Nyt on sentään tullut hiukan tekstiä lisää, ja kuvat joistain kohdista. Ei tosin kaikista. Ei uskoisi ensimmäisiä kuvia samasta autosta. Puhelimessa kysyttäessä piti olla pari pientä ruoste kohtaa. Muuten kuulemma hyvä. Ei ollu...
Totuus: Autoa ympäri riehuttu spraykannun kanssa, surkealla menestyksellä. Tuulilasi rikki ym. ym. Näistä ei puhelimessa mainittu mitään. Auto on oikeasti jäätävä!
Jos omistaja tämän sattuu lukemaan, kiitokset siitä turhasta hesan reissusta, perkele!
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Tuli myyntiin hiukan liian myöhään ja/tai alunperin hiukkasen liian kalliina. En muista. Jos olisi ollut syksyllä tuohon hintaan ja ennen kuin hain MR2 Turbon, niin olisin ostanut tämän.
Ihan en ymmärrä että miksi siellä tekstissä lukee vain että "vaatii harrastamista", ja sitten joka toinen kysyjä kysyy että MITÄ harrastettavaa siinä on. Eikö pääsisi hieman helpommalla kun kertoisi suoraan että mitä pitää korjata
Olikohan tuo keltainen ämmäläinen joskus tässä vuoden sisään myynnissä keula paskottuna? Vastaavilla spekseillä muistelisin olleen yhden myynnissä. Siitä voi olla tuota harrastamista vielä jäljellä.
tuollaisen un erehtyy ostamaan niin eiköhän siinä kohta ole koneessa alusil-silppua ja perä palanut akkuliitoksesta. Ja jos ei jompi kumpi noista, niin sitten CCC paskana, SGM jumissa ja ratista asentotunnistinlevy vaihtokunnossa...
Eikös noita isokoneisia +10v vanhoja bemuja saa Saksasta jo aika sopurahaan, kun haluavat päästä niistä eroon (verotus,vakuutukset)? Jos ei muuta niin ainakin olisi vähemmillä kilsoilla
tai sitten ovat vaan ruuvanneet niistä enemmän pois
Viime aikoina tässäkin ketjussa on ollut jo monta Suomessa myytävää autoa (mm. se yksi X5) joista oli kivasti kilsoja kadonnut. Mikään ei ole enää varmaa
Comment