BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

Originally posted by Zoui View Post
    Ei mulla ainakaan, itse harrastan autoja, en merkkejä. Mä en näe mitään pahaa tossa mazdan tekemässä kolmipyörästen klassikossa, mistä maksetaan euroopassakin pitkälle viisi numeroisia lukuja.
    Mulla on aika suuri autoharrastesydän mutta mä näen että erityisesti BMW-saitilla ne on silkkaa paskaa.

Originally posted by TFV View Post
    Ihme märinää. Ei tuo sen rumempi ole kuin joku 02:nen.
    Kuka voi käsi sydämellä väittää, että 02 akvaario on kaunis?

Esimerkiksi BMW-harrastaja. (jolla on avatar:essa tii)

Ostatteletko invamopoa kun kolmipyörä noin kiihottaa :think
    Last edited by nullzwei; 10-02-2018, 23:52.

Comment

• TheRipper
      Bimmer Enthusiast
      • May 2012
      • 5118
      • Paimio

Kyllä minun puolestani saa postailla ihan rauhassa noita muitakin...varsinkin noita erikoisempia vehkeitä on hauska kastsella kun ei ole edes ennen tiennyt niiden olemassa olosta!

F10 523iA 2010

Ex: E39 528iA 1997
      Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
      Ex: E65 745iA 2003
      Ex: E46 318i 1998
      Ex: E34 525iA 1989

Comment

• BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

Kylläpäs täällä meni tunteisiin heti kun itse menin nukkumaan.

Tossa otsikossa luki (+ muita merkkejä).

Mä ainakin olen pääsääntöisesti pysynyt BMW/Alpina -linjalla linkityksissä (tarkoituksella), mutta näin viikonloppuna nekin käy vähiin niin tulee selailtua sitten muutakin tarjontaa, ja sieltä sitten noita jollain tapaa ajatuksia omassa päässä herättäviä romuja linkitellyt.

Onhan se nyt totta, että tollanen multipla on paskaa, mutta kyseisen postauksen pointti ei ollutkaan se auto, vaan se, millaisia ajatuksia se herätti tässä kontekstissa.

Tai sitten NSX: se on superauto, yksi harvoja japanilaisia superautoja, ikoni omalta ajaltaan. Bemarilla vain M1 yltää lähelle. Kunto, missä tuo musta on, on sellainen että kehtaa esitellä.

GT-R:n merkitystä japanilaiseen autoskeneen ei liene mahdollista liioitella. Noista kun kiersi jo 90-luvulla juttuja lehdissä +1000hp virityksistä (ei silloin kukaan tiennyt mistään blacklist E30:stä tai M52ahdintaikaksi -jutuista. Se 1000hp oli aivan utopiaa silloin. Ja näistä syistä ne on iso osa rokattuja. Tuollaisessa OEM-kunnossa olevan löytäminen on kuin löytäisit E34 3.8 nurburgring M5:n 12tkm ajettuna.

Vette... no, se nyt on amerikkalainen automaattivaihteinen auto. Mites se sitten tähän sopii? Siten, että se on amerikkalainen vastine NSX:lle. Eikä niitäkään tossa kunnossa liikaa ole tarjolla.

En ole bemarifanaatikko, vaikka täällä notkunkin. Muun merkkisiä autoja on tälläkin hetkellä pihassa. Jos nyt sitten tosta otsikosta tuo maininta muista merkeistä otetaan pois, niin linkitellään sitten pelkkiä jatkeita. Mutta helvetin tylsää se on. Jos luetaan tää threadi läpi, niin eniten keskustelua pitkiin aikoihin herätti... LANCIA.
        Last edited by BeamR; 11-02-2018, 05:48.
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

Comment

• Boiga
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 1773
          • Ylöjärvi

Originally posted by TheRipper View Post
          Kyllä minun puolestani saa postailla ihan rauhassa noita muitakin...varsinkin noita erikoisempia vehkeitä on hauska kastsella kun ei ole edes ennen tiennyt niiden olemassa olosta!

Anteeksi jatkoa ot mutta olen täsmälleen samaa mieltä, vaikka BMW harrastaja olen ja seuraan BMW aiheista foorumia niin olen silti myös autoharrastaja ja noi erikoiset muun merkkiset myös kiinnostaa hieman eikä ole kyl aikaa seurata kaiken maailman keskusteluja niin tämä säie on sellainen sopiva pinta raapaisu myös muihin merkkeihin.

Ja itselle tuo beamin multipla vertaus kyllä upposi ja uskoisin et aika monelle muullekin. On se jumalattoman ruma mutta japanissa se uppoaa heidän omien tuotoksien sekaan

Jatkakaa samaan malliin, seuraan mielelläni ja kun tulee sen verran löysää et voi sijoittaa noin pitkäksi aikaa johonkin kivaan rahaa, varmasti alan tekemään omiakin tarjouksia, merkistä riippumatta.
          Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

Comment

• BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

Tästä brabustettu E320 -04. Brabukselta ainakin ratti, vaihdekeppi, vanteet, helmat, putkisto. Siisti kuin sika pienenä. Kaikenlisäksi harvinaisemmin farkkuna, eli luulisi uppoavan suomalaiseen tajuntaan kuin häkä.

F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

Comment

• Tomes70
              BTCF Member
              • Jan 2016
              • 64
              • TURKU :(

Originally posted by BeamR View Post
              Niinpä näyttäisi kadonneen. Kokeile B/L haulla.

Uskoakseni auto ei kuitenkaan kontissa ole...
              En saa vastetta hauille... mutta eipä mitiä kyllä se sieltä tullee
              Aijaa luulin että kaikki tungetaan konttiin mut ei silläkään välii
              Mutta sillä voi olla välii, että miten tuo Hanko toimii, onko siellä joku satamasäilytysmaksu? Jos vaikka tuon hiihtoloman takii joutuu auton jättään sinne hetkeksi...

ps. mitä tuo Multifunction ratti tarkotti Z3:n osalta? tuossa parisivuu sitte meni vittuiluksi mun viattomantyhmä kysymys
              Z3 2.0, -99, Luscious lips

Comment

• BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

Originally posted by Tomes70 View Post
                Mutta sillä voi olla välii, että miten tuo Hanko toimii, onko siellä joku satamasäilytysmaksu? Jos vaikka tuon hiihtoloman takii joutuu auton jättään sinne hetkeksi...

ps. mitä tuo Multifunction ratti tarkotti Z3:n osalta? tuossa parisivuu sitte meni vittuiluksi mun viattomantyhmä kysymys
                Jos et erikseen ole pyytänyt konttikuljetusta ja siitä maksanut tuplahintaa, niin tulee rorona:

Vaihtaa keski-euroopassa vaan pienempään laivaan.

Muistaakseni 45 päivää säilytystä sisältyy satamamaksuun, sen jälkeen alkaa maksamaan pysäköinti.

Z3:n ei ole ikinä saanut monitoimipainikkeita, joten sellaista autoa ei voi olla myynnissäkään
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

Comment

• harriba
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2010
                  • 420
                  • Espoo

Originally posted by Boiga View Post
                  Anteeksi jatkoa ot mutta olen täsmälleen samaa mieltä, vaikka BMW harrastaja olen ja seuraan BMW aiheista foorumia niin olen silti myös autoharrastaja ja noi erikoiset muun merkkiset myös kiinnostaa hieman eikä ole kyl aikaa seurata kaiken maailman keskusteluja niin tämä säie on sellainen sopiva pinta raapaisu myös muihin merkkeihin.
                  Ehdottomasti samaa mieltä. Pieni perversio vaan piristää päivää. Homostelussakin on se hyvä puoli että se ei ole keneltäkään pois.

Pakko kait se on laittaa taas depositti sisään.
                  Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
                  X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid

Comment

• nullzwei
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 11056
                    • ?

