Nämä on mielenkiintoisia. Nyt jos vastaat tuohon että sopii, niin eikös ostaja tule paikalle, suorita maksun ja vie auton pois? Yleensä alkaa hirveä syynäys sitten paikan päällä ja itku parista kiveniskemästä.
Ostajanakin tuota asiaa kannattaa harkita. Olin ostamassa Ruotsista liikkeestä autoa, jossa pyynti oli 149 ksek. Hinta oli mielestäni pikkusen pitkä, mutta ajattelin että 135 ksek voisin maksaa jos auto on ok. Jätin kuitenkin tarjoamatta mitään etukäteen ja paikan päälle. Kaupat käteltiin lopulta hintaan 105 ksek.
Tarinalla on oikeastaan kaksi opetusta - pitkähintaisiakin kannattaa joskus käydä katsomassa ja tinkiminen kannatta suorittaa asiallisin perusteluin vasta paikan päällä, setelinippu taskussa.
Tarinalla on oikeastaan kaksi opetusta - pitkähintaisiakin kannattaa joskus käydä katsomassa ja tinkiminen kannatta suorittaa asiallisin perusteluin vasta paikan päällä, setelinippu taskussa.
Lähtökohtaisesti näin, mutta jos on lähtemässä hakemaan "tonninpommia" 1000 km päästä, niin ainakin itse koitan tinkiä löysät pois jo puhelimessa. Koska myyjä saattaa olla haluton enää siinä vaiheessa hintaa tiputtamaan kun ostajaehdokas on saatu paikalle...
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Jaahas, lähinnä huvittaa kun yhteydenottopyyntejä tullut kalifeilta ja azareilta mutta nyt tuli helvetin hyvä tarina sähköpostiin!
Terveisiä rakas,
Miten sinä ja perheesi tänään? Rukoilen olet kaikki turvassa ja hyvä. Kiitän teitä vastauksen postilaatikossa auton josta olen kiinnostunut. Luin tiedot auton ja pidän siitä. Olen valmis maksamaan se teidän sanoi hinta. Olen yhteyttä sinulle suurta luottamusta toivoen, että olet erittäin luotettava ja luotettava henkilö, ja siksi olisi hyvä minulle.
Nimeni on tohtori Azar, lääkäri ammatiltaan, vapaaehtoinen ja jäsen Punaisen Ristin. Olen Syyriasta. Otin yhteyttä sinua, koska pakotteiden Yhdysvallat ja Euroopan unioni, joka estää meitä turvaamiseen rahoitusliiketoimi täällä. Minulla on summa 9.700.000 euroa josta löysin veljeni pelastaa maahan jälkeen hänen tappaminen terroristijärjestö. Edesmenneen Mizrahi Oath Azar joka kuoli Al-Omari moskeija Massacre. Hän oli erittäin onnistunut urakoitsijan Kuwaitin Oil City ja sen yksityisesti kaupankäynti kulta pöly ja baarit ennen hänen ennenaikaisen kuoleman. Meneillään levottomuuksia kotimaassani Syyria ovat muuttuneet minun tulevan, ja jos tulemme konkreettinen sopimus, minä lähetän rahaa teille säilytykseen kunnes minä panen minun tapa ja tullut tapaamaan sinua maassa hyvin pian. Tarvitsen auton ja siksi olen teihin yhteyttä, auttakaa minua saavuttaa saavutus tähän. Minä annan teille 15% koko rahan (9.7million euroa) avusta / osallistumista. Toivottavasti olen ollut oikeudenmukainen tässä kaupassa? Missä olen nyt voimme vain kommunikoida Punaisen Ristin viestintäyhteyksiä joka ainoastaan sallii minua lähettämään sähköposteja, emmekä voi soittaa nyt, koska ei verkkoa Bab al Salaam alueella, sillä se mitä estää hallituksen.
Ole hyvä, jos olet kiinnostunut auttaa minua tässä kaupassa, minä annan sinulle täydelliset tiedot mitä tarvitset meitä toteuttamaan tämän tapahtuman onnistuneesti. Minulla on erittäin hyvä tapa lähettää rahaa Syyrian maasi avulla Punaisen Ristin jet, joka tuo helpotusta materiaaleja Euroopasta, Aasiasta ja Etelä-Amerikassa. Ole hyvä olet voinut auttaa minua aloittaa uuden elämän. Olen jo menettänyt vaimoni ja minun 12 vuotta vanha tytär kemikaaleilta kun menin töihin pelastaa muita ihmisiä. Ole hyvä ja elämäni on vaarassa käsissä Asaad militantti ja ISIS terroristi. Haluan velkaa elämäni jos autat minua. Odotan teidän nopea reagointi joten voin antaa teille lisätietoja kuullessaan sinulta. Ole hyvä varata auton minulle ja harkita pyyntöni hyödyttää molempia ja elämä edessään.
Lähtökohtaisesti näin, mutta jos on lähtemässä hakemaan "tonninpommia" 1000 km päästä, niin ainakin itse koitan tinkiä löysät pois jo puhelimessa. Koska myyjä saattaa olla haluton enää siinä vaiheessa hintaa tiputtamaan kun ostajaehdokas on saatu paikalle...
Mutta sitä tonnin pommia ei edes kannata hakea mistään 1000km päästä !!
Halpikset 50km sisältä... sanon minä !!
Juuri näin. Sit on myös näitä " hinnasta vähän pois kun tullaan pitkästä matkasta". Onko se mun ongelma että asuu kaukana
Comment