Eihän näitä usein ole tarjolla, mutta kun E500 hinnat on miljoonissa, niin näiden hinnat mitataan sadoissa tuhansissa. Joku 20tkm ajettu 400E myytiin 855kjpy, noin esimerkkinä.
Tässä yksilössä hintaa painaa kilometriluvun epävarmuus.
Mitähän tämän kanssa tekisi. Ilmeisesti ABS/DSC ongelmaa, mutta saako jotain muuta selvää.
Voisi tuosta jotain satkuja kokeilla huutaa, ellei joku todella halua tuota kokeilla.
Aikamoinen hintaero E28:ssa, vaikka toinen onkin ALPINA, ja toinen jäi myymättä...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Aikamoinen hintaero E28:ssa, vaikka toinen onkin ALPINA, ja toinen jäi myymättä...
Jos avaa vaikka mobilen ja hakee kaikki alle -90 vuotiset ALPINA mallit esille, niin mahdollisuutta moisen ostamiseen ei edes ole ja lähelle vastaavat maksaa jotain ihan muuta... nuo ALPINA mallit on kohtuu hinnoissa japanissa ja olisi syytä poimia talteen, mitä muistelee sen e24 Turbo B7:n myyntihintaa alkupään topikeissa, niin sekin on ihan eri planeetalta mitä niitä voisi saksasta ostaa.
Comment