90% ei ole ollut ongelmia auton ostosta Ruotsista. Toki monesti helpottaa kun joku Ruotsia kunnolla puhuva soittaa autosta ensin ja sanoo että jos englanniksi kommunikointi onnistuu niin jatkaa sitten itse siitä.
Kaverilla oli liikkeen kanssa samaa ongelmaa, väännettiin sille rautalangasta et tullaan suomalaisilla siirtokilvillä hakemaan se auto et se saa pitää ne ruotsalaiset kilvet suoraan ja maksetaan käteisellä mut ei niin ei
Jep en ois ikinä uskonut että ruotsissa on varaa valita kenelle auton myy
tai sitten yksityisen ruotsalaisen ketä ei kiinnosta myydä autoa vaikka saisi käteismaksun kruunuina.
Kaverilla oli liikkeen kanssa samaa ongelmaa, väännettiin sille rautalangasta et tullaan suomalaisilla siirtokilvillä hakemaan se auto et se saa pitää ne ruotsalaiset kilvet suoraan ja maksetaan käteisellä mut ei niin ei
Itse olin ostamassa juuri muutamaakin eri auto ruotsista yksityisenä ja liikkeen kautta ja voin sanoa että se homma oli kun olisi syönyt imodiumin ja e-pillerin. Myyjät eivät vastaile ja jos vastaavat niin todella epämääräisesti. Syy tähän on se että ruotsalaiset eivät halua myydä autojaan suomeen ja yksityisten kanssa tämä on vielä vaikeampaa. Syynä esim vakuutusten yms verojen maksamatta jättämiset joista on aiheutunut tarpeetonta kulua ruotsalaisille. Ruotsin ''TraFi'' kehoittaa yksityishenkilöitä olla myymättä autojaan suomeen, liikkeiden kanssa tämä on hieman helpompaa. Ostin sitten autoni suomesta.
Muutamasta autosta vääntänyt kauppaa..vaikeata..erittäin vaikeata.
En tiiä onko se mahdollista ettei niitä kiinnosta myydä autojaan :think
Liikkeet on kaikki turkkilaisten,tai sitten yksityisen ruotsalaisen ketä ei kiinnosta myydä autoa vaikka saisi käteismaksun kruunuina.
Leave a comment: