Meille tuli uuteen talliin 2 kpl ihan perus kokoisia Turnerin ovia. Ovet/kiskot oli pakko kasata itse pystyseinän osalta, että saa tuulelta suojaan nopskaan.
Soittelin asentajan perään, mutta ei tullut, koska toinen ovi tuli paja-tilaan, missä saxikattoristikot ja ovikiskot katossa on siis 15° kulmassa.
Asensin kiskot itse ja muokkasin liukukiskon nurkkapaloja pajan puolella niin, että ovi avautuu moitteitta.
Kevyin automatiikka jaksaa vallan hyvin vetää sen 15° ja muutenkin jännitin asennusta liikaa. Oli lopuksi arki-ilta per ovi.
Automatiikassa on hidastin.
Ei ollut halvin, mutta olen tyytyväinen ostokseen.
Soittelin asentajan perään, mutta ei tullut, koska toinen ovi tuli paja-tilaan, missä saxikattoristikot ja ovikiskot katossa on siis 15° kulmassa.
Asensin kiskot itse ja muokkasin liukukiskon nurkkapaloja pajan puolella niin, että ovi avautuu moitteitta.
Kevyin automatiikka jaksaa vallan hyvin vetää sen 15° ja muutenkin jännitin asennusta liikaa. Oli lopuksi arki-ilta per ovi.
Automatiikassa on hidastin.
Ei ollut halvin, mutta olen tyytyväinen ostokseen.
Ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa, ainoa ongelma on tosiaan se että ovista vetää pahasti kun varsinkin kynnykseltä päivä paistaa läpi.
Comment