Mielestäni turha muuttaa mitään, varmasti foorumin seuratuimpia topiikkeja. Iso peukku teille ketkä jaksatte laitella esille mielenkiintoisia autoja.
Kyllä. Tämä on huippu topic. Kotiin kun tulee ja käy polttavat päivän aiheet läpi niin tämä topic on ihan seuraava. Aivan huigea. Kaikki tykkää tästä. Jopa ne jotka ei uskalla kertoa
Jotain MX-5 olin hakemassa UK:sta ja kattelin 90-luvun alun Jaguar:ia vara-autoks. Kyselin autosta merkkiä harrastavalta tutulta joka "kehoitti voimakkain sanankääntein" olla tuomasta minkäänlaista 80/90 luvun Jaguaria vaikka omistaja maksais pihasta viemisestä.
Mä olen tästä ihan eri mieltä, yksi suurimmista tileistä tullut tehtyä autolla mikä sopii tuohon väliin, lähes ilmaiseksi japanista ostettu XJS convertible.
Vanhat, eli japanissa 1985-2000 väliin menevät ja yli 4.0l moottoriset.
Mä olen tästä ihan eri mieltä, yksi suurimmista tileistä tullut tehtyä autolla mikä sopii tuohon väliin, lähes ilmaiseksi japanista ostettu XJS convertible.
Vanhat, eli japanissa 1985-2000 väliin menevät ja yli 4.0l moottoriset.
Taatusti, XJS, Japanista ja etenkin avona on haluttu ja sopivan kaupan tehdessä tekee tilin ja hyvän mielen. Mutta ostamalla 4 ovisen hinnat alkaen malli Englannista huonolla pidolla ja köyhien omistajien jäljiltä, ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Japanin ja Englannin 700€ autoissa on huikea ero, Japanin peli on löytö vähillä kilometreillä, Englannin loppuun ajettu ruosteinen paska. Mut ei noi UK tuonnit itseasiassa kuulu tähän keskusteluun, noihin tulee vertailtua kun omat kokemukset on sumujen saarilta.
Taatusti, XJS, Japanista ja etenkin avona on haluttu ja sopivan kaupan tehdessä tekee tilin ja hyvän mielen. Mutta ostamalla 4 ovisen hinnat alkaen malli Englannista huonolla pidolla ja köyhien omistajien jäljiltä, ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Japanin ja Englannin 700€ autoissa on huikea ero, Japanin peli on löytö vähillä kilometreillä, Englannin loppuun ajettu ruosteinen paska. Mut ei noi UK tuonnit itseasiassa kuulu tähän keskusteluun, noihin tulee vertailtua kun omat kokemukset on sumujen saarilta.
Paskan auton voi ostaa ihan merkkiin katsomatta
Japanintuonnin ostohinta tosiaan ei ole oikein millään mittapuulla vertailukelpoinen muun alueen autoihin, siellä kun tietyn ikäluokan autot ovat menettäneet käytännössö kokonaan arvonsa.
Kaikki jenkkilotkot, ikäluokassa ~93-03 nyt näin äkkiä ajateltuna.
No niimpä tietysti, eipä taas käynyt mielesäkkään, ja anna arvaan, dieselinä tarjontaa ei ole?. Pitäisihän siitä joskus päästä eroonkin. Bensa vanista ei taida suomessa päästä eroon koskaan.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Tänään myyty 2000 vuoden mallinen S600L, ajettu 25tkm, 405.000jpy
Ei missään nimessä halvin tuon mallinen, mutta jos tuon korista mersua on haaveillut, voiko oikeastaan mistään löytää parempaa hinta/laatu suhteeltaan.
No niimpä tietysti, eipä taas käynyt mielesäkkään, ja anna arvaan, dieselinä tarjontaa ei ole?. Pitäisihän siitä joskus päästä eroonkin. Bensa vanista ei taida suomessa päästä eroon koskaan.
Ei löydy pöllö-öljykoneilla. Niistä oikeakätisistä pääsee varmasti paremmin eroon kuin yhtään mistään vanista.
Tätä japsi ketjua olen useita viikoja seurannut mielenkiinnolla mutta se on mennyt ohi
että onko jo tullut tänne suomeen asti yhtään teidän huutamia/ostamia autoja .
Kuvia suomeen saapuneista en ole vielä huomannut .
Tätä japsi ketjua olen useita viikoja seurannut mielenkiinnolla mutta se on mennyt ohi
On tämä kyllä foorumin yks parhaista topiceista koskaan. Mielenkiintoisia kulkupelejä laidasta laitaan ja saa aina haaveilemaan itseäkin hommaamaan jonkin mielenkiintoisen auton Japanista. Jatkakaa
Comment