Kyllä on varmasti vaikea myydä avoa dieselkoneella, ainakaan itse en ikipäivänä sellasta ostaisi
Kutosdiesel kyllä kuulostaa polkiessa todella hyvältä... mutta joo se tyhjäkäynti on sitten eri tarina Mutta jos haluaisi yhdistää käyttö/harrasteauton niin tuommoinen E92 330d ois kyllä näppärä.
Niin, kuulostaahan se aina hyvältä, niin kauan kun ei ole omista vehkeistä kyse. Mietippä nyt ihan oikeasti paljonko vehkeille jää hintaa, jos autoliikkeessä kuitenkin valmiiksi ilmaa hinnassa. ~noin 4t€. Toisekseen kyse ei ollut mistään "romuista".
Toisaalta, btcf:llähän kaikki myy aina tappiolla ja itketään nettiautosta bongattua - topicissa kun uusi omistaja myy autoa viidellä tonnilla, vaikka osti vaan kolmella
Anyway, toisessa paikassa sama 3t€-4t€:n välillä, joka huomattavasti lähempänä totuutta.
En minä ole sanonut että kuulostaa hyvältä, mutta hinnoissa on pakko olla ilmaa. Ei se kauppa muuten pyöri.
Mutta ne 7 tonnin ja 3 tonnin ajoneuvot ei tuota kassaan sitä rahaa kuitenkaan, niin pakkohan se voitto on tehdä ostaessa. Eikö?
En minä ole sanonut että kuulostaa hyvältä, mutta hinnoissa on pakko olla ilmaa. Ei se kauppa muuten pyöri.
Mutta ne 7 tonnin ja 3 tonnin ajoneuvot ei tuota kassaan sitä rahaa kuitenkaan, niin pakkohan se voitto on tehdä ostaessa. Eikö?
Tottakai, tili tehdään ostaessa ja näin tietenkin toimin itsekin. Siitä ei olekaan kyse, vaan tuosta aiemmasta kommentista järjettömistä hyvityksistä, kun välillä vaihdokki pitäisi saada ihan ilmaiseksi.
Yhdenkin liikkeen kanssa tehnyt useampia kauppoja, aina saatu kaupat kohdalleen ja vehkeet on vaihtanut omistajaa - myös sieltä liikkeen pihasta lähtenyt taas seuraavalle, eikä ole "jäänyt kuukausiksi roikkumaan". Silloin kaupat toimii, kun molemmat on tyytyväisiä.
E: Hintaa viilattu ja ilmoitettu IF Kuntoturvasta.
Jos meinaat vielä tänä kesänä saada kaupaksi, kelit kun on mitä on , niin vaatisi vähän kovempaa hinnanviilausta. Kokeilisin suosiolla 25500e ja siitäkin voi joutua vielä vähän hinkkaamaan.
Jos meinaat vielä tänä kesänä saada kaupaksi, kelit kun on mitä on , niin vaatisi vähän kovempaa hinnanviilausta. Kokeilisin suosiolla 25500e ja siitäkin voi joutua vielä vähän hinkkaamaan.
On pari tonnia enemmän jo tarjottu vaihdossa. Eli ei nyt tyhmyyksiä sentään tehdä.
Ajan varmaan kesän ja pistän vaihtoon, kalliimpaan kuitenkin vaihtamassa.
On pari tonnia enemmän jo tarjottu vaihdossa. Eli ei nyt tyhmyyksiä sentään tehdä.
Ajan varmaan kesän ja pistän vaihtoon, kalliimpaan kuitenkin vaihtamassa.
Jees, tuo nyt oli vain minun näkemys. Toivottavasti vielä syksylläkin avosta saa hyvän vaihtohyvityksen!
Tulkaa ostamaan pois edullisesti z3 coupe. Autossa ei ole mitään vikaa vaikka onkin edullinen. Tarpeettomana seisoo katoksessa vailla uutta omistajaa. Vaihdossa voidaan ottaa halvempi auto tai vaikka asuntovaunu/auto.
Kohtuu kohillaan tarkoitti että halvimpien luokassa. Sopivalla hinnalla myydään tai ajetaan kiltisti itse.
Pientä fiksausta teen vielä illalla ilmoon ja hintaan, jos ei reiluun viikkoon sen jälkeen tule ehdokkaita niin ajellaan itse. Ei onneksi mitään muuta järkevää syytä myydä kuin perinteinen autokuume ja vähentyneet kilometrit.
E: Hintaa viilattu ja ilmoitettu IF Kuntoturvasta.
Hinta voi olla ihan kohdillaankin, ongelma on näissä vaan se että ostajia on tuossa hintaluokassa kuitenkin kohtuu rajallisesti... avo 10-20t€ niin johan on ottajia eritavalla, monella kuitenkin perhettä ja käyttöauto on se mikä nielee rahat... ja kelit tietty on myöskin ollut mitä on... itsellä suunnitteilla pärränkin hankkiminen mutta suurin polte onneks menny ohi... keleistä johtuen..
Itekki kattelin E36 käyttikseksi, ei ollu mitään niin ostin Corollan
En aio taipua, kun ei oo hengenhätä. Pitäs joku ilmastoitu e36 toukka löytää. Kone sais olla sieltä pienimmästä päästä. Tuo ois sitte tarkotus pitää hamaan tulevaisuuteen. :think
En kyllä ymmärrä, et miksi bemarin myynti on hankalaa, toki yli hintaisia saa myydä maailman tappiin saakka.
Ensimmäinen joka tuli katsomaan, niin vei myös pois.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment