Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pysäyttikö poliisi? Saitko sakot? II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeamR
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 13363
    • Espoon takametsät

siis nelinkertaiset vakuutusmaksut (Lakun kommentista poimittuna) ja viisinkertaiset käyttömaksut... Aika arvokasta mun mielestä suhteessa siihen että ihan vaan ajaisi laillisella setupilla.
    F46 Gran Tourer -20
    Boxster 2.5 -97

Comment

• Roito
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2009
      • 3921
      • Tavastila/Kotka

Edit.. hidas, en lukenutkaan yllempää Beamr kommenttia
      BMW E70 X5 käyttismöhkö
      MB W639 Kummisetä

Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

Comment

• Homer
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 3653
        • Springfield-Jyväskylä

NO HUH HUH!! Jotenkin kyllä muistelin että aikanaan näillä moninkertaisilla vakuutusmaksuilla jo peloteltiin! Kiitosksia nopeista vastauksista. Täällä kun aikasemmin tuota Trafin varmenteella myyntiä puntaroitiin,niin meinasin oman stoorini kertoa. Mutta alkaa joka kerta verenpaine nousta sen verran että ei taida onnistua vieläkään.Olen siis myynyt auton puoltoista kuukautta sitten,mutta vieläkin vakuutukset rullaa mulle. Paperinen luovari on tehty ja sen kanssa käyty konttorilla,vakuutuyhtiöllä,ja soiteltu Trafille mutta kaikki nostaa kädet ilmaan.ETTÄ NÄIN! Onkohan tässä nyt sit alettava vielä vanhana miehenä "inhottavaks" ja haettava auto takasi tai jotain muuta b vaihtoehtoo.

Comment

• Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

Originally posted by Homer View Post
          NO HUH HUH!! Jotenkin kyllä muistelin että aikanaan näillä moninkertaisilla vakuutusmaksuilla jo peloteltiin! Kiitosksia nopeista vastauksista. Täällä kun aikasemmin tuota Trafin varmenteella myyntiä puntaroitiin,niin meinasin oman stoorini kertoa. Mutta alkaa joka kerta verenpaine nousta sen verran että ei taida onnistua vieläkään.Olen siis myynyt auton puoltoista kuukautta sitten,mutta vieläkin vakuutukset rullaa mulle. Paperinen luovari on tehty ja sen kanssa käyty konttorilla,vakuutuyhtiöllä,ja soiteltu Trafille mutta kaikki nostaa kädet ilmaan.ETTÄ NÄIN! Onkohan tässä nyt sit alettava vielä vanhana miehenä "inhottavaks" ja haettava auto takasi tai jotain muuta b vaihtoehtoo.
          Jos Sulla on kopio luovarista niin käy tekemässä konttorilla myynti ilmoitus. Ostajalle tulee jollain kertoimella vakuutukset ja verot mutta ei tarvitse itse maksaa
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

Comment

• BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

Siis uusi omistaja ei ole rekannut omiin nimiin, ja konttorilla eivät hyväksy paperista luovaria vai? Nyt en ihan tajua jujua... Kyllä kun itse myin auton niin kävin heti konttorilla näyttämässä prujua ja katkesi mun vastuut siihen, vakuutuksia myöten.
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

Comment

• Homer
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2005
              • 3653
              • Springfield-Jyväskylä

Originally posted by BeamR View Post
              Siis uusi omistaja ei ole rekannut omiin nimiin, ja konttorilla eivät hyväksy paperista luovaria vai? Nyt en ihan tajua jujua... Kyllä kun itse myin auton niin kävin heti konttorilla näyttämässä prujua ja katkesi mun vastuut siihen, vakuutuksia myöten.
              Elikkä juju piilee siinä,että kun tuon varmenteen myydessä uudelle omistajalle annoin.Niin ei saanut mitään aikaiseksi.Ja juuri ennenkuin varmenne oisi mennyt vanhaksi 14 päivää ja tuntia ennen vuorokauden vaihtumista. Menin sitten ITSE laittamaan sen hänen firman nimilleen,kun niin hän sanoi haluavansakkin.Ja ilmeisesti tämän takia jäin toiseksi haltijaksi ja vakuutukset minun riesakseni.Auton omistaja ja verovelvollinen on se firma,ja eka haltijakin se firma.Mutta minä toisena haltijana ja muuta en autolle voi tehdä kuin poistaa trafin sivuille sen liikenteestä.

