Aerolla oli aika paljon huokeammat Defan osat kuin esim. motonet, tms. Suomessa. Sisäpistokkeen ja kytkentäsarjan otin tuolta, juuri tarvitsemaani lämmitinelementtiä ei harmikseni ollut saatavilla aeromotorssin kautta(kysyin vielä erikseen tätä).
Piti vielä laittaa jotain lasinpesunestettä, bräkleeniä, wd-40 mukaan tilaukseen että sai ilmaiset postikulut. Muut artikkelin mitä tilasin/tarvitsin maksoin 140€, niin mieluummin kympin lisää maksoin noista litkuista mitä kuitenkin joskus tarttee, kuin sama kymppi postikuluista.
Vinkkinä vielä, että kannattaa kattoo aeromotors.ee sivustolta noita kemikaaleja, renkaita, työkaluja, yms. Ainakaan mulla ei näy .fi sivujen kautta nuo. Tilaamaan tietenkin pystyy kun ottaa sen .ee sivustolla näkyvän tuotteen sku-koodin.
Aerolla oli aika paljon huokeammat Defan osat kuin esim. motonet, tms. Suomessa. Sisäpistokkeen ja kytkentäsarjan otin tuolta, juuri tarvitsemaani lämmitinelementtiä ei harmikseni ollut saatavilla aeromotorssin kautta(kysyin vielä erikseen tätä).
Piti vielä laittaa jotain lasinpesunestettä, bräkleeniä, wd-40 mukaan tilaukseen että sai ilmaiset postikulut. Muut artikkelin mitä tilasin/tarvitsin maksoin 140€, niin mieluummin kympin lisää maksoin noista litkuista mitä kuitenkin joskus tarttee, kuin sama kymppi postikuluista.
Vinkkinä vielä, että kannattaa kattoo aeromotors.ee sivustolta noita kemikaaleja, renkaita, työkaluja, yms. Ainakaan mulla ei näy .fi sivujen kautta nuo. Tilaamaan tietenkin pystyy kun ottaa sen .ee sivustolla näkyvän tuotteen sku-koodin.
Millaisella haulla löysit noita Defan osia? Olen itsekin yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt.
Sunnuntaina tilasin autonvaraosat24.fi palvelusta ATE:n jarrupalat eteen ja taakse. Tiistaina tuli viesti että paketti toimitetaan 11:30 - 12:30 välisenä aikana. Ajattelin jo että onpas nopeaa toimintaa. No paketista ei ole kuulunut mitään ja trakkerilla kun katsoo niin näyttäis olevan saksassa 14.8. Sähköposteihin luonnollisesti ei kukaan vastaa.
Sunnuntaina tilasin autonvaraosat24.fi palvelusta ATE:n jarrupalat eteen ja taakse. Tiistaina tuli viesti että paketti toimitetaan 11:30 - 12:30 välisenä aikana. Ajattelin jo että onpas nopeaa toimintaa. No paketista ei ole kuulunut mitään ja trakkerilla kun katsoo niin näyttäis olevan saksassa 14.8. Sähköposteihin luonnollisesti ei kukaan vastaa.
Tilasin kyseisestä puljusta myös jarrupalat, viikko tilauksesta sunnuntaina soitti joku jätkä englantia puhuen että käykö jos laittavat vastaavanlaiset jarrupalat tilalle sillä tilaamani olivat loppu.
Muutama pv meni, tuli jälleen soitto että nämäkin jarrupalat on loppu että käykö jos vaihdetaan vielä toisiin. 2 viikkoa tilauksesta tuli paketti.
Ihan ok englantia puhuivat, mutta aina kun yritti kysyä korvaavien osien hintaa ja maksetaanko erotusta takaisin niin kielitaito heikkeni huomattavasti, sen verran katsoin että ainakin joku sähköposti oli tullut että jokunen euro sieltä on palautettu, tiedä sitten.
Voi olla ettei tarvi enää tästä puljusta tilailla osia.
Aeromotorsia testasin minäkin ja poitiivisen puolelle jää, kun ynnäilee plussat ja miinukset. Hyvää: hinnat, nopeus, tilauksen seuranta, valikoima eri valmistajia ja saa myös sitä mitä tilaa. Erikseen pyysin pakkaukseen huolellisuutta ja olikin ihan jämy pahvilaatikko sekä pehmikettä. Huonona puolena näen ettei ollut kuittia mukana, mikä toki löytyy emailista, sekä kaikkien osien omat pakkaukset oli joko revitty auki tai revenneet tai ihan muuten vaan läjässä. Itse varaosat olivat virheettömän näköisiä, mutta pieni epäilys jää tilauksen käsittelyn laadusta. :think
Niillä ei taida tuon pienempiä olla, kun serkullekkin tuli vastapaineanturi samanlaisessa paketissa.
Meillä oli ainakin tapana työpaikan varastolla lyödä isompaan pakettiin pikkulähetykset sen varalta, etteivät hukkuisi niin helpolla kuljetuksen aikana:think
Olen siis tilannut ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Nykyään on ruvennut vituttamaan se että jos hakee jotain tiettyä varaosaa googlella, niin jopa 5 sivullista hakutuloksista linkittyy tuohon autodoc verkostoon. Eri kielillä siis ja "eri sivut", mutta ihan selkeästi samaa kokonaisuutta. Meinaa jäädä pienempi verkkokauppa jalkoihin. Mielestäni tuo aeromotors on ihan samaa ketjua.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Verkkokaupat ja niiden taustalla toimivat yritykset voivat käyttää saman palveluntarjoajan sähköistä myyntialustaa, mutta se ei tarkoita että ko. varaosayritysten taustalla olisi mitään varsinaista yhteistyötä.
Digitaalisille palveluille on aiempaa enemmän kysyntää ja vastaavasti tähän palveluita kehittävät toimijat pyrkivät tarjoamaan omia ratkaisujaan. Mainitsemani TecAlliance on esimerkki tällaisestä mm. AutoDocin ja AeroMotorsin taustalla.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
No lähinnä etsiessä törmäsin englanninkieliseen sivustoon, joa ei ollut aeromotors, mutta ulkoasu oli tismalleen sama.
JaniLap tuossa jo hyvin tämän asian kertoikin. Eli samaa "kotisivukonetta" käytetään monella sivustolla. Se ei silti mielestäni selitä sitä miksi jokaisella "eri" sivulla on samat tuotteet myynnissä ja sama "varastosaldo". Eli aina samat osat loppu.
Skruvat ja mister-auto vaikuttavat olevan selvästi erillään tuosta konseptista. Hinnatkin selvästi joko kalliimmat tai halvemmat vrt autodoc johdannaiset.
Comment