Komee peli mutta vaikka kaverilta järkkäri lainaan ja kunnon kuvat.
Nojoo, kuvat nyt on mitä sattuu, mutta hinnasta kysyinkin, enkä ilmoituksen laadusta... Äkkiseltään vaikuttais, että M-Psorttina ei nelivetoa saa edullisemmin, mutta tottahan ne on harvassa ihmiset, jotka tulee 40000 euron rahatukku kädessä autokaupoille.
Tarttis yrittää saada se vielä syksyn kurasta puhtaaksi. Järkkäri kyllä löytyy hyllyltä...
Nettiauton halvimman facelift E39 525i touringin (Hp.3500€) myyminen olikin yllättäen haastavampaa kuin luulin, varmaankin Suomi status ja 344tkm oli liikaa noin yleisesti. Yksi käteisenkaupan kyselijä puhelimitse mutta ei saapunut katsomaankaan. Olisiko ollut kuukauden päivät myynnissä.
Meni tänään sitten vaihdossa halvempaan ja vanhempaan autoon. No mutta sain sellaisen vaihdossa mikä vastasi kriteereihini (ilmastointi,vetokoukku ja E32)
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Vaihtokaupat tuntuvat vain lisääntyvän ja käteisostajat ovat entistä harvemmassa. Voisi kuvitella tässä kohtaa olevan vaikea myydä +20 000e autoa vaikka olisi mallissaan halvin vaihtoehto nettiautossa...:think
No hinta sitten siihen 39900e niin on heti houkuttelevamman näköinen kuin 42000e jossa on selkeästi funtsittuna se 2000e tinkivara
Nojoo, itse asiassa tinkivaraa ei ole. Tein tommosen kokeen, että tiputan 8 tonttua, ja katon, aiheuttaako kuumetta kenellekään.
Ei aiheuttanut. Nostan hinnan viikonlopun jälkeen tuonne 46 tontun kantturoille. Mulle nämä auton ostot ja myynnit on enemmän harrastus kuin vakavasti otettava taloudellinen välttämättömyys.
Jossei mee kaupaks, niin ajan itte. On se sen verran hyvä auto
Mut tosissaan: Onko kukaan koskaan saanut yli 40 tontun autoa myytyä käteisellä nettiautossa?
Nojoo, itse asiassa tinkivaraa ei ole. Tein tommosen kokeen, että tiputan 8 tonttua, ja katon, aiheuttaako kuumetta kenellekään.
Ei aiheuttanut. Nostan hinnan viikonlopun jälkeen tuonne 46 tontun kantturoille. Mulle nämä auton ostot ja myynnit on enemmän harrastus kuin vakavasti otettava taloudellinen välttämättömyys.
Jossei mee kaupaks, niin ajan itte. On se sen verran hyvä auto
Mut tosissaan: Onko kukaan koskaan saanut yli 40 tontun autoa myytyä käteisellä nettiautossa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment