Manuaali-ilmastointi? Liekkö jokin baltian rakennelma, niitä on jonkin verran tullut vastaan viimeisen 10v aikana kun autoja hakenut. Melkein aina kun tulee jokin tuollainen pieni outo yksityiskohta vastaan, tarkemmissa selvittelyissä on tullut vastaan vaikka mitä hämärää. Toki en nyt sano että linkkaamassasi autossa olisi jotain epäselvyyttä, eikä ole intoa kyllä muiden autoja alkaa tonkimaankaan. Pelkällä runkonumerolla toki selviäisi jo aika paljon.
Eiköhän tuon luulisi menevän aika nopeasti kaupaksi kerta hinta näyttäisi aika sopivalta, tuohon rahaan ei tuo hyvää ja ennenkaikkea aitoa 330d m-sporttia Saksasta, ainakaan sellaista jolla on luotettava historia. Siksi erikoista että on vieläkin myynnissä, syitä voi vain arvailla.
Ja Driver22 peliin liittyen niin tuo manuaali aski on ainut este auton myynnille ..Vaikka täälläkin on manuaalin nimeen vannovia niin ei noi vaan manuskana myy..
Ja Driver22 peliin liittyen niin tuo manuaali aski on ainut este auton myynnille ..Vaikka täälläkin on manuaalin nimeen vannovia niin ei noi vaan manuskana myy..
Voi vittu mitä koijareita... driverille onnea myyntiin.
Itse myin sigun e91 325da 2008 prelci 16100€ Käteistä
myyntiaika kaks tuntia. Siinä tosiaan oli varusteita
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Ja Driver22 peliin liittyen niin tuo manuaali aski on ainut este auton myynnille ..Vaikka täälläkin on manuaalin nimeen vannovia niin ei noi vaan manuskana myy..
Ja sieltähän ne syyt löytyivätkin
Tuo manu/tomaatti vääntöhän on ikuista, itsellä ollut vuorotellen molempia ja molemmissa on puolensa...
Molemmissa on kyllä puolensa. Käsiaski toimii kyllä vallan mainiosti voimakkaan dieselinkin jatkeena. Siitä huolimatta suurimmalla osalla on varmaan kiikarissa 330 ja/tai automaatti. Vääjäämättä se hieman ostajia rajaa ja myyntiä yleensä hidastaa. Hinta vaikuttaisi olevan ihan hehtaarilla. Toki jos myyntiä haluaa jouduttaa, niin hinnan viilaus on varmasti se tehokkain keino.
Joo eipä tuon myynnin kanssa mikään kiire ole, nettiauton toiseksi halvin lci 325d... toki ainahan se on myyjän mielestä liian halpa ja ostajan mielestä liian kallis Jos jätetään mobilen halvimmat romuläjät laskuista, niin eipä vastaavan tuonti ja varustelu Saksasta enää halvemmaksi tule :think
Surkeeta on vanhan dsl bemarin myynti ellei ota perkeleesti takkiin...
Kuvasta vois päätellä että E39 :think?
Alkaa oleen jo sen ikäisiä autoja että käyttöarvo on paljon suurempi kuin siittä saatava hinta. Mitä sitten siittä olet pyytämässä? Kilo kultaa, rasia mansikoita sekä purkki hunajaa hopeisen kädenpuristuksen kera?
Ne vaihdetut osat ei tee autosta uutta. Linglongien ostohintaa et voi suoraan lätkästä auton pyyntihintaan.
Sieltä se nettiautosta löytyy.
375tkm ajettu 2001 525da toukka.
Tiiliskivien päältä haettuna 2000e.
Eikä varmasti ole ruskein yksilö tohon hintaan.
Ehkä se sit on toisille kallis...
Sieltä se nettiautosta löytyy.
375tkm ajettu 2001 525da toukka.
Tiiliskivien päältä haettuna 2000e.
Eikä varmasti ole ruskein yksilö tohon hintaan.
Ehkä se sit on toisille kallis...
Itsellä on vielä hieman runsaammin ajettu 525d touring.
Kun tuo oma toimii niin sujuvasti niin en vakavasti ole harkinnutkaan sen myyntiä. Ei siitä varmaan kukaan mitään maksaisikaan niin ei saa tilalle edes vastaavaa.
Sieltä se nettiautosta löytyy.
375tkm ajettu 2001 525da toukka.
Tiiliskivien päältä haettuna 2000e.
Eikä varmasti ole ruskein yksilö tohon hintaan.
Ehkä se sit on toisille kallis...
No ei tuosta varmaan paljoa oo joutunu ostaessakaan maksamaan? Eri asia jos hankittu joskus aikoja sitten mutta sehän on ihan luonnollista että arvo tippuu..
Comment