Pitkään pohdin miten sitoisin ajatukseni jo aiemmin avattuihin threadeihin. Kun en sopivaa löytänyt niin tavoistani poiketen päädyin avaamaan uuden.
Jokainen? on lukenut miten Volkswagen on päästöissä huijannut?
Yllättäen? suomalainen VTT on omien havaintojensa mukaan tullut linkin mukaiseen johtopäätökseen:
Suurin osa VW:n päästöskandaaliautoista korjataan ehkä turhaan?
Pohtimatta VTT:n tulosta sen enempää on lienee syytä luoda pieni ajatus lyhenteelle VTT :think.
Jatkumona pohdinnalle: Miten ihmeessä VTT on mm VW:n osalta on päätynyt jopa päinvastaisiin tuloksiin kuin esimerkiksi USA:ssa ja Saksassa?
Siksikö että meillä ei päästöjen manipulointi vaikuttaisi autoverotukseen...
... missä Trafin osastopäällikkö Pallaspuro vastaa kysymykseen: Onko kaikkien autoilijoiden nyt syytä epäillä omien autojensa ilmoitettuja päästöjä?
näin; "Tässä vaiheessa ei. Asialla ei ole suoraa vaikutusta auton omistajan tai haltijan arkiseen auton käyttöön, koska asia ei tämän hetken tiedon valossa kosketa polttoaineenkulutusta. Mutta nyt selvitetään faktoja, ja sen jälkeen palataan näihin kysymyksiin. Tässä vaiheessa itse rauhoittelisin kansalaisia."
Samaan aikaan esimerkiksi Kuningaskuluttaja tuli johtopäätöksiin, joista oheinen leike:
"Tutkimusjärjestö ICCT:n mukaan vuonna 2014 uusien yksityisautojen todelliset hiilidioksipäästöt olivat 36 prosenttia suuremmat kuin valmistajien antamat päästöluvut; Hiilidioksidipäästö on suoraan verrannollinen polttoaineen kulutukseen."
Kuules Pallaspuro. Niin. Pallaspuro. Haista nyt vaikka... ...kukkanen
Niin. VTT on jo pitkään ollut vakavasti otettavissa tiedepiireissä naurettava liekanaruhölmö.
Jokainen? on lukenut miten Volkswagen on päästöissä huijannut?
Yllättäen? suomalainen VTT on omien havaintojensa mukaan tullut linkin mukaiseen johtopäätökseen:
Suurin osa VW:n päästöskandaaliautoista korjataan ehkä turhaan?
Pohtimatta VTT:n tulosta sen enempää on lienee syytä luoda pieni ajatus lyhenteelle VTT :think.
Jatkumona pohdinnalle: Miten ihmeessä VTT on mm VW:n osalta on päätynyt jopa päinvastaisiin tuloksiin kuin esimerkiksi USA:ssa ja Saksassa?
Siksikö että meillä ei päästöjen manipulointi vaikuttaisi autoverotukseen...
... missä Trafin osastopäällikkö Pallaspuro vastaa kysymykseen: Onko kaikkien autoilijoiden nyt syytä epäillä omien autojensa ilmoitettuja päästöjä?
näin; "Tässä vaiheessa ei. Asialla ei ole suoraa vaikutusta auton omistajan tai haltijan arkiseen auton käyttöön, koska asia ei tämän hetken tiedon valossa kosketa polttoaineenkulutusta. Mutta nyt selvitetään faktoja, ja sen jälkeen palataan näihin kysymyksiin. Tässä vaiheessa itse rauhoittelisin kansalaisia."
Samaan aikaan esimerkiksi Kuningaskuluttaja tuli johtopäätöksiin, joista oheinen leike:
"Tutkimusjärjestö ICCT:n mukaan vuonna 2014 uusien yksityisautojen todelliset hiilidioksipäästöt olivat 36 prosenttia suuremmat kuin valmistajien antamat päästöluvut; Hiilidioksidipäästö on suoraan verrannollinen polttoaineen kulutukseen."
Kuules Pallaspuro. Niin. Pallaspuro. Haista nyt vaikka... ...kukkanen
Niin. VTT on jo pitkään ollut vakavasti otettavissa tiedepiireissä naurettava liekanaruhölmö.
Comment