Sainpa idean että tuoltahan löydän isälleni vasta sisäänajetun hj61 tai 80 cruiserin.. Eipä taida olla vaan lhd malleja tarjolla lähes ollenkaan. Ja hyvin näyttävät pitävän arvonsa sielläkinpäin maailmaa, tässäkin lähtö ¥780,000.
Kätisyyden kun land cruiserissa hyväksyy, niin hienojahan nuo on... suomessa kopat on suurilta osin jo mennyttä ja vaikka tekniikka onkin kestävää, niin japanista tuollainen 100-200tkm houkuttelee.
Näissä on suurena ongelmana se että niille on vientiä lämpimissä maissa.
[QUOTE=BeamR;3853361]Tuunattu 325i M-sport -08, ajettu jo reippaammin eli 116tkm, grade 3.5/B. 500kJPY? Sillä olisi n. 8700€ kasinolla.
Tätä tuli jo katsottua.
Tilisiirto 300000jpy tehty jpc:lle tänään, eli viimeistään ensi viikolla voi koittaa huudella.
Katsotteko autoja tuolta incoming vai wholesale puolelta? Ja tuolta tarkemmasta hausta ei löydy lainkaan Lh tai Rh valinta rastia. Vai saako sen kun deposit on sisällä?
Tätä tuli jo katsottua.
Tilisiirto 300000jpy tehty jpc:lle tänään, eli viimeistään ensi viikolla voi koittaa huudella.
Katsotteko autoja tuolta incoming vai wholesale puolelta? Ja tuolta tarkemmasta hausta ei löydy lainkaan Lh tai Rh valinta rastia. Vai saako sen kun deposit on sisällä?
Huomenna pääset jo huutamaan, pyydät vaan "message" -toiminnon tai skypen kautta käännöstä auction sheetistä.
Kätisyyden kun land cruiserissa hyväksyy, niin hienojahan nuo on... suomessa kopat on suurilta osin jo mennyttä ja vaikka tekniikka onkin kestävää, niin japanista tuollainen 100-200tkm houkuttelee.
Näissä on suurena ongelmana se että niille on vientiä lämpimissä maissa.
Kyllä, eräässäkin hj61 cruiserissa joka perheessäni oli, mittarissa taisi olla jo joku 700000 kun yksinkertaisesti kori mätäni ympäriltä pois. Moottori sai kuitenkin uuden elämän veneessä ja hörissyt siellä jo kymmenisen vuotta ongelmitta.
Huomenna pääset jo huutamaan, pyydät vaan "message" -toiminnon tai skypen kautta käännöstä auction sheetistä.
Unohda wholesale, ne on jobbareiden varastoja.
Lhd-valikkoa ei ole, mutta onneksi on kuvat.
Ok. Eli sitten whole saa jäädä. Toivotaan, että huomenna jo pääsee
Joissain sheeteissä on hyvin esillä se "satiainen" josta selvii kummalla puolella, se ruori on. Osassa on vain kuvia katsottava.
Kiitos vielä tipsistä tuon käännöksen suhteen.
Ok. Eli sitten whole saa jäädä. Toivotaan, että huomenna jo pääsee
Joissain sheeteissä on hyvin esillä se "satiainen" josta selvii kummalla puolella, se ruori on. Osassa on vain kuvia katsottava.
Kiitos vielä tipsistä tuon käännöksen suhteen.
Siinä on sellainen juju, että bid on unapproved mikäli käännöstä ei ole tehty (eli huuto ei mene huutokauppaan asti). Tällä varmistavat, että länkkäri tietää mitä on huutamassa (sen mitä sheetistä nyt saa tietoonsa). Siksi sun käytännössä täytyy aina pyytää sitä.
Edit: Aika usein näkee huutokaupassa myytyjä autoja jotka on kohta wholesale-osiossa, ja sitten tender-myynnissä.
-90 550SEL AMG 6.0. Ei ihan joka päivä tarjolla. 100tkm, 4/B, lähtö 2.3MJPY. Tuon Suomeen tuominen olisi kulttuuriteko. Parempi kuin viisi kukkenhaimia.
Harmi kun kuvat on otettu jollain jeesuksenaikaisella valvontakameralla.
Siinä on sellainen juju, että bid on unapproved mikäli käännöstä ei ole tehty (eli huuto ei mene huutokauppaan asti). Tällä varmistavat, että länkkäri tietää mitä on huutamassa (sen mitä sheetistä nyt saa tietoonsa). Siksi sun käytännössä täytyy aina pyytää sitä.
Mun avosta tekemäni tarjous meni Akion toimesta läpi ilman, että se oli edes kääntänyt sheetin, tiesi et haluan sen ja aikaa oli vähän
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
560 SEL, jos ihan tarkkoja ollaan. W126:a aikanaan 2 kappaletta omistaneena ei vain innosta. Nuo coupet sentään aiheuttavat jotain värinää...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kyllä kyllä. Pari auto canceloikin mitään kysymättä, mut ihan hyvä näin jälkeenpäin ajateltuna Olis napsahtanut haaviin muuan E65 pitkällä koneella ja yks vettekin
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
-90 550SEL AMG 6.0. Ei ihan joka päivä tarjolla. 100tkm, 4/B, lähtö 2.3MJPY. Tuon Suomeen tuominen olisi kulttuuriteko. Parempi kuin viisi kukkenhaimia.
Harmi kun kuvat on otettu jollain jeesuksenaikaisella valvontakameralla.
Comment