BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä minun puolestani saa postailla ihan rauhassa noita muitakin...varsinkin noita erikoisempia vehkeitä on hauska kastsella kun ei ole edes ennen tiennyt niiden olemassa olosta!
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Kylläpäs täällä meni tunteisiin heti kun itse menin nukkumaan.
Tossa otsikossa luki (+ muita merkkejä).
Mä ainakin olen pääsääntöisesti pysynyt BMW/Alpina -linjalla linkityksissä (tarkoituksella), mutta näin viikonloppuna nekin käy vähiin niin tulee selailtua sitten muutakin tarjontaa, ja sieltä sitten noita jollain tapaa ajatuksia omassa päässä herättäviä romuja linkitellyt.
Onhan se nyt totta, että tollanen multipla on paskaa, mutta kyseisen postauksen pointti ei ollutkaan se auto, vaan se, millaisia ajatuksia se herätti tässä kontekstissa.
Tai sitten NSX: se on superauto, yksi harvoja japanilaisia superautoja, ikoni omalta ajaltaan. Bemarilla vain M1 yltää lähelle. Kunto, missä tuo musta on, on sellainen että kehtaa esitellä.
GT-R:n merkitystä japanilaiseen autoskeneen ei liene mahdollista liioitella. Noista kun kiersi jo 90-luvulla juttuja lehdissä +1000hp virityksistä (ei silloin kukaan tiennyt mistään blacklist E30:stä tai M52ahdintaikaksi -jutuista. Se 1000hp oli aivan utopiaa silloin. Ja näistä syistä ne on iso osa rokattuja. Tuollaisessa OEM-kunnossa olevan löytäminen on kuin löytäisit E34 3.8 nurburgring M5:n 12tkm ajettuna.
Vette... no, se nyt on amerikkalainen automaattivaihteinen auto. Mites se sitten tähän sopii? Siten, että se on amerikkalainen vastine NSX:lle. Eikä niitäkään tossa kunnossa liikaa ole tarjolla.
En ole bemarifanaatikko, vaikka täällä notkunkin. Muun merkkisiä autoja on tälläkin hetkellä pihassa. Jos nyt sitten tosta otsikosta tuo maininta muista merkeistä otetaan pois, niin linkitellään sitten pelkkiä jatkeita. Mutta helvetin tylsää se on. Jos luetaan tää threadi läpi, niin eniten keskustelua pitkiin aikoihin herätti... LANCIA.Last edited by BeamR; 11-02-2018, 05:48.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostKyllä minun puolestani saa postailla ihan rauhassa noita muitakin...varsinkin noita erikoisempia vehkeitä on hauska kastsella kun ei ole edes ennen tiennyt niiden olemassa olosta!
Ja itselle tuo beamin multipla vertaus kyllä upposi ja uskoisin et aika monelle muullekin. On se jumalattoman ruma mutta japanissa se uppoaa heidän omien tuotoksien sekaan
Jatkakaa samaan malliin, seuraan mielelläni ja kun tulee sen verran löysää et voi sijoittaa noin pitkäksi aikaa johonkin kivaan rahaa, varmasti alan tekemään omiakin tarjouksia, merkistä riippumatta.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostNiinpä näyttäisi kadonneen. Kokeile B/L haulla.
Uskoakseni auto ei kuitenkaan kontissa ole...
Aijaa luulin että kaikki tungetaan konttiinmut ei silläkään välii
Mutta sillä voi olla välii, että miten tuo Hanko toimii, onko siellä joku satamasäilytysmaksu? Jos vaikka tuon hiihtoloman takii joutuu auton jättään sinne hetkeksi...
ps. mitä tuo Multifunction ratti tarkotti Z3:n osalta? tuossa parisivuu sitte meni vittuiluksi mun viattomantyhmä kysymysZ3 2.0, -99, Luscious lips
Comment
-
-
Originally posted by Tomes70 View PostEn saa vastetta hauille... mutta eipä mitiä kyllä se sieltä tullee
Mutta sillä voi olla välii, että miten tuo Hanko toimii, onko siellä joku satamasäilytysmaksu? Jos vaikka tuon hiihtoloman takii joutuu auton jättään sinne hetkeksi...
ps. mitä tuo Multifunction ratti tarkotti Z3:n osalta? tuossa parisivuu sitte meni vittuiluksi mun viattomantyhmä kysymys
Vaihtaa keski-euroopassa vaan pienempään laivaan.
Muistaakseni 45 päivää säilytystä sisältyy satamamaksuun, sen jälkeen alkaa maksamaan pysäköinti.
Z3:n ei ole ikinä saanut monitoimipainikkeita, joten sellaista autoa ei voi olla myynnissäkäänF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostAnteeksi jatkoa ot mutta olen täsmälleen samaa mieltä, vaikka BMW harrastaja olen ja seuraan BMW aiheista foorumia niin olen silti myös autoharrastaja ja noi erikoiset muun merkkiset myös kiinnostaa hieman eikä ole kyl aikaa seurata kaiken maailman keskusteluja niin tämä säie on sellainen sopiva pinta raapaisu myös muihin merkkeihin.Ehdottomasti samaa mieltä. Pieni perversio vaan piristää päivää. Homostelussakin on se hyvä puoli että se ei ole keneltäkään pois.
Pakko kait se on laittaa taas depositti sisään.Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by Tomes70 View Postps. mitä tuo Multifunction ratti tarkotti Z3:n osalta? tuossa parisivuu sitte meni vittuiluksi mun viattomantyhmä kysymys
S710A M sports steering wheel, multifunction
Autossa sellasta ei tietenkään ole.
Olen miettinyt niin, että olisiko itse ratti sellaista mallia, johon multi-toiminnot voidaan asentaa...?Z3 Coupé 2.8
Pajero Pinin
BMW Cruise Bike
Comment
-
-
Originally posted by Riedle View PostOmassa Z3:ssa on joidenkin vin decoderien osalta mainittu multi-ratti.
S710A M sports steering wheel, multifunction
Autossa sellasta ei tietenkään ole.
Olen miettinyt niin, että olisiko itse ratti sellaista mallia, johon multi-toiminnot voidaan asentaa...?
Zeta on sekoitus E30 ja E36 -koppia, ja tekniikka sen mukaista: antiikkista.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post?????
thank you for your inquiry.
If you are interested please put deposit (150 000 JPY) into your account and we can start Bidding. This deposit gives you full access to all the auctions, comes off your invoice total and is refundable at anytime before you actually buy a car. You can put deposit Via PayPal or Transfer to our bank account. http://www.jpctrade.com/how-to-buy.html/
Best regards,
Akio
Comment
-
-
Oletko kysellyt jotain kalliimpia autoja? Lähtökohtaisesti yli 2MJPY deposit on myös isompi.
Edit: http://www.jpctrade.com/europe.html/
2.How much is the minimum deposit amount?
-- Bidding deposit
- JPY 100,000 for cars up to JPY 999,999 in value
- 10% for cars JPY 1,000,000 to JPY 3,000,000 in value
- Over JPY 3,000,000 - to be discussed on a car by car basisLast edited by BeamR; 11-02-2018, 11:46.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Tomes70 View PostEn saa vastetta hauille... mutta eipä mitiä kyllä se sieltä tullee
Mikä paatti sulla on kyseessä? Ainakin Fidelio pudotti Saksanmaalle lastin eilen.Auto Energy, joka kuskaa sieltä Hankoon (toki on varmasti muitakin, mutta mulla 2/2 sillä) oli toissa päivänä Suomessa ja seuraavan kerran 23.päivä.
Comment
-
Comment