Heas korras oleva 944 S2 ja 52tkm ajettuna, manuaali. Tämä on vissiin niitä malleja missä kaaret on rullattu jo tehtaalla, ettei niitten perään kannata suomessa enää itkeä.
Tuosta edellisen ketjun E39 DSC:stä vielä: se taisi tosiaan tulla vakioksi vasta myöhemmin eikä heti faceliftissä. Minulla on vain ASC ja hyvin on silläkin pärjätty. Mutta -Tapi on tottunut ajamaan DSC:tä "vasten", joten tuo vaatii totuttelua kun niin ei enää voikaan tehdä.
No ei ainakaan mun oo, mut ei tosiaan palata siihen enää, kun tais olla pikkusen tulenarkaa . Tommosten hinnat alkaa saksassa karata jo hyvää vauhtia pilviin. Sopivalla rahalla tossa on kyllä kivasti autoa.
Kauan dsc-autoilla ympäri vuoden ajaneena ei tulisi enää mieleenkään laittaa käyttöautoksi vehjettä jossa on vain vetoluistonesto mutta ei ajonvakautusta.
Ei kyllä oo mua haitannu yhtään. Onhan se varmaan parempi DSC:llä, mut tämmösissä vähän harrastehenkisissä vehkeissä mulle ihan yks lysti.
Sitten 928 S4, ei luulisi tässä olevan rullaamisen tarvetta kun kaaren väliin mahtuu pääkin heittämällä. Tämä on valitettavasti automaatti ja melko arvoton.
Tuli tommosella ajeltua menneenä kesänä ja kyllä täytyy sanoa, että nyt mäkin ymmärrän, mikä juttu noissa on. Toi on just semmonen cruiseri, jolla vetäis Saksan halki vakkari 180km/h asennossa ja kuskista se tuntuis samalta ku corollalla 80km/h. Jotenkin selittämättömällä tavalla tosi makeeta tuollaisen kyyti. Tuohon fiilikseen sopii mun mielestä ihan hyvin automaattikin, mutta siinähän taisi olla jotain aika kallista vikaantuvaa, josta tarttis olla perillä... Lujaa elegantisti sopii hyvin tohon autoon Mut kätilön kädet (ei pienet mut saman hajuiset ) ton huoltamiseen kyllä tarvii. On meinaan sitten todella ahdasta siellä pannuhuoneessa.
Ei kyllä oo mua haitannu yhtään. Onhan se varmaan parempi DSC:llä, mut tämmösissä vähän harrastehenkisissä vehkeissä mulle ihan yks lysti.
Nimenomaan harrastevehkeissä ihan se ja sama. Itellekin ihan turha varuste koko luistonesto/ajonvakautus ja kesälläkin se on pois päältä melkein aina. Toki jos pitkää matkaa vakkari päällä, niin sit pitää olla aktiivisena.
Harmittaa kun en oo yhtään manuaali e39:siä(530i) tuolta bongannu, vaikka epäsäännöllisen-säännöllisesti tuo tarjonta tulee vilkaistua. Liekö niitä ollenkaan, vai onko ne aina automaatilla? e46:sta harvakseltaan manuaalilla, mutta kuitenkin niitä tulee vastaan.
Samoin nuo Alpina B3 (e46), automaatteja järjestään. Tuommoisen ruosteettoman/ehjän B3:n voisi ottaa vaikka miten karvalakkivarusteilla ja ajomääräkin saisi olla vaikka mitä, kunhan ois se kova aski.
Tää on hauska laji. Keksin eilen illalla, että tarvitsen kesäauton. Heitin pari todella löysää vetoa ihan vain nähdäkseni päivän hintatasoa. Toinen pirulainen osui, ostin siis vähän niin kuin vahingossa vanhan coupé Nissanin. Tämä just ennen nukkumaanmenoa sängyssä kännykällä
Jännä nähdä todellinen kunto, 15 vuotta vanha auto 4 / A gradella.
Tää on hauska laji. Keksin eilen illalla, että tarvitsen kesäauton. Heitin pari todella löysää vetoa ihan vain nähdäkseni päivän hintatasoa. Toinen pirulainen osui, ostin siis vähän niin kuin vahingossa vanhan coupé Nissanin. Tämä just ennen nukkumaanmenoa sängyssä kännykällä
Jännä nähdä todellinen kunto, 15 vuotta vanha auto 4 / A gradella.
Suomalaiselle tuo 15v ei vielä kovin vanha ole, valkoinen ja ekalta omistajalta? Jos näin niin eihän tuo yksilö juuri uudelle häpeä.
Tää on hauska laji. Keksin eilen illalla, että tarvitsen kesäauton. Heitin pari todella löysää vetoa ihan vain nähdäkseni päivän hintatasoa. Toinen pirulainen osui, ostin siis vähän niin kuin vahingossa vanhan coupé Nissanin. Tämä just ennen nukkumaanmenoa sängyssä kännykällä
Jännä nähdä todellinen kunto, 15 vuotta vanha auto 4 / A gradella.
Comment