Niin tai näin niin kyllä sillä kuitenkin ajamaa pystyy
näin on, cd-levyjä vaan grammariin ja kovaa ajoa. ja jos nyt väen vängällä haluaa suomalaista kanavaa kuunnella, niin radio Dei kuuluu tarpeeks pienillä taajuuksilla, voi sitten alkaa henkistymään ässämesen ruorissa
näin on, cd-levyjä vaan grammariin ja kovaa ajoa. ja jos nyt väen vängällä haluaa suomalaista kanavaa kuunnella, niin radio Dei kuuluu tarpeeks pienillä taajuuksilla, voi sitten alkaa henkistymään ässämesen ruorissa
Juu ei noi mua haittaa millään, mutta ettei muut pidä vaan nyt tuota absoluuttisena "totuutena"
Sekään ei mitään että henkisyys tulee vielä radiosta, mutta kaveri joka autoja huoltaa, niin siellä cd pesässäkin pyöri uusi testamentti
näin on, cd-levyjä vaan grammariin ja kovaa ajoa. ja jos nyt väen vängällä haluaa suomalaista kanavaa kuunnella, niin radio Dei kuuluu tarpeeks pienillä taajuuksilla, voi sitten alkaa henkistymään ässämesen ruorissa
Ja joka radion saa muuntimella toimimaan, ainoa "vika" sen jälkeen on että taajuuden numerot eivät ole kohdallaan. (Esm 95.7 kuuluu ja radio näyttää 86.7)
Navia ilman suomessa kyllä pärjää, eli huomioi jo ostaessa "rikki" olevan navin, saa silti hyvän auton halvalla.
No kun sitä ihmettelin just, ettei ABSista mitään.
Yllättäen sisäkatto roikkuu
52082813 2000 7 SERIES 740IM Sport ITS GOT: SR / AW / PS / PW / AIR BAG / NAVI
USER IS SELLING
DEALER CAR
ODO METER IS NOT WORKING
CONDITION wear on the seats , steering wheel
untidy interior
ceiling lose
right rear power window is not working
stone chips on the windscreenpaint marks on the both sides of the carcrack on the front bumper
No kun sitä ihmettelin just, ettei ABSista mitään.
Yllättäen sisäkatto roikkuu
52082813 2000 7 SERIES 740IM Sport ITS GOT: SR / AW / PS / PW / AIR BAG / NAVI
USER IS SELLING
DEALER CAR
ODO METER IS NOT WORKING
CONDITION wear on the seats , steering wheel
untidy interior
ceiling lose
right rear power window is not working
stone chips on the windscreenpaint marks on the both sides of the carcrack on the front bumper
Vai olisko ihan vaan perinteinen pikselivika.
Tarjoo jotain ja jos osuu kohdalle niin fiksaa virheet ja ajaa auringonlaskuun
Pelottavan paljon löytyy noita mittarvikaisia. Itsekin kyseln tuosta seiskasta ja innostus lopahti. Paha täältä käsin selvitellä mitään historiaakaan saati sitä, onko mittaristossa jokin tähti kertomassa kopeloinnista. Pikseliviat on ainakin itselleni kerrottu erikseen muuna vikana kuin odd meter is not working.
Onhan se kunnoltaan varmasti ihan hyvä ja meikäläiseen tarjontaan verrattuna ihan toista mutta itse en ainakaan toiselta puolelta maailmaa roudaisi ruuvattua autoa tyytyväisenä. Eihän nyt jukolauta jokainen 20 vuotta vanha bemari voi olla alta 200tkm ajettu, vai voiko?
Kuinkas usein näissä tuonneissa muuten tulee mukana minkäänlaista huoltokirjaa tai katsastushistoriaa (mikäli japanissa semmoiseen mitään järkevää merkitään), vai onko tuommoiset dokmentit ihan myyjän anteliaisuutta pikemminkin kuin sääntö?
On muuten aika häilyvä raja tuo 3,5/4 grade.
Tuo msport 740 menee varmasti johonkin 250-350kyenin hintaan. Se on kilvissä silti yleisilmeeltään ihan toista kuin nettiautossa majailevat ja hintakin luokkaa edullinen. Tässä hommassa vaan tuppaa hieman sokaistumaan. Toisaalta jos toimii vain välikätenä niin onhan se toimitettava mitä lupaa.
1. Voi. Ne enemmmän ajetut on jo 10 vuotta sitten myyty kehitysmaihin (lue: Suomeen)
2. Välillä, tunnistaa usein sheettiin merkityistä katsastuksista. Joskus ne todistukset on mutta niitä ei merkitä. Export Certificatessa sitten lukee herkästi noita katsastuspäiviä/kilsoja, joten kyllä ne jostain järjestelmästä ihan tarkistetaan.
3. Veikkaan ennemminkin 500kjpy hintaa.
Ja eihän sitä kukaan pakota ostamaan. Veikkaan että samoilla kilsoilla oleva E38 saksassa on todennäköisemmin mittariruuvattu.
näin on, cd-levyjä vaan grammariin ja kovaa ajoa. ja jos nyt väen vängällä haluaa suomalaista kanavaa kuunnella, niin radio Dei kuuluu tarpeeks pienillä taajuuksilla, voi sitten alkaa henkistymään ässämesen ruorissa
Hengellistymään (tarkensin) .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment