Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by SkyMan View PostOnko nuo nollakakkoset tullu maksamaan ihan rahaakin, vai saako noita edullisesti? Meinaan edullisuudella järkevästi. Suomessa ei taida järkevän kuntoisia enää olla kuin harrastajien talleissa
Noita on niin kovin vähän tarjolla ettei oikein ole hinnoista kertoa kun ei ole tullut aktiivisesti seurattua, yksi melko priima 2002 meni jollain 15k eur hinnalla. Itse olen kolme nollakakkosta saanut japanista ostettua, toki olivat silloin kymmenen vuotta sitten ilmaisia, mutta voi kai vieläkin kohtuu hinnalla jotain löytyä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View Posthttp://www.ebay.co.uk/itm/Krytox-Oxy...YAAOSwaA5WjpeG
Tota, sukeltajien suosiossa. Laitoin tota E93 / E63 ja johan parani tiivisteet.
Toimii toi näemmä farmariautoihinkin, tossa ei ole silikonia niin se ei kuivuessaan ala natisemaan.ex-E93
-- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostKokeilemalla se selviää, kokeilu ei maksa mitään.
Noita on niin kovin vähän tarjolla ettei oikein ole hinnoista kertoa kun ei ole tullut aktiivisesti seurattua, yksi melko priima 2002 meni jollain 15k eur hinnalla. Itse olen kolme nollakakkosta saanut japanista ostettua, toki olivat silloin kymmenen vuotta sitten ilmaisia, mutta voi kai vieläkin kohtuu hinnalla jotain löytyä.Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Tuo BeamR:n postaama e38 740 -99. Kuvissa näkyy mielestäni ac ja tokkopa näitä on saanutkaan ilman mutta ilmeisesti vin decodereissa on eroja, sillä googlesta ensimmäiseen koodin näpyttelin ja ilmastoinnista ei ole mitään mainintaa. Ei vakiovarusteiden tai lisävarusteiden puolella.
Kait nämä samasta tietokanansta infoa kaikki repivät?
bimmer.work oli saitti mitä itse käytin.
Comment
-
-
Originally posted by lepanokka View PostTuo BeamR:n postaama e38 740 -99. Kuvissa näkyy mielestäni ac ja tokkopa näitä on saanutkaan ilman mutta ilmeisesti vin decodereissa on eroja, sillä googlesta ensimmäiseen koodin näpyttelin ja ilmastoinnista ei ole mitään mainintaa. Ei vakiovarusteiden tai lisävarusteiden puolella.
Jostain syystä runkonumero tosiaan ei kerro ilmastoinnista mitään, varmaan joku viisaampi valaisee miksi näin on.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by lepanokka View PostTuo BeamR:n postaama e38 740 -99. Kuvissa näkyy mielestäni ac ja tokkopa näitä on saanutkaan ilman mutta ilmeisesti vin decodereissa on eroja, sillä googlesta ensimmäiseen koodin näpyttelin ja ilmastoinnista ei ole mitään mainintaa. Ei vakiovarusteiden tai lisävarusteiden puolella.
Ei liene yleistä tilata hot climate-version autoa penkinlämmittimillä? Tässä on.
Autossa myös EDC-alusta.
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostMyöskään https://www.bmwvin.com ei näyttänyt ilmastointia. Mutta kuinka tavallista on tilata 740i lyhyemmillä välityksillä S204? Onko tämä joku Japani-juttu?
Ei liene yleistä tilata hot climate-version autoa penkinlämmittimillä? Tässä on.
Autossa myös EDC-alusta.
Comment
-
Comment