Originally posted by harriba View Post

Pakko kait se on laittaa taas depositti sisään.
                    150t jenejä nykyään.

Comment

• BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

Originally posted by nullzwei View Post
                      150t jenejä nykyään.
                      ?????
                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

Comment

• Riedle
                        BTCF Member
                        • Dec 2003
                        • 440
                        • Kokkola

Omassa Z3:ssa on joidenkin vin decoderien osalta mainittu multi-ratti.
                        S710A M sports steering wheel, multifunction

Autossa sellasta ei tietenkään ole.
                        Olen miettinyt niin, että olisiko itse ratti sellaista mallia, johon multi-toiminnot voidaan asentaa...?
                        Z3 Coupé 2.8
                        Pajero Pinin
                        BMW Cruise Bike

Comment

• BeamR
                          BTCF Member
                          • Jul 2007
                          • 13363
                          • Espoon takametsät

Originally posted by Riedle View Post
                          Omassa Z3:ssa on joidenkin vin decoderien osalta mainittu multi-ratti.
                          S710A M sports steering wheel, multifunction

Autossa sellasta ei tietenkään ole.
                          Olen miettinyt niin, että olisiko itse ratti sellaista mallia, johon multi-toiminnot voidaan asentaa...?
                          Saahan niihin ratteihin nappeja, mutta niitä ei saa kytkettyä muuhun autoon kun ei ole johtoja/liittimiä. Esim cruise olisi erillisessä viiksessä.

Zeta on sekoitus E30 ja E36 -koppia, ja tekniikka sen mukaista: antiikkista.
                          F46 Gran Tourer -20
                          Boxster 2.5 -97

Comment

• nullzwei
                            BTCF Member
                            • Oct 2002
                            • 11056
                            • ?

Originally posted by BeamR View Post
                            ?????
                            Dear nullzwei,

thank you for your inquiry.

If you are interested please put deposit (150 000 JPY) into your account and we can start Bidding. This deposit gives you full access to all the auctions, comes off your invoice total and is refundable at anytime before you actually buy a car. You can put deposit Via PayPal or Transfer to our bank account. http://www.jpctrade.com/how-to-buy.html/

Best regards,

Akio

Comment

• BeamR
                              BTCF Member
                              • Jul 2007
                              • 13363
                              • Espoon takametsät

Oletko kysellyt jotain kalliimpia autoja? Lähtökohtaisesti yli 2MJPY deposit on myös isompi.

Edit: http://www.jpctrade.com/europe.html/

2.How much is the minimum deposit amount?

-- Bidding deposit
                              - JPY 100,000 for cars up to JPY 999,999 in value
                              - 10% for cars JPY 1,000,000 to JPY 3,000,000 in value
                              - Over JPY 3,000,000 - to be discussed on a car by car basis
                              Last edited by BeamR; 11-02-2018, 11:46.
                              F46 Gran Tourer -20
                              Boxster 2.5 -97

Comment

• huupi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 1192
                                • Tyrnävä

Minä olen onnistunut seuraamaan Booking Numberin avulla matkan etenemistä. Toki sitä ei lue missään lapuissa, mutta kun olen ottanut kuvakaappauksia siltä ajalta, kun runkonumerolla pärjäsi, niin niistä näkyy tuo booking number. Pikku-mutu lonkalta, että tuo B/L, mikä tuossa seurannassa screenshottien mukaan on, ei ole sama kuin välittäjältä saamassa B/L-dokussa. Ainakaan en sillä ole onnistunut seurannassa.

Mikä paatti sulla on kyseessä? Ainakin Fidelio pudotti Saksanmaalle lastin eilen. Auto Energy, joka kuskaa sieltä Hankoon (toki on varmasti muitakin, mutta mulla 2/2 sillä) oli toissa päivänä Suomessa ja seuraavan kerran 23.päivä.
                                I01 i3s 94

Comment

Working...
                                X