Blocketista / Ruotsista bongailtua vol 2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• PJS69
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Nyt on minun silmääni "body" kohdallaan, eli ei silmääni ns.mauton, vaan ah juuri tarpeeksi härski...

Leave a comment:

• _nixu_
    replied

Melko härski

Leave a comment:

• _Sylin_teri_
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Ruotsissa on jotenkin rasittavaa miten varustelevat noita. Itsellä noissa ollu pääasia että löytyy parkkitutka, Pro-Navi ja sporttipenkit (e6x comfortit). Tuolla combolla ei ruotsin maalta löytynyt yhtään järkevää ostettavaa.

Tosi monessa e6x missä oli ok hinta ja kilsat oli joku comfort penkit ja pikkunavi Tai sit joku fully loaded nahkalättäröillä

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied

Siinä olis.

Leave a comment:

• Susiraja
    replied
    Kaks autoo on tullu itellä ostettua Ruotsista. Yks yksityisistä myyjistä ei selkeesti halunnu myydä Suomeen ja teki oharit, mut heti seuraavan kanssa oli helppoa vaikka vanhempi herra oli kyseessä ja pientä kielimuuria sen heikolla englannilla ja miun heikolla ruotsilla. Myyjä otti rekisteriotteista kopiot itelleen, kauppasumma kelpas jopa käteisenä euroissa(reissas Saksassa kuljetusyrittäjänä et euroista eroon pääseminen ei tuottanu ongelmia), ruuvas Ruotsin kilvet irti ja löin Suomen tarrakilvet tilalle. Sit vaan auto laivaan. Loppujen lopuks oli todella rento meininki kun selvis et molemmat on ralliharrastajia.

Toisella kertaa ostin auton liikkeestä eikä niitä olis voinu vähempää kiinnostaa minkämaalainen ostaa kunhan rahat on joko ennakkoon maksettu tilille tai maksetaan käteisellä paikan päällä. Pienen varausmaksun halusivat siltä varalta et teen oharit.

Leave a comment:

• _nixu_
    replied

Kelpaisi

Leave a comment:

• tonit
    replied
    Niiden kai pitäis palauttaa DEL 2. Toki tieto menee suomesta trafilta sitten aikanaan jahka se rekisteröidään tänne. Toki jos sitä ei tänne ikinä rekisteröidä niin sitten myyjä on ongelmissa kun ei saa sitä enää pois ruotsin rekisteristä.
    Omastani jätin 2. osan ruotsalaiselle myyjälle joka itse postitti sen eteenpäin mutta seurasin auton liikkeitä TS:n nettisivuilta ja auto poistui Ruotsin rekisteristä vasta kun sain siihen kilvet täällä päässä. Toki myyjälle jää varmasti varmempi olo jos saa itse postitella kakkososan.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ostaa autoa Ruotsista yksityiseltä tai liikkeestä. Tämän viimeisimmän myyjä oli myös tarkistanut TS:ltä kuinka toimia ulkomaille myydessä eikä Suomeen myynti ollut ongelma joten epäilen vahvasti että Ruotsin päässä jokin taho kehoittaisi olla myymättä Suomeen.

Leave a comment:

• nullzwei
    replied

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by AnttiJuhani View Post
    Just hain yhden ruotsin tuliaisen yksityiseltä. Kyllä se helposti möi suomeen mutta aika tarkkana oli että saa kopiot rekisteröintilapuista yms että saa vakuutukset katkeamaan. Vaikuttais että on ruotsin päässä tehty hankalaksi tuo homma, eikö lienee riitä auton myyntipaperit todistamaan?
    Niiden kai pitäis palauttaa DEL 2. Toki tieto menee suomesta trafilta sitten aikanaan jahka se rekisteröidään tänne. Toki jos sitä ei tänne ikinä rekisteröidä niin sitten myyjä on ongelmissa kun ei saa sitä enää pois ruotsin rekisteristä.

Leave a comment:

• AnttiJuhani
    replied
    Just hain yhden ruotsin tuliaisen yksityiseltä. Kyllä se helposti möi suomeen mutta aika tarkkana oli että saa kopiot rekisteröintilapuista yms että saa vakuutukset katkeamaan. Vaikuttais että on ruotsin päässä tehty hankalaksi tuo homma, eikö lienee riitä auton myyntipaperit todistamaan?

Leave a comment:

• inno.o
    replied
    Täysin samaa mieltä. Muutamasta autosta koittanut hieroa kauppaa, muttakun ei niin ei. Yhdestä tarjosin huomattavasti enemmän kuin pyynti oli, niin ei siltikään. Pitäkööt tunkkinsa.

Leave a comment:

• 327 2*t+ic
    replied
    Originally posted by ReDDog View Post
    Itse olin ostamassa juuri muutamaakin eri auto ruotsista yksityisenä ja liikkeen kautta ja voin sanoa että se homma oli kun olisi syönyt imodiumin ja e-pillerin. Myyjät eivät vastaile ja jos vastaavat niin todella epämääräisesti. Syy tähän on se että ruotsalaiset eivät halua myydä autojaan suomeen ja yksityisten kanssa tämä on vielä vaikeampaa. Syynä esim vakuutusten yms verojen maksamatta jättämiset joista on aiheutunut tarpeetonta kulua ruotsalaisille. Ruotsin ''TraFi'' kehoittaa yksityishenkilöitä olla myymättä autojaan suomeen, liikkeiden kanssa tämä on hieman helpompaa. Ostin sitten autoni suomesta.
    Jumalauta mutta allekirjoitan tämän! Ei kyllä kestä hermo enää hurrien kanssa kaupantekoa, täysin mahdotonta touhua.
    Sota ruotsia vastaan tekisi terää tässä vaiheessa......

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Mutta tuo imolarotin myyjä ei vastaa edes paikallisen yhteydenottoon.. Mikä lie huuhaa ilmoitus :think

Leave a comment:

• ReDDog
    replied
    Itse olin ostamassa juuri muutamaakin eri auto ruotsista yksityisenä ja liikkeen kautta ja voin sanoa että se homma oli kun olisi syönyt imodiumin ja e-pillerin. Myyjät eivät vastaile ja jos vastaavat niin todella epämääräisesti. Syy tähän on se että ruotsalaiset eivät halua myydä autojaan suomeen ja yksityisten kanssa tämä on vielä vaikeampaa. Syynä esim vakuutusten yms verojen maksamatta jättämiset joista on aiheutunut tarpeetonta kulua ruotsalaisille. Ruotsin ''TraFi'' kehoittaa yksityishenkilöitä olla myymättä autojaan suomeen, liikkeiden kanssa tämä on hieman helpompaa. Ostin sitten autoni suomesta.

Leave a comment:

• PP440
    replied
    Korjattu linkkiä

Paitsi myyjä ei vastaa kenellekkään, liekkö koko autoa olemassa.
    Ah thänks! Ja aivan..

Leave a comment:

Working...
X