Originally posted by TFV
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juspa View PostBMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostEikai tuo mitään haittaa, jollekin bemareista tietämättömälle (joka ihan hyvin voi tuollaisen ostaa) antaa vähän erilaista ajatuskulmaa.Last edited by Heguli 31; 13-02-2018, 18:02.
Comment
-
-
Tiedän, että ovh:n mainitsemiselle on puolesta ja vastaan ajatuksia. Itse ajattelin sen niin, että saa nopean käsityksen auton varustelusta jne. Ja itse myös näen asian positiivisena kun autoja selailen.
Tuohan on ihan unelma-auto ja mitään sen pitämistä vastaan ei sinänsä ole, halut kun nyt vaan tuppaa vaihtumaan ilman järjellisiä selityksiä. Takkiinhan näissä ottaa aina.
Kesällä tapahtuneen kohtuu nopean työpaikanvaihdoksenkin myötä ajot vähentyneet ja mieli saada jotain harrasteautomaisempaa tilalle..
Jos joku vähänajetun e91 LCI 335d M-Sportin omistaja kokee halua vaihtaa, niin sellainen voisi tällä hetkellä kiinnostaaLast edited by Juspa; 13-02-2018, 13:39.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Kuinka alas oikeasti pitää mennä hinnan kanssa että tämä lähtee? Auto on oikeasti hieno. Toki tuo taksihistoria silläkin on, mutta ajattelin että kuvissa saa taksivarusteet näkyä kun asia tulee kuitenkin ilmi.
Nyt olisi yksi erittäin paljon omistushaluja herättävä auto ruotsissa kaupan. Ei mua sinänsä harmita tälläkään ajaa, mutta nyt kun on 250 tkm F01 takana, kaipailisin jo hieman vaihtelua..
Comment
-
-
Originally posted by Sievälä View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/740/9305081
Kuinka alas oikeasti pitää mennä hinnan kanssa että tämä lähtee? Auto on oikeasti hieno. Toki tuo taksihistoria silläkin on, mutta ajattelin että kuvissa saa taksivarusteet näkyä kun asia tulee kuitenkin ilmi.
Nyt olisi yksi erittäin paljon omistushaluja herättävä auto ruotsissa kaupan. Ei mua sinänsä harmita tälläkään ajaa, mutta nyt kun on 250 tkm F01 takana, kaipailisin jo hieman vaihtelua..
Kannattaa teroittaa, että SINÄ olet taksiautoilija ja myyt itse autoa ja tiedät sen historian.
Jos on joku tapa todistaa, että kilometrit pitää varmasti paikkansa, niin mainitse siitä.
OT: Voi jumalauta kun pääsisi tollaselle työmaalle. Hiukan miellyttävämpi työpäivä kuin jonkun karvalakki Hyundain ratissa
Olisin varmaan valmis tinkimään provikka-% jos tuollaisen rattia pääsisi kääntämään.
T: Satunnainen viikonloppusuhari
Comment
-
-
Onko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
Last edited by Taski; 18-02-2018, 18:26.Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
-
Originally posted by Taski View PostOnko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
https://www.nettiauto.com/bmw/728/9337214“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by L.H View PostMun mielipide on edelleen sama: tohon hintaluokkaan on niin helvetisti valinnanvaraa, eikä vanha BMW ole se kaikista halutuin auto, vaikka ei varsinaisesti mitään isompaa "vikaa" olisikaan pyyntiin nähden. Jos nyt tollasta olisin hankkimassa, niin toi kaatuis varusteisiin, tai pikemminkin niiden puutteeseen.- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Joo, vaatimattomilla hiluilla toi kyllä onkin. Ehkäpä jos se olis "ykkösauto" niin varusteetkin näyttelisi vähän suurempaa osaa. Itsellä ei niin väliä vaikka ei olisi edes manuaali-ilmastointia kun kesällä noilla fiilistelyvehkeillä tulee ajeltua kuitenkin ikkunat auki. Kunhan vakkari on niin melkeinpä sillä pärjää. Käyttiksessä onkin sitten kaikenmaailman matriisivaloa ja aktiivivakkaria. En oikein osannut ajatella KO. kantilta asiaa.
Toisaalta, eipä tuossa mitään häviä ellei nyt satu menemään kaupaksi, voihan sillä kesällä ajella viikonloppuisinErikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
-
Originally posted by Taski View PostOnko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
https://www.nettiauto.com/bmw/728/9337214
Muuten suht asiallisen oloinen. Hinta vaan on suht kova, kakkosella joutuu alkaa hinta ikäväkyllä että liikkuu..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
Comment