ei oo tainnu kurkata 1.9 16v williamsin pellin alle. tai 19rellun samalla koneella, helpoin ratkasu hommaan kun hommaan on purkaa kone pois
1.8 16v on iskutilavuutta vaille sama kun williams. Mä ainakin myönnän olevani autojenhuoltamisen amatööri. Ammattilaiset erikseen jotka tekee homman kun homman puolessa tunnissa.
Hieman on vielä vähänlaisesti kokemusta noista renujen korjaamisesta, kun niissä ei oikein ole vikoja ollut. 5v meillä noita nyt ollut, jotai palloniveliä ja rt päitä vaiheltu. Jakopäät on teetetty muilla, tosin ei nekään ole vaatinut suurempia purkamisia kun sisäloksu ja koneen kiinnike.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Jakopää oli alle 1500€ töineen ja jarrut maksoi oem-osina n.700€ toki hinnassa ei ollut takalevyjä. :think
Kohta "pääsee" tekemään jakopäätä A8:n, täsmälleen samanlainenhan se on S8:ssakin. Alkuperäisvalmistajan osat (INA) jakopäähän maksoivat muuten virosta hankittuna n. 300€... (suomesta halvinkin tarjous kaikilla mahdollisilla alennuksilla oli yli 400).
Jarrulevyt ja palatkin on hakittu mutta eivät kylläkään tuohon a8:n kovin paljoa kustantaneet, s8:n isommat jarrut onkin sitten toinen tarina. Sitten hauskuutta riittää vielä lisää, eli pyyhkijän koneiston korjaus(ei palauta), mittariston keskinäytön korjaus sekä polttoainemittarin korjaus, navin näytön korjaus ja takakontin lukituksen korjaus. Sitten pitäisi vielä vaihdelaatikkoremppa tehdä, jossain vaiheessa kun alkaa hajoamaan, tuntuu välillä kolmosella luistavan, arvelen että siinä hommassa viimeistään alkaa itsekin hajoamaan...
Hieman on vielä vähänlaisesti kokemusta noista renujen korjaamisesta, kun niissä ei oikein ole vikoja ollut. 5v meillä noita nyt ollut, jotai palloniveliä ja rt päitä vaiheltu. Jakopäät on teetetty muilla, tosin ei nekään ole vaatinut suurempia purkamisia kun sisäloksu ja koneen kiinnike.
Joistain relluista menevät ne takakynkän puslat. Ovat varsin mielenkiintoisia vaihdettavia, saattaa jokunen tovi mennä että vanhat saa "pilkottua" pois sieltä... yleensä ovat sen verran "sulautuneet ympäristöönsä" etteivät oikein muulla tavoin lähde.
Joistain relluista menevät ne takakynkän puslat. Ovat varsin mielenkiintoisia vaihdettavia, saattaa jokunen tovi mennä että vanhat saa "pilkottua" pois sieltä... yleensä ovat sen verran "sulautuneet ympäristöönsä" etteivät oikein muulla tavoin lähde.
Oikeastaan vain Laguna II menee nuo taka-akselin etukumityynyt. Oikealla ulosvetäjällä 25min puoli ja valmis.
Esim. Hämeenlinnan laakkosella EI ole valtuuksia huoltaa/korjata S8 mallia, se vaatii virallisesti oikeasti sen "erikoismekaanikon". Ainakin 6 vuotta sitten vielä vaati, kun itse olin ko lafkassa töissä.
Kyllä se tosiaan näin meni, asiaa tarkasteltiin sillon ihan maahantuojalta saakka, ja kun auto hajosi Tammelaan, Forssan lähelle, niin Forssassa olevalla Audi/Wv edustajalla ei ollut valtuuksia korjata autoa, koska tämä S-mekaanikko sieltä juurikin puuttui.
Auto olisi pitänyt hinauttaa Tampereelle, mutta koska vakuutuksesta katetaan hinaus lähemmillä korjaamolle (eli forssaan) olisi hinaus Tampereelle pitänyt maksaa itse, Hyviä Hommia
Sitten pitäisi vielä vaihdelaatikkoremppa tehdä, jossain vaiheessa kun alkaa hajoamaan, tuntuu välillä kolmosella luistavan, arvelen että siinä hommassa viimeistään alkaa itsekin hajoamaan...
Kuulostaa tutulta kolmosella luistaminen. Onko auto musta? Peräisin Vihdistä mahdollisesti?
90-lukulaisen wrx subarun moottorin kasaaminen, kun ei kenellekkään tullu purkaessa mieleen napsia edes muutamaa kuvaa ja purkamisesta kasaamiseen kului liki vuosi ( erinäisten syiden takia ) niin ei se ihan ulkomuistista menny enää ja etenkään kun ei kaikki purkajatkaan olleet paikalla.
90-lukulaisen wrx subarun moottorin kasaaminen, kun ei kenellekkään tullu purkaessa mieleen napsia edes muutamaa kuvaa ja purkamisesta kasaamiseen kului liki vuosi ( erinäisten syiden takia ) niin ei se ihan ulkomuistista menny enää ja etenkään kun ei kaikki purkajatkaan olleet paikalla.
90-lukulaisen wrx subarun moottorin kasaaminen, kun ei kenellekkään tullu purkaessa mieleen napsia edes muutamaa kuvaa ja purkamisesta kasaamiseen kului liki vuosi ( erinäisten syiden takia ) niin ei se ihan ulkomuistista menny enää ja etenkään kun ei kaikki purkajatkaan olleet paikalla.
Comment