Tuossa aikaisemmin tarkoitin räveltämättömällä sitä ettei ole mikään tekniikka swappi tai mistä on nussittu vaikka se kuusi vaihteinen jo talteen yms.
Hyvä ja järkevä valinta on toki käyttää pari tonnia enemmän, mutta hinnat alkaen.
Tuollainen +150-200tkm ja grade R lähtee helposti suomeen alle tuon 13k, esimerkkinä huomattavasti parempi yksilö supra foorumilla, siellä on myynnissä tuolla 13k taxfree hintaan ja siinäkin on jo goudajuustoa myyjän leivänpäälle.
En itsekään ymmärrä tuota vääränkätisen viton tyrkyttämistä. IMO kaikenkaikkiaan aika heikko esitys käyttötarkoitukseen nähden verraten vaikka juuri tuohon Alphardiin. Nyt pidettävä mielessä että Tojossa on sekin hienous että sitä ei käsittääkseni ole tehty edes LHD:nä, joten pohjolassa mielenkiintoinen vekotin kaikin puolin.
Edit: jaa tänne oli tullut jo toinen sivukin tuon keskustelun jälkeen...
En itsekään ymmärrä tuota vääränkätisen viton tyrkyttämistä. IMO kaikenkaikkiaan aika heikko esitys käyttötarkoitukseen nähden verraten vaikka juuri tuohon Alphardiin. Nyt pidettävä mielessä että Tojossa on sekin hienous että sitä ei käsittääkseni ole tehty edes LHD:nä, joten pohjolassa mielenkiintoinen vekotin kaikin puolin.
Aivan, japanista ei RHD autoja kannata tuoda mitä on täällä tarjolla LHD mallina, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Toisena esimerkkinä tuotiin paljon Toyota Soarer mallia koska 1JZ, mutta jotkut toimijat roudasi saman korinmallin RHD Lexoja uk:sta vaparimoottoreilla, en oikein ymmärrä miksi. Korihan on ruma ja koko järki on siinä ahdetussa JZ moottorissa, aristojen kanssa vähän sama.
Itteä kiinnostaa tuo alphard siinä mielessä että siinä on aika paljon käyttöautoa niin pieneen rahaan. Ja onhan se ihan veikeän näköinenkin oikealla rengastuksella. Ei jotenkin jaksa mitkää suomen touranit tai zafirat innostaa.
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Arvokkaan puoleinen rahti. Nämä kannattaa aina kun suinkin mahdollista ottaa niin, että rahti maksetaan vasta täällä päässä. Säästö on helposti pari kolme sataa euroa, joka kertaantuu vielä tullin ja alvin vaikutuksesta. Mitä tuo vakuutus pitää sisällään?
Miten on mahdollista sopia rahti maksettavaksi Suomessa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Miten on mahdollista sopia rahti maksettavaksi Suomessa?
Ilmoittaa diilerille, että hoitaisit rahdin mielellään "collect". Jotkut vähän rutkuttaa vastaan, mutta onnistunee kyllä kaikilla itseään kunnioittavilla välittäjillä.
Aivan, japanista ei RHD autoja kannata tuoda mitä on täällä tarjolla LHD mallina, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Mä oon tuonu UK:sta useamman RHD MX-5/Miatan (Suomeks Eunos Roadsterin), kaikki on menny ja hyvin on kelvannu. Kunhan ei luule saavansa LHD hintoja. Ratahuorana loistavia, valmiiks rakennettuja pilkka hinnalla, kunhan ei tuo UK autoja vaan uitettuja JDM tuonteja jotka ei ole nähnyt englantilaista talvea.
Mä oon tuonu UK:sta useamman RHD MX-5/Miatan (Suomeks Eunos Roadsterin), kaikki on menny ja hyvin on kelvannu. Kunhan ei luule saavansa LHD hintoja. Ratahuorana loistavia, valmiiks rakennettuja pilkka hinnalla, kunhan ei tuo UK autoja vaan uitettuja JDM tuonteja jotka ei ole nähnyt englantilaista talvea.
Sama koskee esimerkiksi supria.
Mutta kannattaa huomioida myös että pelkät tuontikulut japanista on 2500-3000eur, syö nopeasti tuollaisten halpisten kannattavuuden pois.
Briteistä on tullut jotain ~20 autoa, yleensä noita halvempia mitkä on jo hetken englannissa rapistuneet. En usko että kovin tuoretta JDM-tuontia kannattaisi briteistä hakea, siinä on vain yksi porras välissä lisää katetta ottamassa verrattuna siihen että itse hankkisi japanista suoraan.
Sama koskee esimerkiksi supria.
En usko että kovin tuoretta JDM-tuontia kannattaisi briteistä hakea, siinä on vain yksi porras välissä lisää katetta ottamassa verrattuna siihen että itse hankkisi japanista suoraan.
MX-5 kohdalla kannattaa, UK:ssa on enemmän avoautoja kuin muussa euroopassa yhteensä (sitkeä huhu) ja MX-5 on mieletön määrä. Mutta ostaminen vaatii melkoisen tuntimäärän löytääkseen hyvän.
MX-5 kohdalla kannattaa, UK:ssa on enemmän avoautoja kuin muussa euroopassa yhteensä (sitkeä huhu) ja MX-5 on mieletön määrä. Mutta ostaminen vaatii melkoisen tuntimäärän löytääkseen hyvän.
Niin kun siellä on ympäri vuoden niin hyvät kelit, toisin kuin vaikka italiassa
Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
Pistonheads auki ja katsomaan sopivia, pari puhelua ja auto on katsottu läpi ja ajetaan baltian läpi suomeen, helppoa vaikka toki työläämpää mitä japanin huutokaupasta ostaminen.
Comment