Oisko potentiaalinen "halpis"? Muutaman kerran mennyt huutokaupan läpi eikä myyjä ole suostunut myymään. Kattotarjoukset ovat laskeneet koko ajan, korkeimman ollen 900kjpy. Jokohan se kohta myy ensimmäiselle 600kjpy hintaan?
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Onko kukaan seurannut W211 E500:n tarjontaa huutokaupoissa? Mitä nyt pikaisesti katsoin, niin hyvällä tuurilla -02-04 Grade 4:n voisi saada 250-400tjpy väliin. Ja onko noin tavallista autoa tolkkua tuoda? Amg korisarjalla auto olisi melkein pakko olla, muita speksejä ei oikeastaan ole.
Jos kauan etsii niin voi saada 200000 kjpy
Olen pari nähnyt että meni tohon hintaan
Grade ei kyllä ollut 4 oli muistaakseni 3.5 ja R
Mutta olivat ilman amg korisarjaa
Oisko potentiaalinen "halpis"? Muutaman kerran mennyt huutokaupan läpi eikä myyjä ole suostunut myymään. Kattotarjoukset ovat laskeneet koko ajan, korkeimman ollen 900kjpy. Jokohan se kohta myy ensimmäiselle 600kjpy hintaan?
Voi olla halpa mutta c5 hinnat kyllä vaihtelee ihan sikana
Paljonhan nousee hinta E30llä Ois kyllä upea noilla kilsoilla. En nyt jaksa selata topikkia taaksepäin ja kiinnostaa myyntihinnan lisäks että paljonko on rahtikulut ja muut kulut ennenkun auto on suomessa ja monta kuukautta ootte saanu odotella autoa? :think
Paljonhan nousee hinta E30llä Ois kyllä upea noilla kilsoilla. En nyt jaksa selata topikkia taaksepäin ja kiinnostaa myyntihinnan lisäks että paljonko on rahtikulut ja muut kulut ennenkun auto on suomessa ja monta kuukautta ootte saanu odotella autoa? :think
auton lisäksi välitys n. 800€ ja rahti tollaselle varmaan 1k€. Sitten tulli 10% ja alv 24%. Kolme kuukautta saa ventata.
Toyota Cresta, manuaaliswappi, greddy ahdin (td06-25g), 4" rööri, kone rakennettu ns. 1.5jz, exedy/apexi ahtopaineensäädin/fuelcut, lukkoperä, cooleri, korisarja, kasattavat vanteet.
Comment