Ihan OEM osat tilattu ja käytetty OEM varaosanumeroita, ei mitään kiinan kopioita joten sopivuus lienee taattu... Hinnoissa ero esim merkkiliikkeen hintoihin on aikalailla 50% edullisempia. Tapauksessani kun lisäksi tulossa kytkin/vauhtipyörä remontti, niin säästöä tulee useampi sata euroa.
Tarvikeliikkeistä en ole hintoja tiedustellut, joten siihen en voi ottaa kantaa. Enkä ole myöskään korjaamon kautta kysellyt osien hintoja, koska ei ole ollut mitään tiettyä korjaamoa mielessä ja osan remontista tarkoitus tehdä itse. Esim kytkin/kardaani/vauhtipyörä rempan +muutama stefan vaihto laatikkoon töiden osalta pyydetty tarjouksia ja saatu yksi vastaus jossa remppa(työt) tekisi 500 euroa.
Pyöränsuuntauksesta veloitettiin täyshinta eli 75 euroa. Ratti edelleen hieman vinossa ja ohjaus puoltaa hieman oikealle. Ihmettelin jälkeenpäin että miten lie etupyöriä säädetty kun ainakaan iskareiden yläpään säätöön ei oltu koskettu, pultit edellee samoilla sijoilla kun merkkasin ne ennen kuin venytin reikiä camperin säätöä ajatellen.
Tallennus, aivan, tuota en ole hoksannut kysellä, mutta oisko sitä jo tarjottu jos sellainen olisi....
Tarvikeliikkeistä en ole hintoja tiedustellut, joten siihen en voi ottaa kantaa. Enkä ole myöskään korjaamon kautta kysellyt osien hintoja, koska ei ole ollut mitään tiettyä korjaamoa mielessä ja osan remontista tarkoitus tehdä itse. Esim kytkin/kardaani/vauhtipyörä rempan +muutama stefan vaihto laatikkoon töiden osalta pyydetty tarjouksia ja saatu yksi vastaus jossa remppa(työt) tekisi 500 euroa.
Pyöränsuuntauksesta veloitettiin täyshinta eli 75 euroa. Ratti edelleen hieman vinossa ja ohjaus puoltaa hieman oikealle. Ihmettelin jälkeenpäin että miten lie etupyöriä säädetty kun ainakaan iskareiden yläpään säätöön ei oltu koskettu, pultit edellee samoilla sijoilla kun merkkasin ne ennen kuin venytin reikiä camperin säätöä ajatellen.
Tallennus, aivan, tuota en ole hoksannut kysellä, mutta oisko sitä jo tarjottu jos sellainen olisi....
Comment