Makia mersu! W211 alkaa olla sellaisissa hinnoissa, että saa niistäkin jo rahalle vastinetta. Suurin osa bensoja, niinkun Japanissa pukkaa olemaan. 320cdi maltillisesti ajettuna olisi mitä mainioin investointi
Makia mersu! W211 alkaa olla sellaisissa hinnoissa, että saa niistäkin jo rahalle vastinetta. Suurin osa bensoja, niinkun Japanissa pukkaa olemaan. 320cdi maltillisesti ajettuna olisi mitä mainioin investointi
Nuo 320cdi:t ei oo mitenkään kovin halpoja tuolla eikä tule kovin usein vasuriohjauksella vastaan. En tiedä oonko nähny ainuttakaan tai yhden. Samaan rahaan saa tax freena tuollaisen farkku amg:n. 350 bensa faceliftit on ollu aika hyvissä hinnoissa. Yksi 17 tkm ajettu lähti noin 500k jpy:llä
Itse olen tykästynyt todella tohon omaan mersuun. Luulen, että sillä ajetaan meillä seuraavat 15v. Harmi vaan kun on karvalakkivarusteltu, mutta onneksi sentään avantgarde.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Kokomoottorisia seiskoja kukaan enään uskalla ostaa kun lukenu BeamR topicin
Päinvastoin, siitähän näkee että kyllä niitäkin korjata voi ja kai ne kohta on kaikki mahdolliset käyntihäiriöt ja korjauskonstit siinä topikissa esiteltynä.
Itse olen tykästynyt todella tohon omaan mersuun. Luulen, että sillä ajetaan meillä seuraavat 15v. Harmi vaan kun on karvalakkivarusteltu, mutta onneksi sentään avantgarde.
Facelifti on kyllä omaa luokkaansa, pääsee samalla sähköjarruongelmista eroon. Kaipa tuollaisen prefacen voisi kelpuuttaa Japanistakin, täytyypi alkaa kyttäämään.
-98 750iL facelift, 89tkm, 4/C. Näitä ei enää ihan hirveästi pyöri tarjolla, joten tämän (ilmeisesti) värinvaihdonkin voinee antaa anteeksi jos jää kohtuuhintoihin.
Comment