Tuo F01 olisi kyllä kiva, mutta 0-100km/h 5s kuullostaa hiukan kovalta arvolta 2.2-tonniselle, mutta 600Nm vääntöä yhdistettynä nelivetoon ei tee siitä mahdotonta.
Mainostaa faceliftinä vaikka ei ole, selvisi että kolaroitu Saksassa ja samalla faceliftattu.
Roll-over protectioning valo palanut ostosta saakka.
Iso navi hävinnyt, perusmankka tilalla. Aivan eri johtosarjan vaatii em setit. Jne. Eli..
Mainostaa faceliftinä vaikka ei ole, selvisi että kolaroitu Saksassa ja samalla faceliftattu.
Roll-over protectioning valo palanut ostosta saakka.
Iso navi hävinnyt, perusmankka tilalla. Aivan eri johtosarjan vaatii em setit. Jne. Eli..
Tuossa vähä listaa...
Puskurit persikkapintaa, lokareitten saumat irvistää, takapuskuri ei istu, ovipahvit lepattaa, vaihteisto temppuilee, turbiini ei lukitse, öljykorkin alla rajusti mustaa karstaa että miten lie öljyjä vaihdeltu, haisee iha järkyttävästi wunderille, naarmua, kolhua ja ylipäätää nuhjusen olonen. Lisäks noi kilsat on kyllä ihan vitsi.
Kuvissa näyttää kyllä ihan 4/5
Edellinen myyjä olis varmaan tinkassu vähän alle 10k€ mutta tuon arvo on kyllä jossai 7k € korvilla
Tuo on tainnut tulla bongattua aiemminkin, onkohan ollut liikkeellä itsellään ajossa tämä väliaika? Kyllähän pääosin maantieajossa manuaali menee itse asiassa erittäin hyvin, mutta vaikea 5-sarjalaista on ajatella ilman automaattia, erityisesti pienimmällä mahdollisella bensakoneella varustettuna. Kysymys onkin, kuinka halvan tällaisen pitää olla nyt, että ottaisi? 35k€? 30k€?
Hinta oli tosi pitkään 11400€ ja sitten hävisi pariksi viikoksi myynnistä, jonka jälkeen palasi myyntiin tällä uudella hinnalla. Tästä, kun kysäsin, niin mitään syytä nousulle ei irronnut. Itse autoa myyjä/myyjän kaveri kehui hyväksi, mutta eipä tullut sen enempää tutustuttua.
Comment