Itselleni suurin inho ja tuska on autojen ruosteessa ja samaa mieltä Beamr:n kanssa siitä ja tekniikan laitosta. Ruoste on kuin syöpä: Tulee aina uudestaan ja vie lopulta kuolemaan tai paaliin . Siksi tämä topic kiinnostaa ja innostaa!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Taitaa se 545 olla ihan yhtä järkevä/järjetön kuin E500 :think
Itse en hirveästi vakuuttunut E500:sta (mun oli 2004 S211 farkku). 545:sta en ole tyypannut mutta aiemman E61 kokemuksen mukaan ottaisin huomattavasti ennemmin 545:sen kuin W211 E500:sen. Mun nykyinen W220 S500 on ihan eri planeetalta kuin E500. Ässä on Mersun työnäyte, kun taas eemeleillä tehdään katteet. Se näkyy ja tuntuu. Käy kokeilemassa.
Mitään järkeähän ei ole missään em. rakkineissa, mutta jos jollakin pitää fiilistelyään rationalisoida niin ainakin autoilun pääomakulut ovat €1200 japsimersussa minimissään. Ässä on ollut meillä talouden ainoa auto syksystä lähtien, keskikulutus 12 l/100km viimeisen 4000 km aikana, keskinopeudella 46km/h. 12t km/vuosi ajomäärillä tuo on ihan ok. Ässällä ajaessa tulee hyvälle tuulelle.
3.0 smg-askilla. Kaikenlaista pikkunäperreltävää/hifistelyä tiedossa, mutta kivat vanteet ja rättikin aika asiallisen oloinen vielä. Josko tästä kohtuuhintainen harrastepeli, vielä ehtii kesäksi.
Olis pari BMW:tä tulossa Japanista, LHD versioita mutta RHD valokuvioilla, eli autot ns Japanin versioita vaikka LHD ohjaus.
Kysymys kuuluukin, saako näissä valokuviota "vaihdettua" Mersutyyliin pelkällä umpiossa olevalla vivulla tai sähköisesti ohjelmoimalla vai onko ainoa vaihtoehto umpioiden vaihto?? Asiahan varmaan selviää kun autot satamassa, mutta jos umpiot joutuu vaihtamaan niin vois tilata valot jo etukäteen
Autot
Z4 E85 2004 ja X3 E83 2006
Niin ja kannattaako tuo "Vastaavuustodistus" hommata Saksan Dekralta vai TUV/Pakettiautopojilta. Hinnat jälkimmäisillä noin 450€/kpl
En mene varmaksi sanomaan, mutta 95% varmuudella on vivut umpioissa. Tähän mennessä omalle kohdalle vain Z3 on ollut tekemätön paikka ajovalojen suhteen, kaikissa muissa on ollut vipu/voinut kääntää valon pohjan.
ALPINA B12, 52tkm, sheetti ei näy vielä mutta jos on aito dakar gelb, niin voitaneen lähteä siitä liikkeelle, että tuo
A: ei ole halpa
B: on ainoa maailmassa
C: on kuin laittaisi rahaa pankkiin, mutta paremmalla tuotolla.
Lähtö 4.8MJPY
ALPINA B12, 52tkm, sheetti ei näy vielä mutta jos on aito dakar gelb, niin voitaneen lähteä siitä liikkeelle, että tuo
A: ei ole halpa
B: on ainoa maailmassa
C: on kuin laittaisi rahaa pankkiin, mutta paremmalla tuotolla.
Lähtö 4.8MJPY
nää on välillä vähän herran hallussa, kun on tuo hallivalaistus ja seinään pultatut perunat joita jotkut yltiöoptimistisesti kameroiksi kehuvat...
En siis tiedä että mikä keltainen tuo on, voihan se olla vaikka miranolin keltainen, veikkaus vaan oli että dakar gelb.
Juu tämä on värinvaihto, muistaakseni mustasta maalattu. Ei kelpaa suomeen.
Suomessa on kuitenki tehty melkolailla samalla lailla. Tosin silloin maalattiin Dakargelb e31 840i mustaksi.
Ajossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Suomessa on kuitenki tehty melkolailla samalla lailla. Tosin silloin maalattiin Dakargelb e31 840i mustaksi.
Se, että japanilainen maalaisi Alpinan huvikseen yli on sarkasmia, mutta se, että suomalainen maalaa kasipätkän yli kun ei kehtaa mennä kylille "homoautolla" on faktaa...
Comment