarjottu matkailuautosta ihan oikeisiin autoihinkin.. Nuorekkaampia bemareita ei ole hirveemmin tarjoiltu.
Yks käteistarjouskin tullut mutta jäi pienestä kiinni sekin kauppa. Tiukkoja rahatarjouksia otan mielelläni vastaan, saapahan valita mieleisen menopelin seuraavaksi.
Tiedän, viat kuntoon niin varmasti innokkuus kasvaa. Tarkoitus tutkia autoa kun saa pihaan Volvon siksi aikaa käyttöön. Tietty tuossa nyt kaikki rehellisesti ilmoituksessa vaikka eipä suuri osa ihmisistä kerro puoliakaan myydessä.
Millähän hintaa tämän sais meneemään kaupaks. E9x kuume nousee päivä päivältä pahemmaks. Kk ollu ilmotus ja muutana vaihto ehdotus vaan tullu www.nettiauto.com/bmw/323/7284139
Millähän hintaa tämän sais meneemään kaupaks. E9x kuume nousee päivä päivältä pahemmaks. Kk ollu ilmotus ja muutana vaihto ehdotus vaan tullu www.nettiauto.com/bmw/323/7284139
Kyllä tuo on pyyntihintana ihan sopiva mun mielestä, koska ainahan kaikki siitä vielä muutaman satasen tinkii paikanpäällä. Eli malttia vaan, kyllä oikea ostaja vielä löytää tuon
Niinno, se nyt on makuasia, kuten esim. auton väri. Mielestäni ehdottomasti siistein sisustan väri ja pitkään tuolla värillä metsästin. Mutta tuo nyt ei hirveästi itse ilmoituksen suhteen auta.
Muotoillaan mieluummin sitten kysymys näin, mitä parannettavaa ilmoituksessa?
Comment