Originally posted by Kapanos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M3 vs M4
Collapse
X
-
BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
-
-
Originally posted by Veeksi View PostOn kyllä niin järkyttävä tuo takaspoileri, että jäis ostamatta ihan sen takia. En tiedä alkaisko fanipojat itkemään verta, jos tuon takaluukun vaihtais hiilikuituiseen CSL-style luukkuun, mutta sen jälkeen tuo auto näyttäis ainakin siltä miltä sen olis aina pitänyt näyttää.
G21 330e xDrive M-sport -23
E46 M3 -02
Comment
-
-
Originally posted by Ju11i View PostJuu ei kyllä uni enää tulisi jos joku sen tekisi, sen verran maukas spoikka.
https://www.youtube.com/watch?v=jFroPYlmODk...kädet hikos läpimäräks pelkästään katsoessa tuota. Oli muuten tutut ajohanskat
. Noilla mäkin vedän.
BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Ehdottomasti M4 jos vaan paukut riittävät. Se on modernimpi kaikilta osa-alueilta sekä bemarin muodollisesti pätevin korimalli. Olihan minullakin muutamia noita v8 koneisia e92&e93 malleja joista majorille avo menikin ja ne äänet ovat mahtavat ja dct vaihteisto erittäin nopea. Mutta kun näin suomessa tampereella tuon uuden m4 esittelyssä jonka jälkeen tienpäällä parikin kertaa tullu vastaan kultaisena/keltaisena niin valintani olisi selvä. Ei vanha enää anna semmoisia tärinä fiiliksiä kuten tuo uusi ja se onkin hankintalistalla heti kun vaan niitä saa ihmisen rahaan. Mustilla performance osilla hieman maustettuna niin buenoTosta e92 m3:esta tulee kuitenkin se fiilis että tää on nähty jo eikä tarjoa enää mitään sellaista "pakko saada" fiilistä kuten joskus pari vuotta takaperin. Komeet on murinat sekä v8 mutta se uutuuden viehätys puuttuu :think
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View Post...kädet hikos läpimäräks pelkästään katsoessa tuota. Oli muuten tutut ajohanskat
. Noilla mäkin vedän.
Ja juu muistelinkin että oon sun showroomissa nuo hanskat nähnyt.
Tuosta spoilerista vielä, epäilen kyllä että tuskin tuo ihan koriste on...
Mersun black series ja Porschen gt3 rs rokkaa myös samanlaista.
G21 330e xDrive M-sport -23
E46 M3 -02
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostNo onneks sä et sitä päätä..
Tiedät numeroni, voit soitella, jos on jotain hampaankolossa.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mulla oli ainakin eilen miesmenkat. Tänään enää ei.
Vähän vaikea se on antaa suosituksia uusimmista tai harvinaisimmista M-malleista, ite oon niin tavis etten ole kehdannut käydä kysymässä koeajoon kun ei ole minun realiteeteissani.
Enpä ole ikinä edes M2:stakaan vielä nähnyt, saati GTS saati CTR, eikä ole muuten kukaan muukaan 30kpl valmistusmäärällä ellei ole vahdannut nürburgringilla vuositolkulla.
Mutta forumi on siitä kiva, ja tälläinen kysymys kun pääsee virtuaalisesti käyttämään jonkun muun rahaa.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEi noi E9x M3:n spessuversiotkaan ole sytyttäny oikein millään tavalla, kun taas vaikka E46 M3 CSL oli sellainen timantti jo julkaisuhetkellä, että oksat pois!! CSL:ien hinnat on jo kovaa vauhtia menossa ylöspäin, että jos Tuomalla on pussi kunnossa, niin siitä..
Jos halu vie uudempaan korimalliin, listalle päätyy nopeasti tämä aiemmin mainittu M3 DTM C.E. ja edukkaampana (käyttisversio, ei M) 335is.Päivittäisessä ajossa: E93 335i DCT -09
Kesäkäytössä: E39 M5 -02
Aiemmin:
@TZ
Nismo-Mule; Nissan March (Micra) 1.0l K11C "Highrise"
Toyota IST 1.5l 1NZ-FE "Tuned by H&R"
@FIN
E39 530dA M-Sport -02
Fiat Croma 2.0ie 8v -92
Comment
-
-
Jos keräilyyn tulee, niin siihen kannattaisi tosiaan toi e46 CSL tai sitten se eka M3. Kummassakin noissa arvonnousu on taattua edelleen.
Mutta vaikean tosiaan pistit valinnaksi ton V8:sin ja M4 välillä.
Toinen on viimeisin vapari M-laite ja todella hienolla koneella.
Kun taas M4 on pitkään aikaan (e46 CSL jälkeen) eka ns. vakavasti otettavan näköinen M-sarjan auto.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Komppaan edellisiä. M3 CSL on keräilyharvinaisuus, tai ainakin matkalla siihen statukseen.
Perus M3:t ei tule koskaan olemaan keräilyharvinaisuuksia (pl. jotkut alle 5tkm ajetut)
Tuollaisen M3 CSL kun ostaa niin raaskiiko sillä sitten ajaa? Siinäpä dilemma.
Jos vertaa E9X M3 ja F sarjan M3/4 niin rahallisesti puhutaan ihan eri luokan panostuksesta. Tuollainen 120-150k auto tiputtaa arvoaan muutamassa vuodessa tuon E9X M3 hankintahinnan verran kun taas vanhemmassa arvonalenema euromääräisesti paljon maltillisempaa.
Jos pakka kestää niin itse taipuisin M4 linjalle, mietoa viriä; eli alusta, laatuvanteet, putkistoa. Kyllä kelpais ajella. Itseäkin tuollainen kutkuttaisi mutta kun noita romuja on jo nurkat täynnä eikä oikein mistään haluaisi luopua...Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEtkä onneksi sinä. Onko sinulla miesmenkat vai olenko kussut muroihisi? Olet toistamiseen nälvimässä ja Remotionillekaan et ystävällisesti kirjoittele.
Tiedät numeroni, voit soitella, jos on jotain hampaankolossa.
en syö muroja. Enkä oikeastaan enään onneksi tiedä sitäkään. Jos mielesi niin pahoitat ei ystävällisestä kirjoittelusta niin pahoittelut.
E92 M3:mosta on tehty ainakin tämän linkin mukaan useampia "erikois" malleja
Kiinaan mennyt ilmeisesti pariakin erillaista :thinkE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Balle View PostTuollaisen M3 CSL kun ostaa niin raaskiiko sillä sitten ajaa? Siinäpä dilemma.
G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
Comment