Huutokaupassa viimeksi meni viiden miljoonan päälle jos en väärin muista.
Siihen nähden se B7 oli halpa .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
48tkm ajettu vm-92 E34 525ia. tämä on pyörinyt jo useamman viikon myynnissä, mutta paras tarjous on ollut 290kJPY mutta ei ole myyjä myynyt sillä rahalla. grade 3.5 ei nyt ole paras mahdollinen, mutta varmasti pesee aika suuren osan suomen teillä liikkuvista kolmenelosista.
Tuollaisia avo Jaggeja saa myös välillä ihan tonni budjetilla, hiukan vinksallaan saa olla jos noita ostaa mutta täällä päin maailman ovat hiukan paremmin arvossaan.
Tuollaisia avo Jaggeja saa myös välillä ihan tonni budjetilla, hiukan vinksallaan saa olla jos noita ostaa mutta täällä päin maailman ovat hiukan paremmin arvossaan.
emäntä on tommosesta joskus jutellut että haluaisi omaksi harrastevehkeekseen. Tosin coupena.
itseänihän kiehtoisi enemmän joku tällainen lang-mallina
Daimler Super V8 malleja taisi kolme tulla, eli niissä on se sama useamman tonnin haitari säästää ja saada vähän ajetun.
tai sitten ultimaatti jaarlin kulkine: mua viehättää näissä se, että halutessaan britit osaa kyllä todellakin tehdä ehdan sikarisalongin tunnelman omiin tuotoksiinsa.
tai sitten ultimaatti jaarlin kulkine: mua viehättää näissä se, että halutessaan britit osaa kyllä todellakin tehdä ehdan sikarisalongin tunnelman omiin tuotoksiinsa.
Nyt heräs mielenkiinto! Saako Bentleytä/Rollssiakin pual-ilmaiseksi...? Kerran elämässä, ja siilleen, ju nou.
Hiukan vuosimalleista riippuen mutta kyllä jotain malleja ja ovat useimmiten LHD ohjauksella.
Noita englannin helmiä taisi 5kpl tulla, yksi hiukan uudempi ja hintavampi mutta muuten noita halpoja. Tämän viininpunaisen asiakas tilasi kun halusi erittäin vähän ajetun ja hyväkuntoisen yksilön.
Noita 90-luvun alun turbo Bentleytä tuli kolme kappaletta ja vieläkin niitä näyttäisi japanissa löytyvän, noissa puhutaan kuitenkin hintaluokasta 6000-10000eur/taxfree, eli ei ihan mahdottomia.
Vaikka nuo on jo 25v ikäisiä, niin materiaalit on sellaisia että kestää kyllä vielä pitkään... ja kun ruostekaan ei vaivaa
Noita 90-luvun alun turbo Bentleytä tuli kolme kappaletta ja vieläkin niitä näyttäisi japanissa löytyvän, noissa puhutaan kuitenkin hintaluokasta 6000-10000eur/taxfree, eli ei ihan mahdottomia.
Vaikka nuo on jo 25v ikäisiä, niin materiaalit on sellaisia että kestää kyllä vielä pitkään... ja kun ruostekaan ei vaivaa
hmm... :think jaa. tarviiks kukaan asiallista L7:aa
Z3M olisi mielenkiintoinen auto, jos ei hinta nouse 16k€ Hankoon? Ei nyt kuitenkaan ensimmäisenä hankintalistalla.
Se B7 jäi harmittamaan ...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment