siis nelinkertaiset vakuutusmaksut (Lakun kommentista poimittuna) ja viisinkertaiset käyttömaksut... Aika arvokasta mun mielestä suhteessa siihen että ihan vaan ajaisi laillisella setupilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pysäyttikö poliisi? Saitko sakot? II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Edit.. hidas, en lukenutkaan yllempää Beamr kommenttiaBMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
NO HUH HUH!! Jotenkin kyllä muistelin että aikanaan näillä moninkertaisilla vakuutusmaksuilla jo peloteltiin! Kiitosksia nopeista vastauksista. Täällä kun aikasemmin tuota Trafin varmenteella myyntiä puntaroitiin,niin meinasin oman stoorini kertoa. Mutta alkaa joka kerta verenpaine nousta sen verran että ei taida onnistua vieläkään.Olen siis myynyt auton puoltoista kuukautta sitten,mutta vieläkin vakuutukset rullaa mulle. Paperinen luovari on tehty ja sen kanssa käyty konttorilla,vakuutuyhtiöllä,ja soiteltu Trafille mutta kaikki nostaa kädet ilmaan.ETTÄ NÄIN! Onkohan tässä nyt sit alettava vielä vanhana miehenä "inhottavaks" ja haettava auto takasi tai jotain muuta b vaihtoehtoo.
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostNO HUH HUH!! Jotenkin kyllä muistelin että aikanaan näillä moninkertaisilla vakuutusmaksuilla jo peloteltiin! Kiitosksia nopeista vastauksista. Täällä kun aikasemmin tuota Trafin varmenteella myyntiä puntaroitiin,niin meinasin oman stoorini kertoa. Mutta alkaa joka kerta verenpaine nousta sen verran että ei taida onnistua vieläkään.Olen siis myynyt auton puoltoista kuukautta sitten,mutta vieläkin vakuutukset rullaa mulle. Paperinen luovari on tehty ja sen kanssa käyty konttorilla,vakuutuyhtiöllä,ja soiteltu Trafille mutta kaikki nostaa kädet ilmaan.ETTÄ NÄIN! Onkohan tässä nyt sit alettava vielä vanhana miehenä "inhottavaks" ja haettava auto takasi tai jotain muuta b vaihtoehtoo.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSiis uusi omistaja ei ole rekannut omiin nimiin, ja konttorilla eivät hyväksy paperista luovaria vai? Nyt en ihan tajua jujua... Kyllä kun itse myin auton niin kävin heti konttorilla näyttämässä prujua ja katkesi mun vastuut siihen, vakuutuksia myöten.
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostElikkä juju piilee siinä,että kun tuon varmenteen myydessä uudelle omistajalle annoin.Niin ei saanut mitään aikaiseksi.Ja juuri ennenkuin varmenne oisi mennyt vanhaksi 14 päivää ja tuntia ennen vuorokauden vaihtumista. Menin sitten ITSE laittamaan sen hänen firman nimilleen,kun niin hän sanoi haluavansakkin.Ja ilmeisesti tämän takia jäin toiseksi haltijaksi ja vakuutukset minun riesakseni.Auton omistaja ja verovelvollinen on se firma,ja eka haltijakin se firma.Mutta minä toisena haltijana ja muuta en autolle voi tehdä kuin poistaa trafin sivuille sen liikenteestä.
Melko kieroa toimintaa ostajalta, ehkäpä em porsaanreikä oli tiedossa ja sitä hyödynnettiin näin..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostRiittääkö pokka kertoa firman nimi täällä? Kuitenkin pieni maailma...
Originally posted by _nixu_ View PostEikös ton varmenteen ois kannattanut antaa suosiolla mennä vanhaksi ja neuvotella kaupat uusiksi, auto kun olis ollut edelleen sun nimissä :think
Melko kieroa toimintaa ostajalta, ehkäpä em porsaanreikä oli tiedossa ja sitä hyödynnettiin näin..Originally posted by rizzo View PostTai antaa sen mennä vanhaksi ja sitten vaan Trafille kauppakirjan kanssa? Eikai tuossa nyt ole järkeä että itsesi jätit siihen haltijaksi
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostTai antaa sen mennä vanhaksi ja sitten vaan Trafille kauppakirjan kanssa? Eikai tuossa nyt ole järkeä että itsesi jätit siihen haltijaksi
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostEn minä ois jättäny ihteeni mihinkään,vaan sitten vasta kun olin omistajan vaihtanut huomasin etten voi poistaa ihteeni 2 haltijana olemasta.Se ostaja vois varmaankin puottaa mut pois,mutta ei varmasti käestä.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View Post
"Ylikonstaapeli Seppo Tompurin mielestä autoilijat voisivat aivan hyvin ajaa koko ajan 10km/h ylinopeutta"
Tähän kohtaan eritoten kiinnittyi huomio. Voi kunpa kaikki huomioisi edes sen oman auton mittarivirheen ja ajaisi edes sitä todellista. Nyt työmatkalla mennään tolppien välissä se 7km/h alle ja tolpille vielä jarrutellaanE34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
Comment