Originally posted by Zoui
View Post
BMW Japanista X (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by BeamR View PostJa sitten on nää ultimaattisleeperit eli Caldina GTT. Tässä tulisi ruumisarkkukin kaupan päälle (pitää vaan muistaa pyytää välittäjää repimään tuo pois katolta).
Värikin valkoinen.
745:lla ei mitään jakooE70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSohaistaas ampiaispesää: 1JZ vai 2JZ?Originally posted by MikeDry View PostNo nyt kun kysyt niin 2JZ, ei ole mitään perusteita ja jos vielä 3.4 litran strokerilla
Muuten menee hyvin jälkipään 1JZ jossa jo Vvt-i ja Singleturbo tehtaalta. Hyvin se Perus 500hv tuostakin saa.
Vanhaa tekniikkahan tuo 2jz ja 1j on jo. Samassa läjässä kuin rb26
Eli RB26E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSohaistaas ampiaispesää: 1JZ vai 2JZ?BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostLast edited by evilracer; 04-03-2017, 21:33.Nelikuutio 328i, tölkki ja monta merssua
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostOnnea.
Käännät valoista kuvion (vipu umpioissa), tälläät tyyppikilpitarran auton oikealle puolelle sopivan suojaisaan paikkaan ja menet leimalle.
Jos nyt haluat grammarin vaihtaa niin tarvittavat palikat riippuu setupista, eli onko navilla vai ilman, onko tophifi vai ei. Koska kyse japanista, niin varmaan on navilla ja tophifi, joten vaihdat takaloosterin vasempaan reunaan BM54 -soittimen (pyöreillä liittimillä).
Jos haluat saada navin toimimaan, tarviit mkiv laskurin ja uuden navin johtosarjan. Mk3 navia ei kannata ostaa ja mk2 navin kanssa tarttis sitten vähän muutakin jumppaa.
Vai tarkoititko että leimalle tarvitaan onnea ja hieman asennusta?
Mutta joo, ihan tositarkoituksella tässä lähdetään liikkeelle. Huomenna jos sais aikaiseksi laittaa depositin sisään niin näkisi kaikki myyntiin tulevat autot. Mikähän tuon VIP only-jutun tarkoitus on...?
Tuonne FAQiin vois kyllä mun mielestä laittaa rautalangasta yleisesti leimaan saattamisesta jotain kun ilmeisesti vaikeutuu hommat esim vuosimallin mukaan, oikean puolen ohjaus tuo oman lisänsä (pelkästään valot?) ja oliko vielä massat ja istumapaikat yks murheenkryyni.. Kuten huomaa, oon aika pihalla näissä2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Originally posted by evilracer View PostHmm, GT-R irronnee varmaan 1-1,2 miltsillä eli semmonen 9-10k€. Siihen rahti pari tuhatta ja tullit ja verot ja kaiken sortin juoksevat kulut päälle, oliskohan Hangossa minkähän verran alle 20 tonnin? :think GTS-25T sitten karkeesti puolet tosta.
Mallihan noissa on ECR33 ja sieltä poimii pois 4-oviset, automaatit ja vaparit, niillähän ei käytännössä tee mitään.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta lievästi hämmentävää lukea jonkun haaveilevan R33 lama-Skyllestä armon vuonna 2017. Sinänsä nyt on ihan hyvä aika olla ostoksilla, se on ainakin tällä haavaa ylivoimaisesti vähiten haluttu koppa ja hinnat ainakin lamoissa sen mukaiset. Getareissa varmaan näkyy jo lähestyvä USA-kelpoisuus, spekuloijat ostaa niitä talleihin odottelemaan.
Comment
Comment