keulamällätty, ja halkeamia sisustuksessa; siinähän ne syyt.
BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tästä ei varmaan paljoa tarvitse maksaa (kilometreistä ei tietoa):
Onko tuollaisella Euroopassa jotain arvoa?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postkeulamällätty, ja halkeamia sisustuksessa; siinähän ne syyt.
Originally posted by Tomppa80 View PostOnko kukaan vielä äkännyt tuolta farkku 203 55amg:tä vm -05-07 vähän sutattuna?
Jos noko seuraa tai tietää paremmin rekisteröinnistä, mutta itselle alkaa tulemaan näppyjä niissä puuhissa kun aletaan menemään noin tuoreeseen. Siis lähinnä onko ilman tyyppihyväksyntää oleville noin uusille autoille laput saatavissa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
prkl että noi isot rorot jaksaa käyskennellä tuolla merellä; TIRRANNA lähti yokohamasta jo aikaa sitten, meni Korean länsirannalle inchonin satamaan ja nyt itärannalle Masanin satamaan. Oikeasti, katsoisivat nyt edes vähän karttaa sen sijaan että polttavat raskasta polttoöljyä Korean niemimaan edestakaisin kiertelyyn. En mä niille maisemien katselusta maksa, menisivät lomalla sinne jos siellä on niin kivaa.
ei ihme että matka Eurooppaan kestää 9 viikkoaF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postprkl että noi isot rorot jaksaa käyskennellä tuolla merellä; TIRRANNA lähti yokohamasta jo aikaa sitten, meni Korean länsirannalle inchonin satamaan ja nyt itärannalle Masanin satamaan. Oikeasti, katsoisivat nyt edes vähän karttaa sen sijaan että polttavat raskasta polttoöljyä Korean niemimaan edestakaisin kiertelyyn. En mä niille maisemien katselusta maksa, menisivät lomalla sinne jos siellä on niin kivaa.
ei ihme että matka Eurooppaan kestää 9 viikkoa
Olen vaan vastannut että ei sitä oikein saa tulemaan. Voi vain kuvitella mitä muuta nokkelaa siihen tekisi mieli sanoaElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJa tästä mieleen tuli muutamia kertoja kuultu kysymys, että "kun se laivamatka kestää sen 2 kuukautta, niin saisko sitä millään nopeemmin tulemaan sieltä japanista?"
Olen vaan vastannut että ei sitä oikein saa tulemaan. Voi vain kuvitella mitä muuta nokkelaa siihen tekisi mieli sanoaF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment