Ensimmäisen kerran tökki rengastilaus ja aina ollut maksutapana VISA. Facebookin sivuilla muutkin valitelleet luottokorttimaksun tökkimistä. Katsotaan vastaavatko palautekyselyyn vai tilataan tällä kertaa toisaalta.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Ensimmäisen kerran tökki rengastilaus ja aina ollut maksutapana VISA. Facebookin sivuilla muutkin valitelleet luottokorttimaksun tökkimistä. Katsotaan vastaavatko palautekyselyyn vai tilataan tällä kertaa toisaalta.
Mulla tökkäs kans maksu VISA:lla. Yritin heti uudestaan ja maksoin PayPal:illä (vaikka tuliki 2€/rengas lisämaksua) ja se meni läpi. Renkaat lähteneet eilen kahtena pakettina Hollannin Bestistä.
Oma moka, poimin kortista depit puolen varmennenumeron, tänään uus yritys ja oikea varmennenumero ja tilaus läpi ja vahvistettu. palautteeseen eivät vastanneet.
Olin rohkea ja erilainen, tilasin stepilliseen e39 245/40-18 renkaat ympäriinsä. katsotaan sekoaako kuski vai steppi ensimmäisenä
Ainakin 225/55-16 kokoon verrattuna pyörintäkehä lähes identtinen, kun taas takaparille 265/35-18 koossa tulee jälkimmäiselle jättöä noin 3,5cm
EDIT, DPD seurantanumerotkin tuli sähköpostiin joten tavara alkaa heti liikkumaan.
31.3 illalla tilattu 4kpl Landsaileja 195/60/15, vahvistus aamulla mailissa.
Kaksi seurantanumero joten 2+2 paketteina varmaan tulossa.
Päivitellään kokemuksia kun saapuvat.
Paketit lähtivät matkaan Alankomaista (NL) ja Pe 8.4 olisi eka paketti ollut jakelussa. Toinen vielä Turku-Helsinki välillä.
Olin laittanut toimitusosoitteeksi työpaikan ja kuski soitti klo16:40 joten ei ketään enää paikalla.
Sovittiin että jättää terminaaliin odottamaan toista pakettia ja toimitus sitten yhtä aikaa...
Renkaat perillä 6 arkipäivää tilauksesta. Ei mitkään uunituoreet (30/15), mutta minulle kelpaa hyvin. Kaikki sujui ongelmitta, eli voin tätä paikkaa suositella!
Kyseessä siis Barum Bravuris 3 SUVt E53:een koossa 255/50-19, hintaa setille tuli n. 460 euroa.
Comment