Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    .......
    Last edited by Rockford; 19-06-2018, 06:26.
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • Cud
      Bimmer Rookie
      • Mar 2007
      • 63

      En ole kovin ylpeä tästä tarinasta mutta teininä kun ajoin kevarilla kotiapäin, niin tuli vedettyä hieman ylinopeutta.. Ajoin niin lujaa kuin kevari kulki ja oli loiva alamäki, joten aika hyvin sain RD:llä vauhtia. Kuinkapaljon en tiedä varmuudella mutta mittari näytti yli 150, vaikka se näytti varmaan aika reippaasti väärin. Rajoitus oli 50..

      Sivutieltä tuli poliisi, onneksi ne oli menossa kahville ja niillä ei ollut tutka päällä, mutta sitä en silloin tiennyt. Ne tietysti lähti mun perään. Ne jäi kauas taakse kun minulla oli niin reippaasti vauhtia, olisin helposti voinut ajaa niitä karkuun, mutta päätin pysähtyä koska pyörällä oli taipumus yllättää ja hyytyä.

      Poliisi käski ERITTÄIN vihaisena minun mennä takapenkille ja aloitti kuulustelu. Ensin hän kysyi kuinka lujaa ajoin, mihin vastasin etten tiennyt kun en katsonut mittaria. Ei ollut totta, yritin kyllä katsoa koska kokeilin kuinka lujaa se menee. Sitten hän sanoi että minun on paras tunnustaa niin pääsen helpomalla kun ne kuitenkin tietää kuinka lujaa ajoin. Silloin tajusin ettei ne tiedä paskaakaan ja että niillä ei ollut tutka päällä vaikka se silloin oli. Tai sitten ne ei vaan ehtinyt sivusta saada lukemaa, en tiedä.

      Jatkoin samaa rataa, sanoin etten tiedä kuinka lujaa ajoin. Poliisilla kiehui ihan täysin ja hän tuli melkein penkin yli takapenkille ja huusi minulle kurkku suorana että minun pitäisi tunnustaa. Hän oli naamasta ihan tulipunainen. Vieressä istui naispoliisi ihan tyynenä ja se rauhoitti minua ja päätin olla tunnustamatta vaikka toinen jatkoi huutamista ja valehtelemista samaan malliin.

      Hetken päästä poliisi tajui etten aijo tunnustaa ja hän luovutti. Hän rauhoittui nopeasti ja ne päästi mut menemään mutta jotain ne taisi saarnata, en vain muista mitä. Se ei jostain syystä jäänyt mieleen. Taisin pilata heidän kahvitauon. Tästä opin ettei ikinä kannata tunnustaa mitään ennen kuin näytetään selkeitä todisteita että jäi kiinni. Tosin en ole sen jälkeen jäänyt kiinni kuin pienistä ylinopeuksista vaikka on tehnyt vielä tyhmempiä temppuja nuoruudessani.

      Comment

      • Kekkeruusi
        Banned
        • Sep 2006
        • 508

        Originally posted by Cud View Post
        En ole kovin ylpeä tästä tarinasta mutta teininä kun ajoin kevarilla kotiapäin, niin tuli vedettyä hieman ylinopeutta.. Ajoin niin lujaa kuin kevari kulki ja oli loiva alamäki, joten aika hyvin sain RD:llä vauhtia. Kuinkapaljon en tiedä varmuudella mutta mittari näytti yli 150, vaikka se näytti varmaan aika reippaasti väärin. Rajoitus oli 50..

        Sivutieltä tuli poliisi, onneksi ne oli menossa kahville ja niillä ei ollut tutka päällä, mutta sitä en silloin tiennyt. Ne tietysti lähti mun perään. Ne jäi kauas taakse kun minulla oli niin reippaasti vauhtia, olisin helposti voinut ajaa niitä karkuun, mutta päätin pysähtyä koska pyörällä oli taipumus yllättää ja hyytyä.

        Poliisi käski ERITTÄIN vihaisena minun mennä takapenkille ja aloitti kuulustelu. Ensin hän kysyi kuinka lujaa ajoin, mihin vastasin etten tiennyt kun en katsonut mittaria. Ei ollut totta, yritin kyllä katsoa koska kokeilin kuinka lujaa se menee. Sitten hän sanoi että minun on paras tunnustaa niin pääsen helpomalla kun ne kuitenkin tietää kuinka lujaa ajoin. Silloin tajusin ettei ne tiedä paskaakaan ja että niillä ei ollut tutka päällä vaikka se silloin oli. Tai sitten ne ei vaan ehtinyt sivusta saada lukemaa, en tiedä.

        Jatkoin samaa rataa, sanoin etten tiedä kuinka lujaa ajoin. Poliisilla kiehui ihan täysin ja hän tuli melkein penkin yli takapenkille ja huusi minulle kurkku suorana että minun pitäisi tunnustaa. Hän oli naamasta ihan tulipunainen. Vieressä istui naispoliisi ihan tyynenä ja se rauhoitti minua ja päätin olla tunnustamatta vaikka toinen jatkoi huutamista ja valehtelemista samaan malliin.

        Hetken päästä poliisi tajui etten aijo tunnustaa ja hän luovutti. Hän rauhoittui nopeasti ja ne päästi mut menemään mutta jotain ne taisi saarnata, en vain muista mitä. Se ei jostain syystä jäänyt mieleen. Taisin pilata heidän kahvitauon. Tästä opin ettei ikinä kannata tunnustaa mitään ennen kuin näytetään selkeitä todisteita että jäi kiinni. Tosin en ole sen jälkeen jäänyt kiinni kuin pienistä ylinopeuksista vaikka on tehnyt vielä tyhmempiä temppuja nuoruudessani.
        Ou jes.
        Kirjoitusasusta päätellen nuo "teinivuodet" on vasta edessäpäin

        Comment

        • Kaimann
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 1214
          • Karigasniemi

          Originally posted by Kekkeruusi View Post
          Ou jes.
          Kirjoitusasusta päätellen nuo "teinivuodet" on vasta edessäpäin
          Kuten edellinenki niin tässä toinen AIVAN VITUN TURHA KOMENTTI KOTIPOLIISILTA
          "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

          Comment

          • barbaarian
            Newbiemmer
            • May 2008
            • 24

            Kaverin serkun pikkuveljen kaverin isä oli kerran ajanut töihin (oli nasalla töissä) ja poliisit sattui pysäyttämään 60km/h alueella kun se ajeli joku 240km/h ja poliisit pysäytti ja sano että nyt tarvittas avaruusraketttikorttti kun noin lujaa ajoit. No sen kaverin isä sitten antoi sen nasan kortin ja poliisit naureskeli ja päästi menemänä



            Enpä ole itse onneksi koskaan poliisille mitään typeryksiä tullut puhuttua. Kerran olin pikkupäissään "liikennepoliisina" jossain ruuhkassa ja sain vain kehuja poliisilta hyvästä työstä mutta pyysivät kuitenkin lopettamaan hommat siihen.


            Mitä ideaa on avautua poliiisille jos ne pysäyttää? Onko siinä vaan tarkoitus esittää että mulla on varaa maksaa ylimääräsiä sakkoja?

            Comment

            • jii.veivo
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 564
              • Haapavesi

              Originally posted by Cud View Post
              En ole kovin ylpeä tästä tarinasta mutta teininä kun ajoin kevarilla kotiapäin, niin tuli vedettyä hieman ylinopeutta.. Ajoin niin lujaa kuin kevari kulki ja oli loiva alamäki, joten aika hyvin sain RD:llä vauhtia. Kuinkapaljon en tiedä varmuudella mutta mittari näytti yli 150, vaikka se näytti varmaan aika reippaasti väärin. Rajoitus oli 50..

              Sivutieltä tuli poliisi, onneksi ne oli menossa kahville ja niillä ei ollut tutka päällä, mutta sitä en silloin tiennyt. Ne tietysti lähti mun perään. Ne jäi kauas taakse kun minulla oli niin reippaasti vauhtia, olisin helposti voinut ajaa niitä karkuun, mutta päätin pysähtyä koska pyörällä oli taipumus yllättää ja hyytyä.

              Poliisi käski ERITTÄIN vihaisena minun mennä takapenkille ja aloitti kuulustelu. Ensin hän kysyi kuinka lujaa ajoin, mihin vastasin etten tiennyt kun en katsonut mittaria. Ei ollut totta, yritin kyllä katsoa koska kokeilin kuinka lujaa se menee. Sitten hän sanoi että minun on paras tunnustaa niin pääsen helpomalla kun ne kuitenkin tietää kuinka lujaa ajoin. Silloin tajusin ettei ne tiedä paskaakaan ja että niillä ei ollut tutka päällä vaikka se silloin oli. Tai sitten ne ei vaan ehtinyt sivusta saada lukemaa, en tiedä.

              Jatkoin samaa rataa, sanoin etten tiedä kuinka lujaa ajoin. Poliisilla kiehui ihan täysin ja hän tuli melkein penkin yli takapenkille ja huusi minulle kurkku suorana että minun pitäisi tunnustaa. Hän oli naamasta ihan tulipunainen. Vieressä istui naispoliisi ihan tyynenä ja se rauhoitti minua ja päätin olla tunnustamatta vaikka toinen jatkoi huutamista ja valehtelemista samaan malliin.

              Hetken päästä poliisi tajui etten aijo tunnustaa ja hän luovutti. Hän rauhoittui nopeasti ja ne päästi mut menemään mutta jotain ne taisi saarnata, en vain muista mitä. Se ei jostain syystä jäänyt mieleen. Taisin pilata heidän kahvitauon. Tästä opin ettei ikinä kannata tunnustaa mitään ennen kuin näytetään selkeitä todisteita että jäi kiinni. Tosin en ole sen jälkeen jäänyt kiinni kuin pienistä ylinopeuksista vaikka on tehnyt vielä tyhmempiä temppuja nuoruudessani.
              Niin en tiedä tuolloin, mutta nykyään riittää kahden poliisin arvio nopeudesta.:think
              e38 750ial
              Husaberg 650 fs -05
              http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

              Comment

              • Tabio
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2005
                • 201
                • helsinki

                Originally posted by jii.veivo View Post
                Niin en tiedä tuolloin, mutta nykyään riittää kahden poliisin arvio nopeudesta.:think
                Onko oikeesti noin? "kato eikös toi ajanu ainakin kahtasataa?" "no kyl se tais ajaa"
                http://tabio.1g.fi/kuvat/

                Comment

                • TFV
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 3080
                  • Nurmijärvi

                  Originally posted by Tabio View Post
                  Onko oikeesti noin? "kato eikös toi ajanu ainakin kahtasataa?" "no kyl se tais ajaa"
                  Mä olen joskus aiemminkin postannut johonkin toisaalle tämän: Ajoi muuta liikennettä nopeammin. Se oli sakon syy mulla. Tampereella Hämeenkadulla joskus -89/90
                  E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                  Comment

                  • olaus
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2003
                    • 687
                    • jyväskylä

                    Originally posted by jii.veivo View Post
                    Niin en tiedä tuolloin, mutta nykyään riittää kahden poliisin arvio nopeudesta.:think
                    Ei riittänyt ainakaan vielä 3-4vuotta sitten

                    Comment

                    • JIPSKI
                      BTCF Member
                      • Feb 2003
                      • 1010
                      • Vaasa

                      Originally posted by jii.veivo View Post
                      Niin en tiedä tuolloin, mutta nykyään riittää kahden poliisin arvio nopeudesta.:think
                      Itse muistan kuulleeni että poliisi ei saa edes antaa sakkoja jos on yksin.
                      Ja sellaisen sakkolapun olen nähnyt missä luki "huomattava ylinopeus"
                      exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i

                      Comment

                      • toNmbbA
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2009
                        • 2325
                        • Espoo

                        Originally posted by Lemon View Post
                        kummisetä tarjos joskus hyvät naurut, ajeli kännykkä korvalla poliiseja vastaan ja maija heitti u-käännöksen ja pillit päällä perään. "Puhuit sitten puhelimeen?" "En muuten puhunu, ei nimittäin vastannu" ja pikavoitto kotiin..
                        Tuttavalle kävi kans samantapainen tapaus.

                        Puhui puhelimeen autoa ajaessa, poliisit sit pysäytti ja poliisisetä tokaisi ; Taisi olla puhelin korvalla ku ajelit, johon kaveri fiksuna heittää ; Ei ollu, se oli taskulaskin. Poliisi ihmeissään kysyi et miks sulla oli taskulaskin korvalla johon kaveri vastas; Laskin päässälaskuja!

                        Sakkoja ei tullu, poliisi vain tokaisi että jospa tästä lähtien lasket ne päässälaskut kotona
                        Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
                        Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

                        Comment

                        • toNmbbA
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2009
                          • 2325
                          • Espoo

                          Originally posted by jii.veivo View Post
                          Niin en tiedä tuolloin, mutta nykyään riittää kahden poliisin arvio nopeudesta.:think
                          väärin. Jos virkamies on ollu työssään yli 20 vuotta niin riittää silmämääräinen arviointi nopeudesta. Silloin ei tarvitse tutkalukemaa ollenkaan! Näin ainakin mulle selittivät.
                          Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
                          Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

                          Comment

                          • Samee
                            BTCF Member
                            • Mar 2006
                            • 888
                            • Valkeakoski

                            Originally posted by toNmbbA View Post
                            väärin. Jos virkamies on ollu työssään yli 20 vuotta niin riittää silmämääräinen arviointi nopeudesta. Silloin ei tarvitse tutkalukemaa ollenkaan! Näin ainakin mulle selittivät.
                            Tämä kuulostaa kyllä ihan essojutulta.
                            E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
                            E30 316 4d '89
                            E36 M3 Coupe '93
                            F30 318d '13

                            Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport

                            Comment

                            • aaronp
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2005
                              • 908
                              • Pirkanmaa

                              Originally posted by toNmbbA View Post
                              väärin. Jos virkamies on ollu työssään yli 20 vuotta niin riittää silmämääräinen arviointi nopeudesta. Silloin ei tarvitse tutkalukemaa ollenkaan! Näin ainakin mulle selittivät.
                              Herääs ny.

                              Comment

                              • Kuqi
                                Moderator
                                • Sep 2002
                                • 12518
                                • Oulu

                                Tää on vaan yks juttu minkä meinasin suorittaa kerran.

                                Oli eräs miitti tulossa, ja BBBimmerin kans sitte ajeltiin pillurallia ex coupella.

                                Yks tuttu mersukuski sitte yllytti, liikenneympyrässä piti tempaista pari kertaa pikkuluisuun. Kolmannella kerralla karkas niin sanotusti lapasesta ja auto pyörähti ympyrässä. poistuin paikalta ja eräs paikallinen jerry cotton hyökkäs paikalle kärpän lailla ja huusi ikkunasta "ASEMALLE!"


                                Pokkaa kun ois niin olisin ajanu juna-asemalle, kun ei tarkempia ohjeita antanu, mutta saimpahan pitää korttini kun menin kuuliaisesti ihan posliini-asemalle kuuntelemaan saarnaa :think
                                BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
                                BMW CRUISE BIKE 2017
                                TREK POWERFLY 4 2021
                                @kukisenjussi instagram

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