näkyy, mutta en pysty/osaa kännykän kautta linkata. Ihan siisti kangas-sisustus sähköillä, ja kojelaudan päällä räätälöidyn näköinen aurinkosuoja (kojelauta lienee siis ehjä.
Muutama satanen, vähemmän kuin tuollainen täysimoottorinen bmw.
Lähinnä näissä se edullinen virityspotentiaali kiinnostaa, 1JZ/2JZ moottorista saadaan se 400-500hv luotettavaa käyttöhevosta perusvireillä. Tuosta yksilöstä ei ole käännöstä käsissä niin ei cooleria enempää osaa arvata mitä on valmiina, mutta todennäköisesti tarvittavat kikkareet on jo kiinni.
Ehjä viri-Chaser manuaalilla ei ole alta kympin Hangon kasinolla. Ysin saa maksaa jo asiallisesta vakiostakin.
Alkaen käyttökelpoisia yksilöitä 300-400k jpy väliin ja tuollaisia jonkun mielestä fiksun näköiseksi laitettuja missä on jo paremmin vannetta ja palikkaa niin 500-650k jpy akselilla, tuo budjetin yläpää vaatii jo halua saada jonkun tietyn yksilön.
tää on rechtslenker, mutta se ei ole pointti; tässä on todella erikoisen näköinen auction sheet, ja ilmeisesti myös kuva paikallisesta rekisteriotteesta (jonka takia nää kuvatkin linkitän, noin mielenkiinnosta). En ole kyllä myöskään vielä koskaan kuullut tällaisesta huutokaupastakaan: ORIX Sendai.
lisäksi tässä on kuva tuosta mercedeksen 90-luvun japaninnavista; kuva on kuin vanhasta commodore64:sta, tai ehkä jopa VIC20:ä
OT: Kyllä tää Etak Navigator vuodelta 1985 oli kanssa aika peli tuohon aikaan: KLIK. Vektorinäyttö, kuvaputkella tietenkin.
Ei rekisterissä(?) ja sisustasta puuttuu joitakin osia puuttuu+ muita puutteita. Autosta tarjotaan likemmäs miljoonaa (930kjpy) ja silti ei myyty?
Aikaisemmin on tullut todettua että japanissa voi käytännössä aivan identtiset autot maksaa 200.000jpy tai 1.200.000jpy, hintaan ei ole mitään loogista kaavaa. Joskus markkinat on myyjän ja joskus ostajan, vaihtelee ihan auton mukaan.
Aikaisemmin on tullut todettua että japanissa voi käytännössä aivan identtiset autot maksaa 200.000jpy tai 1.200.000jpy, hintaan ei ole mitään loogista kaavaa. Joskus markkinat on myyjän ja joskus ostajan, vaihtelee ihan auton mukaan.
Lähinnä ihmetyttää miksi ei myynyt tuolla hinnalla. Tuota hintaa tuskin enää tarjotaan myyjälle toistamiseen
Tämä yksilö ei taida tarvita suurempia esittelyjä, 190E 2.3 AMG ja erittäin siistissä kunnossa, manuaali laatikolla.
Edit: vinkkinä pyydä agentti tarkastamaan auton identiteetti, AMG japanin tuotantoa tai sitten jotain muuta. Oma päättely ja tulkinta autosta antaa ymmärtää että matkalla olisi jotain erikoista rekisteröintiin liittyvää tapahtunut. Vuosi 1985 rekisteröity niin voi olla kyseessä ihan vain joku ensimmäisistä AMG japanin tuotoksista.
Comment