Originally posted by TheRipper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista VII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juuri tuon yllä mainitun takia eilen täällä kiroilin. Pähkäilin näitä jo Kasia katsastaessa yli 6 vuotta sitten...Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Tosiaan japanin otteeseen on merkitty vain auton omamassa ja sitten omamassa+istumapaikka x 55kg, otteeseen ei ole merkitty suomalaisittain kokonaismassaa. (Eihän tuolla japanilaisella kilomäärällä ole mitään tekemistä kantavuuden kanssa, vaikka näin trafi sen tulkitsee ihan piruillakseen)Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostPics or didn't happenE30 325i Cabrio
E39 525i Touring
E66 760li
Comment
-
-
Originally posted by hemperor View PostKuvia tulee jahka palataan lomareissulta. Pienien alkuvaikeuksien kautta kuitenkin ajamalla kotiin. Mitenhän tuon taka idriven ja takanäytön saa henkiin? Joku asetus persiillään? Muuten tuntuis kaikki himmelit toimivan.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Jatketaan vielä S-korilla.
Meillä Hangon reissu jälleen onnistuneesti tehtynä. Akku oli ihan finaalissa, eikä jaksanu Passattikaan kaapeleilla pyöräyttää tuota käyntiin. Hansilta löyty onneksi hyvän kokoinen boosteri, jolla maamoottori jyrähti tulille. Hansin vinkkaamana suorinta tietä TM-Autoserviceen akkukaupoille jossa vanhempi isäntä nakkasi uuden patterin paikoilleen. Tankki vielä täyteen ja Pohjanmaata kohti parin mutkan kautta. Loppujen lopuksi hakumatkalta kerääntyi joku vajaa 600km mittariin. Lopputulemana sinne pyörähti vähän ennen Vaasaa se 36tkm, mikä huutokaupassa oli ilmoitettu.
Seuraavaksi ohjelmassa ainakin pyörien suuntaus, etuvalot vaihtoon/fixiin ja keyless-go -systeemiin perehtymistä, kun ei ainakaan avaimen patterin vaihdolla vaikuttanut tokenevan. Toki kaikki nesteet ja suodattimet vaihtoon myös ja koneellinen kiilloitus maalipinnalle.
En oo siis vielä autoa ehtiny putsailemaan ollenkaan ja sisustastakin jäi näköjään kuvat ottamatta. Tässä nyt kuitenkin jotain todisteeksi.
Kotopihasta vielä kaverikuvat.
Last edited by abject; 15-08-2016, 08:25.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postonhan se komia. Vähillä kilsoilla tämäkin, oliko esim renkaat missä kuosissa?F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Originally posted by abject View PostSeuraavaksi ohjelmassa ainakin pyörien suuntaus, etuvalot vaihtoon/fixiin ja keyless-go -systeemiin perehtymistä, kun ei ainakaan avaimen patterin vaihdolla vaikuttanut tokenevan. Toki kaikki nesteet ja suodattimet vaihtoon myös ja koneellinen kiilloitus maalipinnalle.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostOnko sulla siihen se erillinen korttiavain, jolla keylessiä ohjataan?
Taisin mä nyt kuitenkin muistella tuossa yllä omiani - ainakin joku käyttöohjekirjanen löytyi kuuklella vielä 2003 mallisellekin, jossa tuosta kortista mainittiin.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
Comment