Ei ole, Sportlinessäkin urheilualusta on lisävaruste. Alustan ja hifit saa suhteellisen helposti jälkikäteenkin laitettua. Tuo auto on muuten paikallisen autokouluyrittäjän vanha, ei tosin tainnut olla opetuskäytössä ja myynnissähän se on ollut jo vaikka kuinka kauan, että pian sen voisi luulla saavan jo sopivasti.
Kyllä, valitettavasti. Omassa E90:ssä ei ole paljoa varusteita, mutta nimenomaan M-sport alusta löytyy. Auto on hiukan normaalia matalampi (ja OK, epämukavampi) mutta näyttää paremmalta ja todella hyvä ajaa. Mitä enemmän pohtii mahdollista eroa tuosta alustasta, sitä vähemmän haluaa sitä. No, mennään kuukausi eteenpäin, ajomäärä on sitten yli 50tkm ja sitten vaihtoarvosta katoaa taas paljon. Nojoo, eiköhän tuo 328 tulisi otettua jos väliraha olisi minimaalinen, mutta yllättäen käytettyjen autojen markkinoilla hinnoittelu on aika tehokasta.
Mitä eroa 523:lla ja 528:lla on? Olisi nyt edes ruksittu kunnon hifit, niitä tekisi mieli.. Tässä ei ole oikein mitään joka keräisi innostusta melkein 40k€ hintaan. Autokauppoja ei kiinnosta varustelu?
Mitä eroa 523:lla ja 528:lla on? Olisi nyt edes ruksittu kunnon hifit, niitä tekisi mieli.. Tässä ei ole oikein mitään joka keräisi innostusta melkein 40k€ hintaan. Autokauppoja ei kiinnosta varustelu?
Duunikaveri tilasi viime vuoden lopulla juuri uuden auton (eri merkin tosin) ja myyjä ei kyllä todellakaan tiennyt duunikaverin juttujen mukaan yhtään mitään varusteluista..Duunikaveri selvitteli varusteita ja eri paketteja _itse_ netistä, ja soittaen sitten kertoi mitä haluaa..tässäkin tosin kävi pieni moka, koska myyjä ei osannut hommiaan, olisi muutaman satasen panostuksella saanut muutaman varusteen vielä sekä nuo valikoidut koska kuuluivat johonkin pakettiin. Hiukan kuulemma tuo korpesi, mutta ei auta itku enää kun luovutuspäivä oli tänään
Summa, vaikka haluat varusteita, ei myyjät tunnu osaavan niitä edes myydä.
Summa, vaikka haluat varusteita, ei myyjät tunnu osaavan niitä edes myydä.
Tämä on yhden kaupan perusteella just näin. Välillä piti ihan inttää että kyllä me nyt otetaan se ja se varuste. Ei olis millään halunnut myydä edc-alustaa.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Kyllä, valitettavasti. Omassa E90:ssä ei ole paljoa varusteita, mutta nimenomaan M-sport alusta löytyy. Auto on hiukan normaalia matalampi (ja OK, epämukavampi) mutta näyttää paremmalta ja todella hyvä ajaa. Mitä enemmän pohtii mahdollista eroa tuosta alustasta, sitä vähemmän haluaa sitä. No, mennään kuukausi eteenpäin, ajomäärä on sitten yli 50tkm ja sitten vaihtoarvosta katoaa taas paljon. Nojoo, eiköhän tuo 328 tulisi otettua jos väliraha olisi minimaalinen, mutta yllättäen käytettyjen autojen markkinoilla hinnoittelu on aika tehokasta.
Mitä eroa 523:lla ja 528:lla on? Olisi nyt edes ruksittu kunnon hifit, niitä tekisi mieli.. Tässä ei ole oikein mitään joka keräisi innostusta melkein 40k€ hintaan. Autokauppoja ei kiinnosta varustelu?
Kyllä se hinta vielä sieltä putoaa, imo kaikki yli 35ke tuosta 328:sta on liikaa. Nyt saa jo uuden nelivetoautomaatin samalla koneella vähän päälle 50ke. Tosiaan hifit saa muutaman satasen satsauksella kuntoon kuten alustankin, aika pikkujuttuja lopulta.
523:ssa ja 528:ssa on sama N53 vaparikuutonen.
Olisko ohjelma ja imusarja erilaisia ainakin.
Tämä on yksi syy miksi en juurikaan edes suomesta autoja viitsi katsella...niin karvalakkimalleja että oksat pois.
Eihän saksasta tuomalla juuri paljoa enään säästöä saa (no nyt autoverouudistuksen jälkeen kenties hieman nemmän taas) mutta mieleiset varusteet kylläkin löytyy huomattavasti helpommalla...ja toki vähemmässä suolassa uineita myös.
Comment