Comment

• BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

Riittääkö pokka kertoa firman nimi täällä? Kuitenkin pieni maailma...
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

Comment

• _nixu_
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2006
                  • 8972
                  • Kellokoski

Elikkä juju piilee siinä,että kun tuon varmenteen myydessä uudelle omistajalle annoin.Niin ei saanut mitään aikaiseksi.Ja juuri ennenkuin varmenne oisi mennyt vanhaksi 14 päivää ja tuntia ennen vuorokauden vaihtumista. Menin sitten ITSE laittamaan sen hänen firman nimilleen,kun niin hän sanoi haluavansakkin.Ja ilmeisesti tämän takia jäin toiseksi haltijaksi ja vakuutukset minun riesakseni.Auton omistaja ja verovelvollinen on se firma,ja eka haltijakin se firma.Mutta minä toisena haltijana ja muuta en autolle voi tehdä kuin poistaa trafin sivuille sen liikenteestä.
                  Eikös ton varmenteen ois kannattanut antaa suosiolla mennä vanhaksi ja neuvotella kaupat uusiksi, auto kun olis ollut edelleen sun nimissä :think

Melko kieroa toimintaa ostajalta, ehkäpä em porsaanreikä oli tiedossa ja sitä hyödynnettiin näin..
                  E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• rizzo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2007
                    • 5418
                    • Oulu

Tai antaa sen mennä vanhaksi ja sitten vaan Trafille kauppakirjan kanssa? Eikai tuossa nyt ole järkeä että itsesi jätit siihen haltijaksi

Comment

• Homer
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 3653
                      • Springfield-Jyväskylä

Originally posted by BeamR View Post
                      Riittääkö pokka kertoa firman nimi täällä? Kuitenkin pieni maailma...
                      Paikallinen sähköfirma mikä nettisivuillaan mainostaa luotettavasta palvelusta.Firman hommatkaan ei parin kaverin mukaan ole luotettavimmasta päästä.
                      Originally posted by _nixu_ View Post
                      Eikös ton varmenteen ois kannattanut antaa suosiolla mennä vanhaksi ja neuvotella kaupat uusiksi, auto kun olis ollut edelleen sun nimissä :think

Melko kieroa toimintaa ostajalta, ehkäpä em porsaanreikä oli tiedossa ja sitä hyödynnettiin näin..
                      Originally posted by rizzo View Post
                      Tai antaa sen mennä vanhaksi ja sitten vaan Trafille kauppakirjan kanssa? Eikai tuossa nyt ole järkeä että itsesi jätit siihen haltijaksi
                      Juu vanhaksi sen ois kannattanu antaa mennä,ja sit oisin mennyt vaan sen luovarin kanssa konttorille ni homma ois varmaan ollu ok.Mutta eka tai toka auto tais olla kyseessä tuon varmenteen kanssa kauppoja tehdessä niin ei vielä hallussa täysin.Mutta tässä se nähdään että kyllä tuossa varmenne jutussakin on omat hankaluutensa ja voin kuvitella vanhojen ihmisten ja mustalaisten kanssa kauppoja netissä tehdessä mitä kaikkea ongelmia ihmiset saavatkaan. Ja minä vielä rehellisenä automyyjänä hokasin vasta myytyä että vero erääntyny ja käyttökiellossa,niin maksoin heti ja vein kuitin siitä kiireesti sille.

Comment

• Homer
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2005
                        • 3653
                        • Springfield-Jyväskylä

En minä ois jättäny ihteeni mihinkään,vaan sitten vasta kun olin omistajan vaihtanut huomasin etten voi poistaa ihteeni 2 haltijana olemasta.Se ostaja vois varmaankin puottaa mut pois,mutta ei varmasti käestä.

Comment

• rizzo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2007
                          • 5418
                          • Oulu

En minä ois jättäny ihteeni mihinkään,vaan sitten vasta kun olin omistajan vaihtanut huomasin etten voi poistaa ihteeni 2 haltijana olemasta.Se ostaja vois varmaankin puottaa mut pois,mutta ei varmasti käestä.
                          Niin joo, on kyllä vittumainen Jospa saat selvitettyä! Pakkohan tuossa joku keino on olla (Trafin päässä ainakin).

Comment

• Homer
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2005
                            • 3653
                            • Springfield-Jyväskylä

Niin joo, on kyllä vittumainen Jospa saat selvitettyä! Pakkohan tuossa joku keino on olla (Trafin päässä ainakin).
                            Ei auta kun jatkaa taistelua ja koitella soitella lisää Trafille,tai jos kävis toisella konttorilla luovarin kanssa.

Comment

• nullzwei
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 11056
                              • ?

Comment

• Alpina E34
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2005
                                • 1122
                                • Masku

"Ylikonstaapeli Seppo Tompurin mielestä autoilijat voisivat aivan hyvin ajaa koko ajan 10km/h ylinopeutta"

Tähän kohtaan eritoten kiinnittyi huomio. Voi kunpa kaikki huomioisi edes sen oman auton mittarivirheen ja ajaisi edes sitä todellista. Nyt työmatkalla mennään tolppien välissä se 7km/h alle ja tolpille vielä jarrutellaan
                                E34 Lenz 536ds -89

E34 osille tarve:
                                https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214

Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
                                Originally posted by T3
                                BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
                                'Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer' (Walter Röhrl)

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