Originally posted by Zoui
View Post
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tässähän ei kilsoja ollut merkattuna? Itsekkin katselin, mutta jätin huutamatta.Originally posted by Zoui View PostMyyty 231kjpy, olisi melkein pitänyt poimia talteen.
Viimeyönä oli musta e39 -01 ~106tkm jäi myymättä. Olisikohan tuo vaikuttanut, kun sheetissä luki "moottori öljyinen".
Comment
-
Ei ollut juu, mutta ekalta omistajalta ja sheetti ihan ok, värin takia olisi ollut omasta puolesta ihan ok kauppa. Ajomäärä olisi sitten suomessa selvinnyt yllätyksenä, mutta se olisi osa jännitystä.Originally posted by m.h View PostTässähän ei kilsoja ollut merkattuna? Itsekkin katselin, mutta jätin huutamatta.
Viimeyönä oli musta e39 -01 ~106tkm jäi myymättä. Olisikohan tuo vaikuttanut, kun sheetissä luki "moottori öljyinen".Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Siinä mielessä samaa mieltä että varmaankin arvonsa pitävä laite tuokin, mutta ennen SL320:n ostoa kannattaa kuitenkin tehdä itselleen selväksi mitä odottaa suorituskyvyltä. Vuonna 2001 kävin tuollaista koeajamassa, ja vaikka tuolloin persdynon kalibrointi oli vielä etupäässä 1.8-litraisen Opel Vectran säädöissä, niin tuollainen SL320 tuntui silti uskomattoman laiskalta vehkeeltä.Originally posted by BeamR View Post-99 SL320. AMG-hilppeet ja kuvankaunis kunto. Ei voi ostos mennä metsään tällaisen kanssa.
Hmm, se taitaakin olla ainut R129-koppainen millä olen koskaan ajanut. M113-koneethan noissa taitaa olla pirteämmällä vireellä kuin R230-kopassa.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Niin ja ennen kaikkea tulisi muistaa että SL320 ei ole ahdetulla tekniikalla, tämä korimalli on kuitenkin tyyliltään juuri sellainen mikä vaatii voimaa ja isoa moottoria, varttia tällaisella kuitenkin pääasiassa ajetaanOriginally posted by j-a View PostSiinä mielessä samaa mieltä että varmaankin arvonsa pitävä laite tuokin, mutta ennen SL320:n ostoa kannattaa kuitenkin tehdä itselleen selväksi mitä odottaa suorituskyvyltä. Vuonna 2001 kävin tuollaista koeajamassa, ja vaikka tuolloin persdynon kalibrointi oli vielä etupäässä 1.8-litraisen Opel Vectran säädöissä, niin tuollainen SL320 tuntui silti uskomattoman laiskalta vehkeeltä.
Hmm, se taitaakin olla ainut R129-koppainen millä olen koskaan ajanut. M113-koneethan noissa taitaa olla pirteämmällä vireellä kuin R230-kopassa.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Olen tainnut knoppailla aiemminkin sillä että hassusti tuo SL tulee sanoista Sport und Leicht, mistä ainakaan R129:ssa ja sen jälkeisissä mallisarjoissa tuota L-osiota ei ole läsnä missään, ja S-osiotakin on tarjolla lähinnä Affalterbachilaisissa...Originally posted by Zoui View PostNiin ja ennen kaikkea tulisi muistaa että SL320 ei ole ahdetulla tekniikalla, tämä korimalli on kuitenkin tyyliltään juuri sellainen mikä vaatii voimaa ja isoa moottoria, varttia tällaisella kuitenkin pääasiassa ajetaan
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Kuulostaa aivan kasisataa sarjalaiselta Baijerin mutteri wiritykseltä.Originally posted by j-a View PostSiinä mielessä samaa mieltä että varmaankin arvonsa pitävä laite tuokin, mutta ennen SL320:n ostoa kannattaa kuitenkin tehdä itselleen selväksi mitä odottaa suorituskyvyltä. Vuonna 2001 kävin tuollaista koeajamassa, ja vaikka tuolloin persdynon kalibrointi oli vielä etupäässä 1.8-litraisen Opel Vectran säädöissä, niin tuollainen SL320 tuntui silti uskomattoman laiskalta vehkeeltäAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Kysyn, kun en tiedä.
Onko noissa Japanin autoissa kilsat kiveen hakattuja, suolestetaanko siellä mittarinruuvajat? Onko niissä liitteinä huoltokirjat, joissa ei ole ruokalista harakanvarpailla?
Jos se on maailman ainoa maa, jossa kilometrit pitävät paikkansa, niin tosi hienoja autoja he ostavat seisotettavaksi.
Comment
Comment